Проблем с турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с турбо

Мнениеот inoi » Пон 15 яну 2007 10:09


Става въпрос за Рено 9 1,4 турбо. Колата беше на един роднина, който беше решил да я дава за скраб, но на мене ми домъчня и го прибрах на село в двора. По негови думи когато взел колата, някой си майстор му "изключил" турбото щото щяла да му гори много. Интересно ми беше как е станало това нещо. Мислех , че просто е разкачил това онова, но вчера като свали турбо пътищата се отвори следната картинка:
Изображение
Изображение
Още снимки:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=95233&photo=1

Малко съм лайк в турбо тематиката :oops: , та ми е интересно какво са причинили на това турбо, поправимо ли е и накрая колко ще ми струва да се възстанови :?:

PS Извинявам се , че ви занимавам Рено :oops:




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 15 яну 2007 10:44


Боже господи ................. :shock :shock :shock нарочно ли са му кривили лопатките


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 15 яну 2007 11:19


Tyan написа:Боже господи ................. :shock :shock :shock нарочно ли са му кривили лопатките

Така изглежда :?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 15 яну 2007 12:08


Друга турбина трябва.И как е стигното до извода,че трябва да гори по-малко колата.Тоя майстор боя му е малко.


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Пон 15 яну 2007 15:08


NovobranecGT написа:
Tyan написа:Боже господи ................. :shock :shock :shock нарочно ли са му кривили лопатките

Така изглежда :?


И аз така си мислех, ама ми изглеждаше доста тъпо за да е истина.

Интересно ми е с другите лопатки какво се е случило, щото тия макар и изкривени не се въртят.


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Пон 15 яну 2007 15:13


oHua написа:Друга турбина трябва.И как е стигното до извода,че трябва да гори по-малко колата.Тоя майстор боя му е малко.


Нещо рециклаж на тая дали неможе да се направи :?:

Другата седмица мисля да го сваля турбото за да разбера каво му е състоянието на топлия охлюв :wink:

А за майстора :a boi de :smackbum :rocketwhore


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 15 яну 2007 22:41


Баце нова перка,баланс.По-добре такава втора ръка,ама читава.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 яну 2007 22:48


не е кривена турбината а са НАБИВАНИ някви клинове за да я блокират!
опитай да ги извадиш и да видиш какво ще излезе отвътре в импелъра.
най добре да се свали турбината и да се огледа подробно-дали може да се оправи или трябва нова...

има минимален, ногу минимален но шанс да не е попиляна ако не са набити тия лайна а просто са заглавени вътре но мисля че шанса е много незначителен... :cry:


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Пон 15 яну 2007 23:43


vaskoto1 написа:не е кривена турбината а са НАБИВАНИ някви клинове за да я блокират!
опитай да ги извадиш и да видиш какво ще излезе отвътре в импелъра.
най добре да се свали турбината и да се огледа подробно-дали може да се оправи или трябва нова...

има минимален, ногу минимален но шанс да не е попиляна ако не са набити тия лайна а просто са заглавени вътре но мисля че шанса е много незначителен... :cry:


Все пак ми даваш някаква надежда :wink:

В събота ще видим как се сваля турбо на Ренде :077:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 16 яну 2007 0:54


Потресен съм от видяното, ще сънувам кошмари. :stumm Как може дори да мине такава идея на човек през главата незнам. :??? Да забивам клинове да блокирам перката, за да не ми харчи колата.Мъка мъкаааааа. :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 16 яну 2007 1:15


Не човеци а изроди.Пък майстора с едно въже да дърпа колата от Сф до Варна лятото ,че да гори по-малко :laser


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Съб 20 яну 2007 20:48


vaskoto1 написа:не е кривена турбината а са НАБИВАНИ някви клинове за да я блокират!


Както обикновенно vaskoto1 позна :wink:
Изображение

На пръв поглед състоянието не изглежда лошо
Изображение
Изображение


но луфта на оста на "перката" (или както там му се вика) според мен е доста голям
Изображение

Някой да има предположения колко левчета ще струва рециклацията на това турбо?

Изображение


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 21 яну 2007 17:36


Питай Killer GTI,но аз го питах за Рено 11 Турбо и каза че се намират доста трудно. :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 21 яну 2007 17:52


ако има радиален луфт-няма да стане лесно. аксиален луфт трябва да има в определени допуски-но пробвай на ръка-ако не пипа охлюва в крайни положения на луфта-можеш да се пробваш да я развъртиш на мотора. така или иначе почти нищо не губиш-просто като я развърташ гледай никой да не си е наврял носа в мотора-че не се знае колко е разбалансирана точно...
засега не бързай да я разкачаш че е много кофти врътня...

а, провери и маслените магистрали да не са затлачени.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 21 яну 2007 18:00


няма смисъл да се ремонтира!
щото един ремонтен кит ти е наи малко 350лв, а за тези пари 6те си купиш втора ръка турбина



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта