TDI-RS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
RadioDJ
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 8:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

TDI-RS

Мнениеот RadioDJ » Пон 18 дек 2006 16:09


Cordoba 16VT говори за въртящия момент на 4ката, който е 320Нм, демек по голям от на астрата , който е 280Нм някъде. Това е 'избиването на рибата"




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 18 дек 2006 16:50


Жорка, ти толкова се надъха, че пусна нова тема бате...

това за въртящият момент го разбрах, ама от друга страна не ми се връзва с не толкова голямата мощност...

Стоил


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 18 дек 2006 22:26


TDI-RS написа:ама от друга страна не ми се връзва с не толкова голямата мощност...


мощността не е ли равна на въртящия момент по оборотите по някаква константа? С други думи при "печките" винаги въртящият момент е доста по-голям, за сметка на липсата на високи обороти :dontknow:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 дек 2006 22:31


Даже няма и константа.Мощност=въртящ момент.обороти.Освен това късоходовите мотори могат да развиват по-големи обороти докато дългоходовите по-голям въртящ момент-понеже въртящия момент е силата прилагана на буталото.рамото около което се върти. :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 18 дек 2006 22:41


Rabbit_TDI написа:Даже няма и константа.Мощност=въртящ момент.обороти.


100 конски сили на колко оборота е равно при 100 нютон метра?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 18 дек 2006 22:43


musura написа:
Rabbit_TDI написа:Даже няма и константа.Мощност=въртящ момент.обороти.


100 конски сили на колко оборота е равно при 100 нютон метра?


Рабита нещо са опелете тука ми са струва.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 дек 2006 22:51


Формулата е в киловати :oops: Иначе при максимална мощност нямаш максимален въртящ момен-двете се разминават в работната крива.За точната формула ще ти я напиша в Неделя като си погледна тетрадките от ТМТ-то.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 дек 2006 22:56


Оппа открих я пробна.Мощност/киловати/=Въртящ момент/в КН.м/*обороти.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 19 дек 2006 0:54


Rabbit_TDI написа:Оппа открих я пробна.Мощност/киловати/=Въртящ момент/в КН.м/*обороти.


тази формулка аз ли не я разбирам или :oops:

как ще получиш 131 коня от 310 нм въртящ момент при 1900 оборота или макс. мощност при 4000 оборота :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 19 дек 2006 0:58


Трябва да има костанта някаква и още някаква друга величина формула е супер нелогична и 100% не е така.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 дек 2006 0:59


Не я четеш правилно :lol: Отвори една графика на твоя мотор и засечи при дадени обороти колко е мощноста и въртящия момент.Ще видиш че ще излезне.Това което грешиш е че 131 коня е при 4000 об.,а 310НМ е при 1800 об. :wink: Иначе самото дино не мери мощност а само въртящ момент,а после компютара ги умножава-те за тва двете графики вървят ръка за ръка.Всъщност има и още един тестер за мощност на самия мотор без да се сваля мотора-но за да го ползваш трябва да знаеш инерционния момент на коляно-мотовилковата си група.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 19 дек 2006 1:11


дори и така да е едва ли някой сега ще почне да чертае графики при положение, ч си знае мощността...

п.с. нищо не съм сгрешил колега / пак ми погледни предният постинг / - макс. мощност от 131 к.с. се постига при 4000 оборота, а макс. въртящ момент от 310 нм при 1900 оборота.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 дек 2006 1:22


Именно погледни цифрите 1900 и 4000.При 1900 оборота въртящия момент е 310нм/максимален/,но тогава мощноста съвсем не е 131 к.с.При 4000 об. мощноста е 131 к.с. ама тогава въртящия момент е друг.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 19 дек 2006 1:26


Rabbit_TDI написа:Именно погледни цифрите 1900 и 4000.При 1900 оборота въртящия момент е 310нм/максимален/,но тогава мощноста съвсем не е 131 к.с.При 4000 об. мощноста е 131 к.с. ама тогава въртящия момент е друг.


еее, то това е ясно, ама аз коментирам формулката:

Rabbit_TDI написа:Оппа открих я пробна.Мощност/киловати/=Въртящ момент/в КН.м/*обороти.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 дек 2006 1:30


Да де формулката е за определни обороти,а не за максималните въртящ момент и мощност.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта