Искам да помоля, който знае да пише как мога да кача няколко кончета на Пасат 1.8 моно РП (90 коня) двигател при положение, че вече съм направил:
Перфектна центровка;
Премахнал съм катализатора и съм го заменил с тръба.
Сега мисля да препасна клапани и да им сменя гумичките, да взема спортен филтър (да може по добре да "диша").
Приемам предложения.
Какво да пипна под къпака--> +кончета
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Какво да пипна под къпака--> +кончета
Последна промяна от Jako_ludiq на Нед 14 яну 2007 11:51, променено общо 1 път.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
знаеш ли батка карах паст като твоя и бяха махнали моноинжекцията и на неино място един голфов карбуратор бяха сложили и да ти кажа определено има разлика и може да те очарова колата по този начин ефекта е голям и не е много скъпо цялото това удоволствие ! това е мое мнение де но иначе ти си знаеш наи добре .
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
mishu написа:NovobranecGT написа:Ами май има много теми по тоя въпрос
И май всички стигат до заключението "Вземи си друга кола!"
Не е така, има и доста теми, където си пише какво може да се направи, за да тръгнат някои от по-слабите мотори на VW.Дори колегите с RP и ABS мотори си слагаха валове от GTI, спортни филтри, чипове....ама няма кой да ползва търсачката за да ги прочете тия неща

П.П.Има и много други неща, които могат да се направят, но няма смисъл да ги пиша, защото след това колата вече няма да става за daily driver

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
\vw_edition написа:според мен на този мотор това му е играта , карбуратор и гледаи ефекта
Добре де,аз съм с карбуратор и ме убеждават да сложа моно,а според доста хора тука е по-добре с карбуратор


пс:Мисля и аз да сложа гти вал,но с карба не знам дали няма да е обратен ефекта,някой ако е пробвал да каже,сори за отклонението от темата

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
kav4o написа:\vw_edition написа:според мен на този мотор това му е играта , карбуратор и гледаи ефекта
Добре де,аз съм с карбуратор и ме убеждават да сложа моно,а според доста хора тука е по-добре с карбураторвече на знам какво да мисля
![]()
пс:Мисля и аз да сложа гти вал,но с карба не знам дали няма да е обратен ефекта,някой ако е пробвал да каже,сори за отклонението от темата
Предимството на карбуратора пред моното е, че можеш да си бараш сместа както си поискаш, да удушиш колата много или да я удавиш от бензин...няма ограничител на оборотите....

Последна промяна от NovobranecGT на Пон 15 яну 2007 22:36, променено общо 1 път.
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта