G40 - removed boost return, trottlebody

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

G40 - removed boost return, trottlebody

Мнениеот mgm » Чет 18 яну 2007 12:45


малко въпросчета .... ако някой знае как и защо да помага :wink:
така е нормално:
Изображение
тука виждам че липсват доста неща:
Изображение
а тука има някакво филтарче и пак си липсва някое маркуче:
Изображение
как и защо се прави това ... какво е необходимо и какви са + и - ?!
а за trottlebody
така е нормално:
Изображение
а така след премахването на тази гърбица ....
Изображение
какви са + и - и как се прави това ?!
благодаря Ви ..
поздрави Милен Минев




Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Чет 18 яну 2007 17:12


трябва ли след тези промени да се променя нещо по електрониката ?! аванс-а ?! :roll:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 18 яну 2007 18:05


1 bar е твоят човек! 8)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 19 яну 2007 0:23


Първата кола е с наи правилна схема. Очертаното от теб има за функция да върне налягането което компресора прави на празен ход на входа му. Преди дросела има друга клапа, която се затваря при подаване на газ след 50% и компресора започва да надува в мотора. Предимства да махнеш тези тръби няма. Недостатъци има. Това което почти не се забелязва е че картерните газове влизат в този маркуч, а те служат за много лекото смазване което е необходимо за смазване на тефлоновите уплътнения на компресора, тъи като съдържат маслени пари.
За дросела.
Правят го за да вдигнат мощността. Но резултатът е нулев. Не това е пречката да диша повече мотора. Тази плочка се слага от завода за по плавна реакция на двигателя при подаване на газ.
И накрая. Искаш безплатни коне? Имаш няколко от мен.
Вдигаш капака на въздушния филтър. На пътя към компресора, преди гофрирания мъркуч има стеснение. Предполагам че от завода са го сложили за да остане постоянно налягането в обороти. Като го отрежеш до размера на останалата част на мъркуча получаваш окло 1 десета налягане повече във високите обороти= коне+
Направи тази интервенция и пиши. Когато повечето хора сменят филтъра със спортен, мислят че значителното подобрение е от него, всъщност те махат тази своеобразна тапа.


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Пет 19 яну 2007 1:22


така става ли ?! ако не ... значи съм сгрешил ... това успях да скалъпя :cry:
Изображение


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 19 яну 2007 20:24


Конусите май не са много здравословни за компресорите.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 21 яну 2007 10:59


gti написа:Конусите май не са много здравословни за компресорите.


Адски си прав.

РАСО


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 21 яну 2007 22:34


Махаи тоя конус че ще си усмъртиш компресора.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 21 яну 2007 23:19


1bar написа:Махаи тоя конус че ще си усмъртиш компресора.

Би ли разказал надве-натри как вреди и защо :?: Нито се заяждам, нито нищо, но предполагам че и на другите ще им е интересно да научат нещо ново :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 22 яну 2007 12:29


Тея филтри са с по-едра структура и съответно пропускат повече прах. Вътре в компресора има уплътнения, който контактуват директно със стените му и в комбинация с прах и маслени пари от мотора се получава перфектната шкурка. Това тотално убива уплътненията.
Цитирам 1bar "За Г40,Г60 само хартиен филтър..и нищо друго"

РАСО


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 22 яну 2007 14:16


paco написа:Тея филтри са с по-едра структура и съответно пропускат повече прах. Вътре в компресора има уплътнения, който контактуват директно със стените му и в комбинация с прах и маслени пари от мотора се получава перфектната шкурка. Това тотално убива уплътненията.
Цитирам 1bar "За Г40,Г60 само хартиен филтър..и нищо друго"

РАСО

Благодаря :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 22 яну 2007 21:16


Един месец с конус и компресора беше на салата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта