Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот bulr1dr » Съб 17 ное 2012 0:27


Здравейте колеги,

да не пускам нова тема, ще променя тази (така и така не е много дълга). Доколкото гледах за swap към 1,8 GTI (EG/DX) ще трябва да заварявам, и да сменям инсталации а никак не ми се влиза във филми :) Целта е просто да докарам към 100+ коня за по спокойно каране на дълъг път и малко самочувствие :mhihi Та въпроса сега е:
Какво и от кой мотор трябва да взема, че да направя умрелия 1,6 (най-вероятно код EW, нямам код на мотора) 1,8 с около 100тина коня? Доколкото гледах 1,8 ЕХ е пак с карб и предполагам същия блок, та там смяната ще е лесна. Въпроса е какво трябва да взема от ЕХ-а и евентуално как да се засили ЕХ че да стане 100+. Генерация и филтри не ми се ще да ги броя към тия 100 те да направят "+" :biggrin

Поздрави

Последна промяна от bulr1dr на Съб 15 юни 2013 12:51, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,6 EG 110 к.с.?

Мнениеот Gigabyte » Съб 17 ное 2012 14:30


Местата на тампоните е едно към едно.Единствено разлика може да дойде от този на скоростите(на 4 и 5степенните кутии са различни ,а мисля ,че твоя 1,6 е 4 ,но може и да бъркам ,намираш тампона и стойката му от 5степенна и спи града - става на въпрос за предната лапа ,тази която седи под акумулатора.

Инсталацията не знам с коя си ти ,но като гледам годината на голфа би трябвало да си с новата инсталация(първата двойкова) и ако мотора и той е бил с такава махаш буксите и слагаш новите mhihi

По-сложната работа е да намериш читав ,небаран механичен инжекцион :| :beer


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,6 EG 110 к.с.?

Мнениеот bulr1dr » Съб 15 юни 2013 12:55


Gigabyte написа:Местата на тампоните е едно към едно.Единствено разлика може да дойде от този на скоростите(на 4 и 5степенните кутии са различни ,а мисля ,че твоя 1,6 е 4 ,но може и да бъркам ,намираш тампона и стойката му от 5степенна и спи града - става на въпрос за предната лапа ,тази която седи под акумулатора.

Инсталацията не знам с коя си ти ,но като гледам годината на голфа би трябвало да си с новата инсталация(първата двойкова) и ако мотора и той е бил с такава махаш буксите и слагаш новите mhihi

По-сложната работа е да намериш читав ,небаран механичен инжекцион :| :beer


Доколкото гледах местата на тампоните не са едни и същи но ето снимка на мотора поправете ме ако грешно съм се информирал :)
Прикачени файлове
IMAG001013.jpg


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот golfmk1 » Съб 15 юни 2013 14:17


Захващането на мотора към купето ти е едно и също и на 4-те тампона и на практика можеш да сложиш всеки един мотор от 1,6 нагоре като изключим наклонените напред до 97г да речем в твоя кош :wink


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот Gigabyte » Нед 16 юни 2013 0:05


Дам ,захващането ти е едно.. играеш с единичковите тампони! А иначе единствената разлика на единичковите тампони е при наклонените и обикновения мотор и 4 и 5степенната кутия... ползваш тези за обикновен мотор и 5степенна кутия(при 2кови и 3кови мотори)


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот bulr1dr » Нед 16 юни 2013 12:32


Добре значи нещо не съм гледал като хората за захващането :) Но както и да е, дори и да е еднакво ако реша да вкарам KR или 9А ще имам доста неща за правене (карб-> инжекция, ел.инсталация, горивни пътища и т.н) а честно казано не ми се иска да се вкарвам в такива тежки филми. Или поне не засега :) Та по скоро какво и кой мотор да взема, че да го направя моя 1,8 карб с малко повече коне :) Без да свалям двигател и т.н :)

Другото е, че искам сам да си направя всичко. Не знам дали ще мога обаче при положение, че никога не съм го правил. Имам техническа култура и досега всичко сам съм си правил по колата, но чак двигателя? Затова и искам някакъв по лесен упгрейд да направя като за начало :biggrin


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот bulr1dr » Нед 16 юни 2013 12:38


Та по питанката:

http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_79_VW-Golf-Motoren.html

EX мотора е с карб 2Е2 като моя предполагам, блока еднакъв ли е? Ако да какво е различно, доколкото четох разликата е само в буталата и вала. Демек plug n play ли е работата или има и още нещо? Също тия 90 коня като ги стигна ми се иска да ги засиля и тях ... как :question (без да се брой генерацията и филтъра)

Ако имате предложения за някой двойков мотор от който мога взема части казвайте :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот Stenly » Нед 16 юни 2013 16:40


КР АБФ ..ЕВ ПБ ... и мнооого други влизат като 50 стотинки у попски ръкав в единицата... незнам какви са ти притесненията..


Потребителски аватар
dibo92
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот dibo92 » Съб 20 юли 2013 2:53


Малко странично питане имам:
Каква е разликата в блока на EM мотор от 1-ца и PB ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Mk1 Кабрио 1,6 карбуратор 70 к.с. -> 1,8 Карб ?

Мнениеот leonardo_vd » Съб 20 юли 2013 15:16


Stenly написа:КР АБФ ..ЕВ ПБ ... и мнооого други влизат като 50 стотинки у попски ръкав в единицата... незнам какви са ти притесненията..

Също и 1.8т



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта