да не пускам нова тема, ще променя тази (така и така не е много дълга). Доколкото гледах за swap към 1,8 GTI (EG/DX) ще трябва да заварявам, и да сменям инсталации а никак не ми се влиза във филми :) Целта е просто да докарам към 100+ коня за по спокойно каране на дълъг път и малко самочувствие

Какво и от кой мотор трябва да взема, че да направя умрелия 1,6 (най-вероятно код EW, нямам код на мотора) 1,8 с около 100тина коня? Доколкото гледах 1,8 ЕХ е пак с карб и предполагам същия блок, та там смяната ще е лесна. Въпроса е какво трябва да взема от ЕХ-а и евентуално как да се засили ЕХ че да стане 100+. Генерация и филтри не ми се ще да ги броя към тия 100 те да направят "+"

Поздрави