Бутала от С-2-ка на КР+азот

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Бутала от С-2-ка на КР+азот

Мнениеот oHua » Съб 27 яну 2007 10:10


Каква ми е мисълта.С-2-ковите бутала са мноо здрави.Искам да монтирам на моя КР такива бутала,не да го правя с турбо,а просто да впръскам едни 50-75 коня шот.Ще издържат ли.
Та колата,има бойни валове,купил съм си тромби/ИТБ/,предстои и монтиране на мегаскуирт.
Та как ви се струва този вариант. :?:




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 27 яну 2007 13:31


Ако целта е червеното волво, според мен ще го размажеш...стига всичко да се направи както трябва :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 27 яну 2007 14:05


Абе аз си го цепих,преди,ама дигна надува повече,и ся не мога.Ама не се целя там.Доста по-нагоре. :D


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 27 яну 2007 14:38


забрави за тези бутала, освен ако не искаш да слагаш и ти турбинка, смъкват степента на сгъстяване и после ще требе само азот да наливаш та да върви!!!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Бутала от С-2-ка на КР+азот

Мнениеот Li4o » Съб 27 яну 2007 14:47


oHua написа:Каква ми е мисълта.С-2-ковите бутала са мноо здрави.Искам да монтирам на моя КР такива бутала,не да го правя с турбо,а просто да впръскам едни 50-75 коня шот...

Според мен 35-50 шота азот няма да повредят стоковите бутала на КР - стига да не се прекалява с продължителността на впръскване, пък и да се направи читава настройка на системата...
По западните форуми чета, за по 50 шота на 8в двигатели(сток бутала) - карат си хората без ядове ;)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 27 яну 2007 14:54


niki7878 написа:забрави за тези бутала, освен ако не искаш да слагаш и ти турбинка, смъкват степента на сгъстяване и после ще требе само азот да наливаш та да върви!!!

Баце тя колата ще се сгъстява.


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 27 яну 2007 20:16


и как ще я сгъстиш? Един жокер, от към главата почти нема шанс да се резне....

С КР буталата ще държи и 75 коня шот така, че не влизай в този филм, просто С-ковите бутала имат камера и от там пада степента на сгъстяване а това няма начин да го компенсираш, все пак са за ТУРБО мотор...


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Съб 27 яну 2007 20:50


Не батисвай хубавите бутала за глупости! Стандартните бутала ще издържат! Ако слагаш други валове, те също намаляват компресията, а освен това няма да караш на нитро 30км. нон стоп! А и ценатаааааа.....


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 27 яну 2007 21:22


niki7878 написа:и как ще я сгъстиш? Един жокер, от към главата почти нема шанс да се резне....

С КР буталата ще държи и 75 коня шот така, че не влизай в този филм, просто С-ковите бутала имат камера и от там пада степента на сгъстяване а това няма начин да го компенсираш, все пак са за ТУРБО мотор...

От главата има 5 десети за сваляне/максимума е 7 десети/.Тънка гарнитура метална която се шлайфа,маха се един лист от нея,от блока също мога да сваля-справка Килър ГТИ.Сгъстяването ще се докара до някакви приемливи стойности.
За азот-а не е хубаво да е с голяма степен мотора.Мислех си камерата на буталото да се намали,ама се отслабва буталото по тоя начин и се отказах.
А и пичове,наясно съм,че Кр-овите бутала държат на 50 коня шот.Ама вие наясно ли сте колко ще изкарат,щото аз това не го знам.И не знам да има някой който да ми каже.
Не съм казал,че ще слагам просто питам и моля за компетентно мнение.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 29 яну 2007 23:03


aa S2 бутала няма смисул трудно 6те се доката степен с тях!
а КР буталата 6а си носат 75 шота кат куцо пиле домат :)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 30 яну 2007 0:43


Само да е направено като хората и повече ще изкарат. Не ти е дерта в буталата. Щом изкарват двоино на заводските си коне под надув, не ги притеснява азота, а мапера :lol:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 30 яну 2007 8:44


1bar написа:Само да е направено като хората и повече ще изкарат. Не ти е дерта в буталата. Щом изкарват двоино на заводските си коне под надув, не ги притеснява азота, а мапера :lol:

Баце ти ще си мап-ера. :D

П.П.И защо не си вдигаш телефона.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 30 яну 2007 22:48


1bar написа: не ги притеснява азота, а мапера :lol:


именно


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Сря 31 яну 2007 0:15


:lol:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 31 яну 2007 22:20


До 50 кон. дюзи носят.Аз лично сам виждал на ПЛ мотор буталото от 75 к.дюзи все едно е кипяло на 500 градуса.Аз мисля че ако разредиш мотора на 9-9-50 :1 можеш да натискаш червеното копче колкото ти е кеф. :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lewbacca и 36 госта