Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот Juiced » Пон 20 яну 2014 21:10


SVETLIO-VR написа:Мотора ще държи без проблеми и без да се отваря, трябва ти хибрит 1752ВБ, по голям кулер от стоковия, съответно нови турбо пътища и разпръсквачи около 0,240ум, и накрая хубав ремап :th_up

Да , отговора е според въпроса- неконкретен,непълен,неточен итн.
За сетъп 180 кс има варианти доста, важни са :
1.средствата
2.компромисите
1. хибрид може и да има но може и да не е ВБ ,може и да е ВА. може и да не е хибрид, може да е гтв2056,гтв1756(зависи от джоба).
За дюзи и валове варианти има също(по-големи дюзи и без валове с голямо турбо, малко по-малко турбо с големи дюзи и валове, малки дюзи и малко турбо, големи дюзи и голямо турбо, големи дюзи валове и голямо турбо)
А при тунинга на тди като бонус излиза съединителят, който окапва от въртящият момент.




Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот SVETLIO-VR » Вто 21 яну 2014 9:30


Абе колега ти все едно че ще правиш мотор 1000 коня, кви валове кви 2052 лагави турбини ебаси сложното го изкара :scare3 Колегата много ясно е попитал, кво му трябва за 180коня, ти го вкарваш в някъв страшен филм :screwy


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот Juiced » Вто 21 яну 2014 14:49


Ми не е сложно , но не е и просто - както виждаш варианти има.Въпроса е ,кой е най-рентабилен, най-евтин и с кой колата ще е най-приятна за каране. Ако според теб тези неща не са важни, за други са важни.


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот SVETLIO-VR » Вто 21 яну 2014 17:54


Точно с хибрида 1752ва и 1752вб става най пъргава и приятна за каране, даже и гтб1756 да сложиш пак ще е лагава


Потребителски аватар
Wayne
Мнения: 486
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот Wayne » Сря 22 яну 2014 1:40


Светльо мерси за одговора братле. Според мен с 1752ва,по-голямо кулерче (+ турбо пътища),ръзпрасквачи на 240um, помпа на 12мм и ремапване на чипа ще стане добре. Извинявам се за спама и благодаря още веднъш :th_up


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот rabotnika » Сря 22 яну 2014 8:43


Аз на моя кола хибрид повече не бих сложил
Според моя скромен опит най подходящото турбо за ежедневка е 2056 това нещо буквално се взривява на 2200оборота и бута стабилно до към 4800 хибрида на 5скорост със 170км почва да вяхне като мушкато без вода това първо второ е по лагав от 2056 в това съм убеден карах и с хибрид и с 2260 и с 2056 определено 2056 е турбото с 11мм помпа и 240ки дюзи с правилните настройки 180 коня са лесно постижими


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот SVETLIO-VR » Сря 22 яну 2014 10:59


Ако не е тайна колко коня изкара с 2056-цата, защото до колкото знам на помпа дюзата се изкарва 250коня :mrgreen


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот rabotnika » Чет 23 яну 2014 21:44


147Kw мисля :rolleyes


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот dobrin » Чет 23 яну 2014 23:22


SVETLIO-VR написа:с хибрида 1752вб става най пъргава и приятна за каране

Потвърждавам - на моя Пасат 2.0 TDI 120 к.с. направих и сложих точно такава и стана супер приятен за каране, без да е лагав в ниските.
На диностенд показа 174 к.с. и 430 Нм, което е предостатъчно, и макар да може да изкара още кончета с повече гориво във високите, го оставих така. Само здраво стягане трябваше при преправянето на турбопътищата.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот Vizor » Съб 25 яну 2014 22:45


dobrin написа:
SVETLIO-VR написа:с хибрида 1752вб става най пъргава и приятна за каране

Потвърждавам - на моя Пасат 2.0 TDI 120 к.с. направих и сложих точно такава и стана супер приятен за каране, без да е лагав в ниските.
На диностенд показа 174 к.с. и 430 Нм, което е предостатъчно, и макар да може да изкара още кончета с повече гориво във високите, го оставих така. Само здраво стягане трябваше при преправянето на турбопътищата.


Добри,
бих добавил за турбопътищата, че е хубаво да се сменят скобите. Аз лично взимам ABA от Хеед (понеже си ги познавам скобите доста) и съм страшно доволен. Когато хванеш самата скоба ще ти стане ясно каква е разликата с паянтовите такива. Не се притесняваш като стягаш. Ако вземете от широките (които много ги ползват за генерации) има едно важно нещо. Като стягате с голямата тресчотка внимавате да не си огънете кулерите, алуминиевите тръби и дроселите (евентуално :D), защото тая греда също я направих :D Здрава скоба ти казвам..


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот dobrin » Вто 28 яну 2014 10:04


Точно със скоби от Хеед си правих турбо пътищата. Едната (малката) обаче изпусна, та я замених с резервната, която си бях взел. Не си спомням каква беше марката, но скобите са добри и носят на много стягане. При мен проблемът беше в една преходна тръба от по-широко към по-тясно, на която пъпките, които бяха направени, изпускаха. По съвет на колегата Данко, с флекса направих напречни канали върху самата тръба, не много дълбоки, за да не я пробия. След това при стягане реално маркуча се впива в тях и няма изтърване.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот Vizor » Вто 28 яну 2014 10:19


Зависи какви са тръбите могат да се направят и наварки или да си изработиш инструмент за бордове. Много лесно става и стават като фабрични, но е голям зор. Мога да му покажа на някой инструмента ако го интересува. Аз си ги правя вече стоманени в М-комплект при Найден и работата направо заспа. От тогава не съм ги пипал, а само смених скобите с хеедските. Иначе и аз е*ах мамата на една скоба скоро, но с голямата тресчотка.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот dobrin » Вто 28 яну 2014 14:31


Точно за тези наварки говорих, но при мен се оказаха недостатъчни. Иначе тръбата беше нераждъвейка, колегата rocoboy ми я направи.


Hristow21
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 18 ное 2021 17:44
Автомобил:
Двигател:

golf 4 1.9 tdi ASZ

Мнениеот Hristow21 » Чет 18 ное 2021 17:51


Здравейте искам да си направя колата 200+ ,но тъй като колата е с права генерация и някъв измислен чип да не харчи (ТАКА Я ВЗЕХ)кое турбо и интеркулер ми препоръчвате?До колкото знам 1756вк е най хубавото така съм чувал и ако може да ми препоръчате интеркулер със размерите му.240ум ми казаха да си купя.чакам вашите предложения! :smile


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++

Мнениеот dobrin » Вто 30 ное 2021 15:25


Първо прочети подробно темата, и след това задавай въпросите си. Реално по-горе всичко е описано.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта