Здравейте, споделям проект и мисля, че ще бъде полезен като снимков материал и не само за хора, които им е интересно и любопитно.При интерес питайте каквото ви интересува и съответно ако нещо не ви допада моля коригирайте ме Благодаря!
да опиша с няколко думи снимките по надолу ...
Двигател AJM Помпа дюза качен на Golf 4 със 6 степенна кутия
Монтираме :
хибридна турбина с компресор 56мм(Exducer) напълно ревизирана и балансирана
Разпръсквачи +30% като се сменят и уплътнения естествено на дюзите и т.н.
Челен кулер 550/230/60 =>57мм(като клиента ми желае да е максимално прибрано всичко за прикритие )
Турбо пътища на 57мм алуминий от турбината до всмукателния колектор като интересното е че всмукателния колектор ще е с портнат отвор с площ за 57мм тръба (максимално е отворено проходното сечение от турбото до клапаните за максимално пълнене
ще монтираме и нов едномасов маховик за да нямаме проблеми .....
ще монтираме усилен закс 240мм с гаранция 550Нм (ще го тестваме и ще споделя дали е Ок) комплект с органичен феродов диск
Ще настоим колата като за начало без дино поради причината че колата ще трябва да пътува веднага след завършването на проекта и ..... след време ще я настроим на валяците и ще кача графики но преди това има доста друга работа
Ето и снимки който ще допълвам при всеки удобен момент ще отбелязвам и тук
Г.Ходжев
viewtopic.php?f=13&t=124276&start=75
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52830&st=60
Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
-
- Мнения: 1741
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
интересна тема,ше я следя с интерес
- Psychopath
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 29 ное 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Едно въпросче към проекта,на какви пари стъпва усиления съединител комплект?
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Този закс притескател с органичният диск с усилени пружини са около 1к маховика си е отделно ...
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Здр,
Тези дни малко работа отхвърлих
Рапорт даден ..
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Тези дни малко работа отхвърлих
Рапорт даден ..
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Интересен проект се е заформил тук. Но имам лошото чувство,че накрая може да се "окучи" този мотор.Подобен "сетъп" за ASZ би бил перфектен,но на тоя AJM ще бъдете точно на тавана му(ако наистина става дума за въпросните 230-240к.с. упоменати във фейса).Долнището е кораво и ще устиска,но с буталата не знам как ще е работата. Все пак успех. Любопитно ще ми е да видя крайният резултат
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Няма да се цели тавана Поне за сега
ще се кара ежедневка ..... доколкото разбрах
ще се кара ежедневка ..... доколкото разбрах
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
как върви проекта ?
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Здравейте отново
Съжалявам за отсъствието но доста проекти и работа ми се натрупаха и нямам много време за писане но накратко ...
ГоУфа преди да го почнем като проект имаше лек проблем със студения старт -- пали леко на 2,3 цилиндъра и като се постопли се оправя.В доста от случаите са уплътнения на дюзи (който щяха да се сменят така или иначе)
Запалихме колата след всички интервенции (ще допълня като ми остане време снимковия материал във FB)
и се оказва че проблема си остава което ни накара да мерим компресия естествено и познайте от сифте
1-28 : 2 -22: 3-23 : 4 -24 ....
След разговор със собственика разбрах че от както я имат колата е така.
По моя преценка има криви биели в резултат от воден удар (имал съм такива случаи)
По желание на собственика въпреки ниската компресия качихме AJMa на диното и го настроихме, тъй като колата трябваше да пътува почти веднага след настройката.
Та в това състояние колко според вас постигнахме
Това се случи преди близо седмица та чак сега ми остава време да пиша (имам лоша жена )
Хубавото е че в последствие пътуването бе отложено (не поради технически проблем) и гоУфа е в бокса за решаване на проблема с компресията.
До преди малко махах главата и какво да видя въпреки мъките на диното които видя мотора , буталцата са ОК та даже и са изключително чисти (всичките).Не съ ги извадил от блока но на първи измервания с корпоратора са по-ниско.Утре ще ги извадя и ако ми остане време ще кача снимки
185Коня на мотор и почти 400Нм
Иначе и 192hp извадихме и 410Нм ама пушека от не изгоряла нафта от недобре сгъстилите цилиндри беше доволен --- Smoke machine
Съжалявам за отсъствието но доста проекти и работа ми се натрупаха и нямам много време за писане но накратко ...
ГоУфа преди да го почнем като проект имаше лек проблем със студения старт -- пали леко на 2,3 цилиндъра и като се постопли се оправя.В доста от случаите са уплътнения на дюзи (който щяха да се сменят така или иначе)
Запалихме колата след всички интервенции (ще допълня като ми остане време снимковия материал във FB)
и се оказва че проблема си остава което ни накара да мерим компресия естествено и познайте от сифте
1-28 : 2 -22: 3-23 : 4 -24 ....
След разговор със собственика разбрах че от както я имат колата е така.
По моя преценка има криви биели в резултат от воден удар (имал съм такива случаи)
По желание на собственика въпреки ниската компресия качихме AJMa на диното и го настроихме, тъй като колата трябваше да пътува почти веднага след настройката.
Та в това състояние колко според вас постигнахме
Това се случи преди близо седмица та чак сега ми остава време да пиша (имам лоша жена )
Хубавото е че в последствие пътуването бе отложено (не поради технически проблем) и гоУфа е в бокса за решаване на проблема с компресията.
До преди малко махах главата и какво да видя въпреки мъките на диното които видя мотора , буталцата са ОК та даже и са изключително чисти (всичките).Не съ ги извадил от блока но на първи измервания с корпоратора са по-ниско.Утре ще ги извадя и ако ми остане време ще кача снимки
185Коня на мотор и почти 400Нм
Иначе и 192hp извадихме и 410Нм ама пушека от не изгоряла нафта от недобре сгъстилите цилиндри беше доволен --- Smoke machine
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Премерете температурата на изгорелите газове поне. Щото на тия турбота Гарет дава 850 градуса максимална температура.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
А температурата може да литне над 1050 градуса. Също така пушека може да е от недобре настроена кола. Не един път съм го гледал тоя филм.
- sempay_stz
- Мнения: 184
- Регистриран на: Съб 28 мар 2009 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
На мен ми стана интересно за едно-масовия маховик.
До колкото знам 6-ната скоростна кутия е с лагер помпа, и уж едно-масов маховик не може да се сложи.
Единствено си го обяснявам, ако се смени камбаната с такава от 5-на кутия с вилка и аксиален лагер.
Та прав ли съм, или съм далеч от истината?
До колкото знам 6-ната скоростна кутия е с лагер помпа, и уж едно-масов маховик не може да се сложи.
Единствено си го обяснявам, ако се смени камбаната с такава от 5-на кутия с вилка и аксиален лагер.
Та прав ли съм, или съм далеч от истината?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Прекалено далеч от истината даже бих казал...
- sempay_stz
- Мнения: 184
- Регистриран на: Съб 28 мар 2009 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
IvailoOo написа:Прекалено далеч от истината даже бих казал...
Точно за това питам понеже неми е ясно за какво иде реч,и аз съм вече с едно-масов маховик но съм
с 5 степенна кутия.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++
Всичко е "plug&play". Дори има комплект на Valeo 240мм. с какъвто съм именно и аз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта