Повдигам един принципен въпрос, който ме заинтересува:
Кой чиптунинг е по-малко рисков/вреден във времето - такъв на TDI двигател с DPF или такъв на TFSI двигател?
Чета по чуждестранните форуми и страници, че все пак чип-тунинг би могъл да се отрази негативно (в зависимост от самия тунинг и т.н.) на DPF системата... От друга страна се питам дали един малолитражен TFSI не би бил по-предразположен на износване ако бъде чипосан?
(П.с. приемам за предпоставка качествен/скъп чип-тунинг)
Чиптунинг TFSI vs. TDI+DPF
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Чиптунинг TFSI vs. TDI+DPF
ако софтуера е направен добре няма рискове и в двата случая 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Чиптунинг TFSI vs. TDI+DPF
И все пак кой е принципно по-удобен за чип-тунинг...? На кой може да се "помогне" повече и греша ли като мисля, че рисковете за TFSI са по-големи от колкото за TDI?
Спрямо скромната ми до тук информация сякаш TFSI позволява по-висок процент увеличение на мощността...
Спрямо скромната ми до тук информация сякаш TFSI позволява по-висок процент увеличение на мощността...
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Чиптунинг TFSI vs. TDI+DPF
Може би трябва да се говори за конкретни двигатели, не съм сигурен че увеличаването на мощността на 1.4 и 2.0 е с един и същи %, пък и до колкото знам има ТФСИ-та с турбо и с механичен компресор, сигурно и там нещата са по друг начин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 31 госта