Питане за инжектори за KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Питане за инжектори за KR

Мнениеот negodnika » Чет 01 фев 2007 10:59


Решил съм да сменям инжекторите(KR),защото непръскат както трябва и въпроса ми е ако някой ги е сменял да сподели какви и от къде да ги взема да не са ментаци,препоръчаха ми на BOSCH :roll:




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 01 фев 2007 11:19


Слагат се мерцедесови а цената е около 130-140лв. за комплект.
Ще проверя и утре ще пиша.

РАСО


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 01 фев 2007 11:35


И на мен ми казаха от мерцедес 2600cc,но ми се стори някаква измислица,ще съм ти много задължен не,че вече несъм 8)

Проверих сместа и ми казаха,че е добре но като запала на студено докато загрее е много зле та ми казаха,че е може да е от инжекторите а и от вървежа не съм очарован а съм сменил бенз.помпа,кабели,свещи,дистрибуторна капачка и палец.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 01 фев 2007 12:28


negodnika написа:И на мен ми казаха от мерцедес 2600cc,но ми се стори някаква измислица,ще съм ти много задължен не,че вече несъм 8)

Проверих сместа и ми казаха,че е добре но като запала на студено докато загрее е много зле та ми казаха,че е може да е от инжекторите а и от вървежа не съм очарован а съм сменил бенз.помпа,кабели,свещи,дистрибуторна капачка и палец.

Най добре си вземи каквито дават по книга,че на авера така в един сервиз му сложиха само един инджектор от мерцедес(щото стария не работел).Уж същия,чисто нов беше,на бош и накрая мотора заработи много по-добре със стария"неработещ"инджектор :?
Друг е въпроса ако искаш да я засилиш малко колата,тогава вече трябва да поразучиш какво да сложиш :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 01 фев 2007 12:32


Е сигурно Пламен знае какви се слагат,по-добре от нас! :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 01 фев 2007 13:46


на сто и деведесетката мерцедеса са същите дюзи


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 01 фев 2007 13:57


Добре защо да не взема оригинални невярвам на Мерца да са по-евтини ако са еднакви :roll:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 01 фев 2007 15:37


Слагай от мецедес 250-5 цилиндровите.
От 230 мисля че са почти еднакви с нашите.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 01 фев 2007 15:39


negodnika написа: но като запала на студено докато загрее е много зле та ми казаха,че е може да е от инжекторите

То това може да е от warm-up регулатора,да не обагятва достатъчно.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 01 фев 2007 16:18


Ами аз го смених warmup регулатора,paco ми даде негов,мисля,че не е от него :roll:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 01 фев 2007 19:05


oHua написа:Слагай от мецедес 250-5 цилиндровите.
От 230 мисля че са почти еднакви с нашите.

Я кажи някой номер на тези дюзи ако знаеш


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 01 фев 2007 21:05


Номера не знам.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 01 фев 2007 21:27


На Мерцедеса са по голями но ако не врьтнш шестограма ефект няма.Не че има пак голяма разлика :deal


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 01 фев 2007 21:32


Абе да врътна шестограма най-лесно :twisted:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 02 фев 2007 1:08


nando 16v написа:
oHua написа:Слагай от мецедес 250-5 цилиндровите.
От 230 мисля че са почти еднакви с нашите.

Я кажи някой номер на тези дюзи ако знаеш

Нандо, не питаш където трябва! :wink: Според мен смисъл от мерцедесови дюзи има при смяна на валове. В противен случай сместа ще стане прекалено богата, а както знаем......... ...колата върви най добре когато лееееко беднее! Файда от въртене на шестограма има за ниските обороти- при високите случая е друг! 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта