АBS на КR 136 ps. 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

АBS на КR 136 ps. 16v

Мнениеот dizzel » Пон 05 фев 2007 21:53


Мога ли на ABS двигател да прехвърля частите от KR 136к. 16v. просто да си ползвам само моят блок и после мисля да му сложа турбо




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 05 фев 2007 22:30


Не! Няма да издържат буталата. Най-малкото нямаш смазвате с едни маслени инжектори, които пръскат в основата на буталото.


Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dizzel » Пон 05 фев 2007 22:48


там има тапи кадето се слагат маслените инжектори ще махна тапите и ще ги сложа масл. инжектори съшто така ще сложа и буталата от KR


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 05 фев 2007 23:08


Повярвай, че по-евтино ще ти излезе да си намериш направо двигател KR.
П.П. Мисля, че се сещам защо искаш така да го правиш - да не сменяш рег. талон (стария номер на двигателя да се запази). Но може за намериш двигател с документи. Ти така и така ще го отваряш и ще сменяш всичко, скоето се нуждае.


Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dizzel » Пон 05 фев 2007 23:23


Да точно за това да не сменям рег. иначе ремонта аз щте си го направя. Имал сам няколко голфа и на всичките сам им правил основни ремонти и знам за каво става въпрос. Дават ми сега едно BMW 1.8 is 140 коня и маи ще сменяам марката за 4500 лв. 1995г. И като гледам в форума на BMW като му сложа турбо става кам 210 - 220 кончета слагахме на BMW 316i 95г. купе турбо и интерколер и беше много яко


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 06 фев 2007 0:40


dizzel написа:Да точно за това да не сменям рег. иначе ремонта аз щте си го направя. Имал сам няколко голфа и на всичките сам им правил основни ремонти и знам за каво става въпрос. Дават ми сега едно BMW 1.8 is 140 коня и маи ще сменяам марката за 4500 лв. 1995г. И като гледам в форума на BMW като му сложа турбо става кам 210 - 220 кончета слагахме на BMW 316i 95г. купе турбо и интерколер и беше много яко

То така ако ставаха нещата :"Като му сложа турбо!",за още малко повече пари от БМВ-то ще се получи! :wink:


Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dizzel » Вто 06 фев 2007 7:23


Ами да зашто да не се получи, какъв е проблема. Нали знаеш '' Които го може го може'' :lol: :D :lol: :D


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 06 фев 2007 12:11


mhihi :smackbum mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: caro и 15 госта