Въпрос за характеристиките на турбина

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4207
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 29 дек 2009 10:38


Здравейте ползвах търсачката но не намерих отговора на моя въпрос.
Та гледах 2 турбини и 2 те К03 но 1 е от рено лагуна дизел а другата от пасат дизел, и едната е видимо по голяма (пасатовата) а лагуновата е като "вентилаторче". Искам да разбера на какво се дължи това да се неричат по 1 и същи начин? Каква е часта в 2 те която ги обединява та да се наричат еднакво? Фланцеца ли или вътре перката?
Извинете за ламерския въпрос? Въпроса ми е породен от това че на лагуната турбината е пред раждане и обмислям замяната и с друга?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот Vizor » Вто 29 дек 2009 14:24


намери точните модели..
все едно да кажеш, че Golf-а единия е много малък а пък другия голям.. а все са голфове деа..


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4207
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 04 яну 2010 10:57


Едната е от пасат 1.9 TDI 90 коня а другата е от лагуна 1.9 ДТИ -100 коня. На лагуната е K03-014 на пасата : K03-006.
Ама се отклоняваме от въпрoса какво е общото на всички К03 турбини. Независимо дали дизелово или бензинови. Защо се водят К03 ???


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот Vizor » Пон 04 яну 2010 11:58


Модела човек модела! Виждал съм поне 4 различни модела на К03.. на Аудито и на Голфа са различни (двигателя е разположен по различен начин). Пак ти казвам слагаш голфа под общ знаменател. Има различни компресори ..
за жалост не успях да намеря карти


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4207
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 04 яну 2010 14:53


е написъл съм модела K03-014 и K03-006
Ама аз питам общо защо се наричат к03 дали има нещо което ги обединява :) Това за реното и пасата го дадох просто като пример.


dgspasov
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 27 май 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот dgspasov » Пон 04 яну 2010 19:47


Топлата перка оста и средното тяло са еднакви мисля при всички К03 :wink:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 14 яну 2010 17:27


Спомних си най-накрая един референтен сайт за турбини, когато рових за една К04-15 или 20:

VOLKSWAGEN TURBOCHARGERS

Tук са избрани моделите само на VW, но има и за други марки автомобили.
Надявам се да е полезен някому. :041:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот 1bar » Пет 15 яну 2010 1:45


... yoda

Последна промяна от 1bar на Пет 15 яну 2010 1:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот 1bar » Пет 15 яну 2010 1:49


Това което ги обединява е фамилията на средното тяло. Може да има различни топли перки в една фамилия. Топлата перка е залепена!!!за оста чрез електродъгова заварка и това е причината да се отлепват перките при висока температура на изгорелите газове. Има огромен набор от чугуни, студени перки и капаци за всяка фамилия. Почти за всеки модел автомобил си има соствена комбинация. Дадена фамилия турбокомпресори поддържат приблизителна рамка мощност, като малко се презастъпват.
Примерно:
к03- голф4 -150к.с може до 180кс
к04- а3 с3 -220к.с може до 260к.с
к16-калибра-204к.с може до 260к.с
к24-ауди с2-230к.с може до 280к.с.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4207
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Въпрос за характеристиките на турбина

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 15 яну 2010 10:01


1bar написа:Това което ги обединява е фамилията на средното тяло. Може да има различни топли перки в една фамилия. Топлата перка е залепена!!!за оста чрез електродъгова заварка и това е причината да се отлепват перките при висока температура на изгорелите газове. Има огромен набор от чугуни, студени перки и капаци за всяка фамилия. Почти за всеки модел автомобил си има соствена комбинация. Дадена фамилия турбокомпресори поддържат приблизителна рамка мощност, като малко се презастъпват.
Примерно:
к03- голф4 -150к.с може до 180кс
к04- а3 с3 -220к.с може до 260к.с
к16-калибра-204к.с може до 260к.с
к24-ауди с2-230к.с може до 280к.с.

Ето това ме мъчеше :bowdown мерси за компетентните отговори колеги :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта