Здравейте ползвах търсачката но не намерих отговора на моя въпрос.
Та гледах 2 турбини и 2 те К03 но 1 е от рено лагуна дизел а другата от пасат дизел, и едната е видимо по голяма (пасатовата) а лагуновата е като "вентилаторче". Искам да разбера на какво се дължи това да се неричат по 1 и същи начин? Каква е часта в 2 те която ги обединява та да се наричат еднакво? Фланцеца ли или вътре перката?
Извинете за ламерския въпрос? Въпроса ми е породен от това че на лагуната турбината е пред раждане и обмислям замяната и с друга?
Въпрос за характеристиките на турбина
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
намери точните модели..
все едно да кажеш, че Golf-а единия е много малък а пък другия голям.. а все са голфове деа..
все едно да кажеш, че Golf-а единия е много малък а пък другия голям.. а все са голфове деа..
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
Едната е от пасат 1.9 TDI 90 коня а другата е от лагуна 1.9 ДТИ -100 коня. На лагуната е K03-014 на пасата : K03-006.
Ама се отклоняваме от въпрoса какво е общото на всички К03 турбини. Независимо дали дизелово или бензинови. Защо се водят К03 ???
Ама се отклоняваме от въпрoса какво е общото на всички К03 турбини. Независимо дали дизелово или бензинови. Защо се водят К03 ???
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
Модела човек модела! Виждал съм поне 4 различни модела на К03.. на Аудито и на Голфа са различни (двигателя е разположен по различен начин). Пак ти казвам слагаш голфа под общ знаменател. Има различни компресори ..
за жалост не успях да намеря карти
за жалост не успях да намеря карти
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
е написъл съм модела K03-014 и K03-006
Ама аз питам общо защо се наричат к03 дали има нещо което ги обединява Това за реното и пасата го дадох просто като пример.
Ама аз питам общо защо се наричат к03 дали има нещо което ги обединява Това за реното и пасата го дадох просто като пример.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 27 май 2008 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
Топлата перка оста и средното тяло са еднакви мисля при всички К03
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
Спомних си най-накрая един референтен сайт за турбини, когато рових за една К04-15 или 20:
VOLKSWAGEN TURBOCHARGERS
Tук са избрани моделите само на VW, но има и за други марки автомобили.
Надявам се да е полезен някому.
VOLKSWAGEN TURBOCHARGERS
Tук са избрани моделите само на VW, но има и за други марки автомобили.
Надявам се да е полезен някому.
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
...
Последна промяна от 1bar на Пет 15 яну 2010 1:51, променено общо 1 път.
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
Това което ги обединява е фамилията на средното тяло. Може да има различни топли перки в една фамилия. Топлата перка е залепена!!!за оста чрез електродъгова заварка и това е причината да се отлепват перките при висока температура на изгорелите газове. Има огромен набор от чугуни, студени перки и капаци за всяка фамилия. Почти за всеки модел автомобил си има соствена комбинация. Дадена фамилия турбокомпресори поддържат приблизителна рамка мощност, като малко се презастъпват.
Примерно:
к03- голф4 -150к.с може до 180кс
к04- а3 с3 -220к.с може до 260к.с
к16-калибра-204к.с може до 260к.с
к24-ауди с2-230к.с може до 280к.с.
Примерно:
к03- голф4 -150к.с може до 180кс
к04- а3 с3 -220к.с може до 260к.с
к16-калибра-204к.с може до 260к.с
к24-ауди с2-230к.с може до 280к.с.
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за характеристиките на турбина
1bar написа:Това което ги обединява е фамилията на средното тяло. Може да има различни топли перки в една фамилия. Топлата перка е залепена!!!за оста чрез електродъгова заварка и това е причината да се отлепват перките при висока температура на изгорелите газове. Има огромен набор от чугуни, студени перки и капаци за всяка фамилия. Почти за всеки модел автомобил си има соствена комбинация. Дадена фамилия турбокомпресори поддържат приблизителна рамка мощност, като малко се презастъпват.
Примерно:
к03- голф4 -150к.с може до 180кс
к04- а3 с3 -220к.с може до 260к.с
к16-калибра-204к.с може до 260к.с
к24-ауди с2-230к.с може до 280к.с.
Ето това ме мъчеше мерси за компетентните отговори колеги
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта