Въпросите ми са към хора които имат преки наблюдения над подобни проекти. Знам, че мотора пасва в коша без преправяне, мисля да използвам и кутията от донора на мотора, т.е. комплект мотор+скорости. Въпросите ми основно са свързани с предницата. Има ли значение с какъв мотор ше бъде платформата( купето от голф 2)? Ще се наложи ли да местя цялата предница от донора (носачи,полуоски,карета, шенкели, главини и т.н.? Какво от тези неща пасва и какво не? Разбира се ще се цели максимално ниското тегло, но е важно и да издържа на по-голяма сила, да кажем в бъдеще над 400 коня.
Golf 2 -> 1.8T swap - въпроси
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Golf 2 -> 1.8T swap - въпроси
Здравейте, пускам темата тъй като съм решил да правя такъв проект. С мотора съм добре запознат, карам такъв малко позасилен (250+ к.с.), но в голф 4. Идеята е за стрийт автомобил с който имам желание и да покарвам от време навреме в състезанията по драг в клас предно, разбира се за сега без амбиции за челни места, просто за спорта, за начало ще търся тавана на биелите - 300+++ к.с.., по-натам не се знае
Въпросите ми са към хора които имат преки наблюдения над подобни проекти. Знам, че мотора пасва в коша без преправяне, мисля да използвам и кутията от донора на мотора, т.е. комплект мотор+скорости. Въпросите ми основно са свързани с предницата. Има ли значение с какъв мотор ше бъде платформата( купето от голф 2)? Ще се наложи ли да местя цялата предница от донора (носачи,полуоски,карета, шенкели, главини и т.н.? Какво от тези неща пасва и какво не? Разбира се ще се цели максимално ниското тегло, но е важно и да издържа на по-голяма сила, да кажем в бъдеще над 400 коня.
Въпросите ми са към хора които имат преки наблюдения над подобни проекти. Знам, че мотора пасва в коша без преправяне, мисля да използвам и кутията от донора на мотора, т.е. комплект мотор+скорости. Въпросите ми основно са свързани с предницата. Има ли значение с какъв мотор ше бъде платформата( купето от голф 2)? Ще се наложи ли да местя цялата предница от донора (носачи,полуоски,карета, шенкели, главини и т.н.? Какво от тези неща пасва и какво не? Разбира се ще се цели максимално ниското тегло, но е важно и да издържа на по-голяма сила, да кажем в бъдеще над 400 коня.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Golf 2 -> 1.8T swap - въпроси
Нищо няма нужда да сменяш по предницата, единствено ако голфа е с малките вътрешни карета, трябва да се сложат големите(каквито са при по-големите мотори на Г2). Двигателя влиза в коша без преправяне, ползват се оригиналните лапи от голфа, единствено лапата на заден ляв(от към шофьора) тампон се взима от Г3 АБФ примерно, щото са различни скоростните кутии с различни дифове. Има го и варианта за малко по-стабилна предница с предно окачване от Голф 3 ГТИ, с него предните гуми идват малко по-изнесени навън, пък и ще имаш по-добри спирачки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта
