Принудително пълнене на VAG двгигатели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Калоян Крумов » Чет 04 окт 2012 8:57


Тъй като в другата тема за атмосферния тунинг се видя, че има хора с познания и интереси към принудителното пълнене. Нека да споделят тук какви възможности и варианти има при VAG. Как, защо, колко, от къде и т.н.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот niikoo_1 » Чет 04 окт 2012 17:22


Ще надуваш ли КР-а?


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Калоян Крумов » Чет 04 окт 2012 17:29


niikoo_1 написа:Ще надуваш ли КР-а?

За сега нищо няма да надувам,въпреки че го обмислям на карбовете. mhihi
Пуснах тази тема с цел да се опази другата чиста, и тази да върви успоредно с нея. Дано от тук нататък хора като теб и други сблъскали се с принудително пълнене да споделят опита си :да:


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vankata_84 » Чет 04 окт 2012 20:58


scare Най-после темата на темите :mrgreen: Шега...Ама на мен лично би ми било интересно мнението за следните въпроси:
-Дайте първо да обсъдим до колко надув държат 1.8 и 2.0 8/16v??? Става дума за сток двигатели само с разреждане, или без такова.
-Нека после обсъдим вариантите за разреждане с подложка(две гарнитури), и всички останали.
-Взаимстване на колектор за турбо на 16v ще ми е наистина интересно :bowdown

ПП - Нека всички с различен(по-малък) мотор от 1.8 питат малко по-конкретно какво ги интересува? Като ТЕ е важно да знаят, че най-лесния тунинг за тях си остава преминаване към АБФ, КР, 9А,....и тн. Всички яки стоковици който в моргата струват 200-500лв.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот judasss » Чет 04 окт 2012 21:18


Мен също ме вълнува за ВР6 12в 2.8/2.9 , колко държат само с разреждане ? Какво турбо би било подходящо ... също има разлика между р.валове на 2.8/9 , кой са по добри за турбо ? :oops:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Bobby_ » Чет 04 окт 2012 23:10


niikoo_1 написа:Ще надуваш ли КР-а?


Кажи сега нещо за турбо автомобилите.... има ли смисъл.... кое как става.... покажи рекордите на надув в някой английски или американски сайт....

мисля че това е твоята стихия където ще можеш да кажеш нещо стойностно и на място!!!

турбоооооо :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

по темата:

виждал съм 2-3 двигателя 16В разредени с 2 гарнитури и деянат на 1 бар спокойно. КАто степен мисля че идва някъде 9:1


Потребителски аватар
Piro_vw
Мнения: 764
Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Piro_vw » Чет 04 окт 2012 23:16


Евентуално може ли някой да отговори на стоков PL с добавяне на турбо и някаква ел.инжекция ще може ли да деяни ако е възможно


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Bobby_ » Чет 04 окт 2012 23:34


ако надуваш до 0.5 ... да ще издеяни


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот metojoor » Пет 05 окт 2012 6:12


Стоков AEX кара без проблеми на 0,7


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот niikoo_1 » Пет 05 окт 2012 11:51


Тия Боба/Попа/Мота, Аме и други дето надуват на 3-4бара и карат на горива доста различни от бензина хората да не ги гледат :mrgreen:


Реално налягането само по себеси нищо не значи.

АБФ спокойно си носи 300к.с., но трябва да се внимава с нютоните, биелите са по-слабото звено.
ПЛ, КР са по-слаби като хардуер, но могат да се изкарат близки коне.

1.8Т и то носи малко над 300коня, но пак трябва да се внимава с въртящия момент да не стане много, има доста коли с по 330-340к.с. на неотваряни мотори и се карат доста време. За 400коня трябват биели и ревизия разреждане, за повече от 400к.с. става много скъпо, отива се на валове, правена глава и цялата съпътсваща периферия. Хубавато, е че дори и за 400к.с. мотора може да си се настрой с неговата електроника, по новите мотори са с дросел без жило и по-грамотна електроника, могат да се настроя да работят без дебитомер по МАП.

За VR-ите, такъв не съм правил, но с разреждане е сейфти до към 400коня по това, което съм гледал, може и още 50тина да се добутат. Общо взето изглежда много куц мотор на пръв поглед, но пък имаш, компактен размер, безплатен обем и може да въртиш голяма турбина :lol: без много да чакаш mhihi .

2.2Турбо 20V там пак сток сейфти може да се кара без отваряне до към 400коня, с разреждане може и още 50тина коня отгоре, а може и да се науе на умирачка и да доближи 500коня и да се чудиш дали няма хвърли нещо при всяко даване на газ.

Реално за много коне, най-скъпата инвестия е главата без значение в/у каква осново ще се гради (16V, 2.2 20V, 1.8T 2.0V, VR 12/24V).

Универсална рецепта няма.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Bobby_ » Пет 05 окт 2012 16:24


писнало ми е да гледам линкове и постове от разни чужди сайтове... в които уж пише как се прави... ам тяхните възможности са далеч от нашите (като цяло).

Да не говориме че за тези години драг състезания .... едва миналата година паднаха 10те секунди....
В тези клипове виждам двигатели и купета за по 50000ЕВРО минимум.... и тогава.... за какво говориме изобщо!!! НАСА технологии (поне за нормалния потребител)

Ама ако на някой кажеш че си налял 70000лв и Веднага ще се намери друг да ти каже че няма смисъл и що не си си взел субару импреца гр.А дето му правиш 100 старта и маслото даже не заграва.

Дайте да гледаме какво се прави в БГ спрямо нашите цени на части и горива....
Както и да гледаме нашите Специалисти какво постигат с минимални средства които са изгладувани по няколко пъти!!!!

В БГ има двама утвърдени които са паднали под 10сек... ДРАГ Пауър и Проспийд!!!
Това са хората които са доказали че могат и правят!!!
Генерала е ... събран с тел и дъвка но .... дори и така ... пак наказва.
Аудито С1 е .... кола с ужасен бюдежет и е направена ... без забележка и ефекта е налице!
Емо Килъра ... е направил "ужасен" голф... Красив до безумие и толкова и силен!
Волен вече е в друг спорт.... но пък той е перфектен мапер!!!!
Венци, Гената, Келеша.... (има още
това са все хора които правят и трябва да се учиме от тях а не от гледане на клипове и цъкане ....

Искам да гледам майсторлък ... и кое как се прави... а на въпросите ЗАЩО ще се опитам сам да си отговоря!!! ако не мога ... чак тогава ще попитам и ще се надявам някой да ми отговори защото това е ноу хау което никой не го издава !!!

Дали ще правиш атмосферка или турбо кола е едно и също... пак смятане мислене и ... опити... докато излезне нещо което те удоволетворява спрямо това колко си дал като пари... каквото и да правиме всичко опира до Финикийските знаци!!! ако искаш 500кс си приготявяш 15-20000лв и почваш и ще стане перфектна ... даже с огромен ресурс на мотора... и след 6 месеца няма да ти стига ... и тогава за всеки следваши 50кс си приготвяш 5000лв.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vankata_84 » Пет 05 окт 2012 21:23


Темата тръгна силно, и отново силно беше погубена. Защо не се престане с тия 9-ки, 12-ки, и тн.??? Докога всеки ще прави асоциация, че турбото обезателно значи състезания, призвания, и тн...До кога? Чел съм вече не знам колко хиляди теми, резултата винаги един и същ:
-Цел на проекта да се похарчат пари, да се печелят гонки, да се мерят времена.
-Направата обикновено я прави някой който се занимава с това.
-Тоя дето плаща сметката обяснява как не става с 5лв(което е донякъде така). Плащача научава по нещо и почва да спори здраво, без дори да е наясно с някой зависимости. Важното е да се каже че не става, не може, не се занимавай :banghead:

В тоя форум има не малко теми на добре направени коли. Всеки средно статистически човек знаещ какво е търсачка може да си ги намери.

Дайте да направим нещо НОВО, а именно да кажем как СТАВАТ нещата, и за сметка на какво??? На всеки тръгнал да прави турбо проект от атмосферка му е ясно, че ще изгуби нещо. Дайте да обясним на кой мотор от какво се взаимстват колектори, и лесно се монтира турбо. Дайте да обясним какво се прави с електрониката за да тръгне колата в турбо режим. Дайте да обясним защо с газовата нещата става лесно, и защо трудно. Колко държат някой мотори? Разни "тарикатски" комбинации от части даващи достатъчно, за бюджета и повече от други по-скъпи. Веднага давам пример "кое е турбото което дава на АБФ добър диапазон при стабилно 0,7-0,9, и да тръгва от около 2700-3300 оборота?" За такива неща дайте да си говорим... :drunk

И моля приемете, че има такива като мен дето искат "ежедневките" да съскат :mrgreen: Стига с тия времена, и състезания. Искам да изпреварвам "нормално" и да чувам блоу офа, искам да усещам тягата от турбото...и да не ми дреме кой ще ме разчекне, и с какво. За мен карането е удоволствие. Аз се забавлявам като карам, не да се гоня, и газя някой по улиците. Има време за всичко.

Всички "помяри" си знаем: 1500лв бутала, 1200 мотовилки, 2000лв турбо, 3000лв електроника и тн. Ние няма да станем по-бързи от "финансираните" проекти, не се притеснявай те! Просто сме много хората дето и малкото ни радва. Ясно е че винаги има по-мощен, и по-бърз.


Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот dani90 » Пет 05 окт 2012 21:48


И да ти кажа по моита кола кво е правена, няма да успееш например да направиш главата така както е в момента - не разбираш.

Ето давам ти моита кола:

Абф с глава от кр с овърсаиз клапани с по 2мм/1мм валове кат камс , дъното не е интересно.. турбото е гт3076 с 82 чугун.Колата има 1.8 налягане на 4400 оборота което за мен е перфектна ежедневка(да, всеки ден я карам по над 100 км).

Времената ги казваме като ориантир - защото за моита кола 1400 кила с всичко което може да има една ежедневка кола с приятна возия и 500+ коня и да дава 11.8 без никакъв зор мисля че е доста добре.

Колата ми не е за драг - дори утре и неделя като ходя на Кондофрей няма и да карам.


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Нед 07 окт 2012 23:54


хех сладур ти пак от де ги извади тея 1400 кил бре да нямаш керс в тва желязо, смени си кантара че цял живот ще си ходиш заблуден


Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот dani90 » Пон 08 окт 2012 7:19


Два кантара ако лъжат, съжалявам моя е грешката :)

138* и 1395 кила показаха двата



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта