Принудително пълнене на VAG двгигатели
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Принудително пълнене на VAG двгигатели
Тъй като в другата тема за атмосферния тунинг се видя, че има хора с познания и интереси към принудителното пълнене. Нека да споделят тук какви възможности и варианти има при VAG. Как, защо, колко, от къде и т.н.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Ще надуваш ли КР-а?
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
niikoo_1 написа:Ще надуваш ли КР-а?
За сега нищо няма да надувам,въпреки че го обмислям на карбовете.

Пуснах тази тема с цел да се опази другата чиста, и тази да върви успоредно с нея. Дано от тук нататък хора като теб и други сблъскали се с принудително пълнене да споделят опита си

- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели


-Дайте първо да обсъдим до колко надув държат 1.8 и 2.0 8/16v??? Става дума за сток двигатели само с разреждане, или без такова.
-Нека после обсъдим вариантите за разреждане с подложка(две гарнитури), и всички останали.
-Взаимстване на колектор за турбо на 16v ще ми е наистина интересно

ПП - Нека всички с различен(по-малък) мотор от 1.8 питат малко по-конкретно какво ги интересува? Като ТЕ е важно да знаят, че най-лесния тунинг за тях си остава преминаване към АБФ, КР, 9А,....и тн. Всички яки стоковици който в моргата струват 200-500лв.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Мен също ме вълнува за ВР6 12в 2.8/2.9 , колко държат само с разреждане ? Какво турбо би било подходящо ... също има разлика между р.валове на 2.8/9 , кой са по добри за турбо ? 

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
niikoo_1 написа:Ще надуваш ли КР-а?
Кажи сега нещо за турбо автомобилите.... има ли смисъл.... кое как става.... покажи рекордите на надув в някой английски или американски сайт....
мисля че това е твоята стихия където ще можеш да кажеш нещо стойностно и на място!!!
турбоооооо




по темата:
виждал съм 2-3 двигателя 16В разредени с 2 гарнитури и деянат на 1 бар спокойно. КАто степен мисля че идва някъде 9:1
- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Евентуално може ли някой да отговори на стоков PL с добавяне на турбо и някаква ел.инжекция ще може ли да деяни ако е възможно
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Стоков AEX кара без проблеми на 0,7
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Тия Боба/Попа/Мота, Аме и други дето надуват на 3-4бара и карат на горива доста различни от бензина хората да не ги гледат
Реално налягането само по себеси нищо не значи.
АБФ спокойно си носи 300к.с., но трябва да се внимава с нютоните, биелите са по-слабото звено.
ПЛ, КР са по-слаби като хардуер, но могат да се изкарат близки коне.
1.8Т и то носи малко над 300коня, но пак трябва да се внимава с въртящия момент да не стане много, има доста коли с по 330-340к.с. на неотваряни мотори и се карат доста време. За 400коня трябват биели и ревизия разреждане, за повече от 400к.с. става много скъпо, отива се на валове, правена глава и цялата съпътсваща периферия. Хубавато, е че дори и за 400к.с. мотора може да си се настрой с неговата електроника, по новите мотори са с дросел без жило и по-грамотна електроника, могат да се настроя да работят без дебитомер по МАП.
За VR-ите, такъв не съм правил, но с разреждане е сейфти до към 400коня по това, което съм гледал, може и още 50тина да се добутат. Общо взето изглежда много куц мотор на пръв поглед, но пък имаш, компактен размер, безплатен обем и може да въртиш голяма турбина
без много да чакаш
.
2.2Турбо 20V там пак сток сейфти може да се кара без отваряне до към 400коня, с разреждане може и още 50тина коня отгоре, а може и да се науе на умирачка и да доближи 500коня и да се чудиш дали няма хвърли нещо при всяко даване на газ.
Реално за много коне, най-скъпата инвестия е главата без значение в/у каква осново ще се гради (16V, 2.2 20V, 1.8T 2.0V, VR 12/24V).
Универсална рецепта няма.

Реално налягането само по себеси нищо не значи.
АБФ спокойно си носи 300к.с., но трябва да се внимава с нютоните, биелите са по-слабото звено.
ПЛ, КР са по-слаби като хардуер, но могат да се изкарат близки коне.
1.8Т и то носи малко над 300коня, но пак трябва да се внимава с въртящия момент да не стане много, има доста коли с по 330-340к.с. на неотваряни мотори и се карат доста време. За 400коня трябват биели и ревизия разреждане, за повече от 400к.с. става много скъпо, отива се на валове, правена глава и цялата съпътсваща периферия. Хубавато, е че дори и за 400к.с. мотора може да си се настрой с неговата електроника, по новите мотори са с дросел без жило и по-грамотна електроника, могат да се настроя да работят без дебитомер по МАП.
За VR-ите, такъв не съм правил, но с разреждане е сейфти до към 400коня по това, което съм гледал, може и още 50тина да се добутат. Общо взето изглежда много куц мотор на пръв поглед, но пък имаш, компактен размер, безплатен обем и може да въртиш голяма турбина


2.2Турбо 20V там пак сток сейфти може да се кара без отваряне до към 400коня, с разреждане може и още 50тина коня отгоре, а може и да се науе на умирачка и да доближи 500коня и да се чудиш дали няма хвърли нещо при всяко даване на газ.
Реално за много коне, най-скъпата инвестия е главата без значение в/у каква осново ще се гради (16V, 2.2 20V, 1.8T 2.0V, VR 12/24V).
Универсална рецепта няма.
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
писнало ми е да гледам линкове и постове от разни чужди сайтове... в които уж пише как се прави... ам тяхните възможности са далеч от нашите (като цяло).
Да не говориме че за тези години драг състезания .... едва миналата година паднаха 10те секунди....
В тези клипове виждам двигатели и купета за по 50000ЕВРО минимум.... и тогава.... за какво говориме изобщо!!! НАСА технологии (поне за нормалния потребител)
Ама ако на някой кажеш че си налял 70000лв и Веднага ще се намери друг да ти каже че няма смисъл и що не си си взел субару импреца гр.А дето му правиш 100 старта и маслото даже не заграва.
Дайте да гледаме какво се прави в БГ спрямо нашите цени на части и горива....
Както и да гледаме нашите Специалисти какво постигат с минимални средства които са изгладувани по няколко пъти!!!!
В БГ има двама утвърдени които са паднали под 10сек... ДРАГ Пауър и Проспийд!!!
Това са хората които са доказали че могат и правят!!!
Генерала е ... събран с тел и дъвка но .... дори и така ... пак наказва.
Аудито С1 е .... кола с ужасен бюдежет и е направена ... без забележка и ефекта е налице!
Емо Килъра ... е направил "ужасен" голф... Красив до безумие и толкова и силен!
Волен вече е в друг спорт.... но пък той е перфектен мапер!!!!
Венци, Гената, Келеша.... (има още
това са все хора които правят и трябва да се учиме от тях а не от гледане на клипове и цъкане ....
Искам да гледам майсторлък ... и кое как се прави... а на въпросите ЗАЩО ще се опитам сам да си отговоря!!! ако не мога ... чак тогава ще попитам и ще се надявам някой да ми отговори защото това е ноу хау което никой не го издава !!!
Дали ще правиш атмосферка или турбо кола е едно и също... пак смятане мислене и ... опити... докато излезне нещо което те удоволетворява спрямо това колко си дал като пари... каквото и да правиме всичко опира до Финикийските знаци!!! ако искаш 500кс си приготявяш 15-20000лв и почваш и ще стане перфектна ... даже с огромен ресурс на мотора... и след 6 месеца няма да ти стига ... и тогава за всеки следваши 50кс си приготвяш 5000лв.
Да не говориме че за тези години драг състезания .... едва миналата година паднаха 10те секунди....
В тези клипове виждам двигатели и купета за по 50000ЕВРО минимум.... и тогава.... за какво говориме изобщо!!! НАСА технологии (поне за нормалния потребител)
Ама ако на някой кажеш че си налял 70000лв и Веднага ще се намери друг да ти каже че няма смисъл и що не си си взел субару импреца гр.А дето му правиш 100 старта и маслото даже не заграва.
Дайте да гледаме какво се прави в БГ спрямо нашите цени на части и горива....
Както и да гледаме нашите Специалисти какво постигат с минимални средства които са изгладувани по няколко пъти!!!!
В БГ има двама утвърдени които са паднали под 10сек... ДРАГ Пауър и Проспийд!!!
Това са хората които са доказали че могат и правят!!!
Генерала е ... събран с тел и дъвка но .... дори и така ... пак наказва.
Аудито С1 е .... кола с ужасен бюдежет и е направена ... без забележка и ефекта е налице!
Емо Килъра ... е направил "ужасен" голф... Красив до безумие и толкова и силен!
Волен вече е в друг спорт.... но пък той е перфектен мапер!!!!
Венци, Гената, Келеша.... (има още
това са все хора които правят и трябва да се учиме от тях а не от гледане на клипове и цъкане ....
Искам да гледам майсторлък ... и кое как се прави... а на въпросите ЗАЩО ще се опитам сам да си отговоря!!! ако не мога ... чак тогава ще попитам и ще се надявам някой да ми отговори защото това е ноу хау което никой не го издава !!!
Дали ще правиш атмосферка или турбо кола е едно и също... пак смятане мислене и ... опити... докато излезне нещо което те удоволетворява спрямо това колко си дал като пари... каквото и да правиме всичко опира до Финикийските знаци!!! ако искаш 500кс си приготявяш 15-20000лв и почваш и ще стане перфектна ... даже с огромен ресурс на мотора... и след 6 месеца няма да ти стига ... и тогава за всеки следваши 50кс си приготвяш 5000лв.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Темата тръгна силно, и отново силно беше погубена. Защо не се престане с тия 9-ки, 12-ки, и тн.??? Докога всеки ще прави асоциация, че турбото обезателно значи състезания, призвания, и тн...До кога? Чел съм вече не знам колко хиляди теми, резултата винаги един и същ:
-Цел на проекта да се похарчат пари, да се печелят гонки, да се мерят времена.
-Направата обикновено я прави някой който се занимава с това.
-Тоя дето плаща сметката обяснява как не става с 5лв(което е донякъде така). Плащача научава по нещо и почва да спори здраво, без дори да е наясно с някой зависимости. Важното е да се каже че не става, не може, не се занимавай
В тоя форум има не малко теми на добре направени коли. Всеки средно статистически човек знаещ какво е търсачка може да си ги намери.
Дайте да направим нещо НОВО, а именно да кажем как СТАВАТ нещата, и за сметка на какво??? На всеки тръгнал да прави турбо проект от атмосферка му е ясно, че ще изгуби нещо. Дайте да обясним на кой мотор от какво се взаимстват колектори, и лесно се монтира турбо. Дайте да обясним какво се прави с електрониката за да тръгне колата в турбо режим. Дайте да обясним защо с газовата нещата става лесно, и защо трудно. Колко държат някой мотори? Разни "тарикатски" комбинации от части даващи достатъчно, за бюджета и повече от други по-скъпи. Веднага давам пример "кое е турбото което дава на АБФ добър диапазон при стабилно 0,7-0,9, и да тръгва от около 2700-3300 оборота?" За такива неща дайте да си говорим...
И моля приемете, че има такива като мен дето искат "ежедневките" да съскат
Стига с тия времена, и състезания. Искам да изпреварвам "нормално" и да чувам блоу офа, искам да усещам тягата от турбото...и да не ми дреме кой ще ме разчекне, и с какво. За мен карането е удоволствие. Аз се забавлявам като карам, не да се гоня, и газя някой по улиците. Има време за всичко.
Всички "помяри" си знаем: 1500лв бутала, 1200 мотовилки, 2000лв турбо, 3000лв електроника и тн. Ние няма да станем по-бързи от "финансираните" проекти, не се притеснявай те! Просто сме много хората дето и малкото ни радва. Ясно е че винаги има по-мощен, и по-бърз.
-Цел на проекта да се похарчат пари, да се печелят гонки, да се мерят времена.
-Направата обикновено я прави някой който се занимава с това.
-Тоя дето плаща сметката обяснява как не става с 5лв(което е донякъде така). Плащача научава по нещо и почва да спори здраво, без дори да е наясно с някой зависимости. Важното е да се каже че не става, не може, не се занимавай

В тоя форум има не малко теми на добре направени коли. Всеки средно статистически човек знаещ какво е търсачка може да си ги намери.
Дайте да направим нещо НОВО, а именно да кажем как СТАВАТ нещата, и за сметка на какво??? На всеки тръгнал да прави турбо проект от атмосферка му е ясно, че ще изгуби нещо. Дайте да обясним на кой мотор от какво се взаимстват колектори, и лесно се монтира турбо. Дайте да обясним какво се прави с електрониката за да тръгне колата в турбо режим. Дайте да обясним защо с газовата нещата става лесно, и защо трудно. Колко държат някой мотори? Разни "тарикатски" комбинации от части даващи достатъчно, за бюджета и повече от други по-скъпи. Веднага давам пример "кое е турбото което дава на АБФ добър диапазон при стабилно 0,7-0,9, и да тръгва от около 2700-3300 оборота?" За такива неща дайте да си говорим...

И моля приемете, че има такива като мен дето искат "ежедневките" да съскат

Всички "помяри" си знаем: 1500лв бутала, 1200 мотовилки, 2000лв турбо, 3000лв електроника и тн. Ние няма да станем по-бързи от "финансираните" проекти, не се притеснявай те! Просто сме много хората дето и малкото ни радва. Ясно е че винаги има по-мощен, и по-бърз.
- dani90
- Мнения: 307
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
И да ти кажа по моита кола кво е правена, няма да успееш например да направиш главата така както е в момента - не разбираш.
Ето давам ти моита кола:
Абф с глава от кр с овърсаиз клапани с по 2мм/1мм валове кат камс , дъното не е интересно.. турбото е гт3076 с 82 чугун.Колата има 1.8 налягане на 4400 оборота което за мен е перфектна ежедневка(да, всеки ден я карам по над 100 км).
Времената ги казваме като ориантир - защото за моита кола 1400 кила с всичко което може да има една ежедневка кола с приятна возия и 500+ коня и да дава 11.8 без никакъв зор мисля че е доста добре.
Колата ми не е за драг - дори утре и неделя като ходя на Кондофрей няма и да карам.
Ето давам ти моита кола:
Абф с глава от кр с овърсаиз клапани с по 2мм/1мм валове кат камс , дъното не е интересно.. турбото е гт3076 с 82 чугун.Колата има 1.8 налягане на 4400 оборота което за мен е перфектна ежедневка(да, всеки ден я карам по над 100 км).
Времената ги казваме като ориантир - защото за моита кола 1400 кила с всичко което може да има една ежедневка кола с приятна возия и 500+ коня и да дава 11.8 без никакъв зор мисля че е доста добре.
Колата ми не е за драг - дори утре и неделя като ходя на Кондофрей няма и да карам.
- Kolqnov_Kalnik
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
хех сладур ти пак от де ги извади тея 1400 кил бре да нямаш керс в тва желязо, смени си кантара че цял живот ще си ходиш заблуден
- dani90
- Мнения: 307
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Два кантара ако лъжат, съжалявам моя е грешката 
138* и 1395 кила показаха двата

138* и 1395 кила показаха двата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта