Дойде и моят ред да пусна тема :). Като платформа колата беше Голф 3 1.6 моно 94 набор черна 3 врати :D. Купих я през 2009 между другото исках ГСИ или Корадо но нямаше финанси :(. Сток я карах някоде година и един ден леко я прегрях (редовно гледам манометрите не сам кон с капаци просто от марзел не спрях ) и главата се изкриви изгуби компресия не мешеше вода и масло ни то пак губеше. Така я карах около 8 месеца и накрая я отворих за шлайф (става вапрос за 1.6 )и ревизия. И от тук нататак бях във филма,първо резнах главата почти до макс , нови гумички на клапаните водачите бяха добре следващата стапка беше окекотяване и баланс на маховика с около 2 кг .и това беше за парвоначално останах с моното но мислех да го разкарам ама по нататак. И накрая затворихме мотора и за чудо маркаше и се разварташе мн добре

и след около месец разкарах моното и наместих на неговото място двойни солекса 40мм. Рдоста ми беше около 2 месеца до момента когато дифа реши да излезе да ме види ко правя. И така СК вече е покоъник и така риключих с малолитражката
И без това бях мераклия на 1.8 16в трагнах да тарся и за касмет си намерих такав мотор и ти до гъза ми вав Варна мотора купих от колегата emeca . И така натоварих прасето :D и газ кам село див и щаслив . Мотора купих края на 2011 и зимата имаше занимавка . Почнах с ревизиране и освежаване на главата ,чистене ,смяна на гумички пасване и т.н.
За сега мотора ще си остане сток с мех.имжекцион а за по нататак ще видим :)
По купето не сам правил нищо освен освежаване на пода. Вътре в купето сам пуснал 3 уреда и сам сменил таблото с уредите,сложих от кр
И какво сам сменил общо взето
сп.апарати от Г60 , отзад сам минал на дискове , ще махам сервото и да пусна две помпи за сперачките ,заден и преден кръг,и хидравлична ръчна.
Днес ще пусна няколко снимки
