Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Обикновено след сериозна интервенця по автомобила риска нещо да се повреди се увеличава.Естествено при всичко направено както трява не би трявало да има проблеми,но всичко което не е дело на екип инженери и дьлги изпитания няма гаранцията на производителя.Това е така да се каже тьмната страна на тунинга.Та след този увод идеята ми е всеки които е имал проблем да напише какво е правил или са му правили по колата и в последствие кое се е повредило/счупило/ и каква е била причината за това.Като пример ще дам турбоконверсия на атмосверен мотор например и счупване на мотора в следствие на лоши настроики.Темата е с цел да се поучим от грешките на другите.
- tuninga4
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Еми аз счупих 5 скорстни кутий.От към двигателя нямаше проблеми.




Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
И да повторя пак в самото начало колега напиши какьв е мотора какво е барано/колко е засилен/коя скоростна кутия си счупил и с коя вече нямаш проблеми 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Audi A4 TD05-16G. Проблема ми е, че нямам бутала и биели да я изпъна до край. Други проблеми не съм имал.
Поло G40 с IHI RHB5 VL7. Няколко пъти се отмяташе фланеца на колектора и скъса шпилка в главата. Заварих още един фланец.. така си го тотализираха :D
Поло G40 с IHI RHB5 VL7. Няколко пъти се отмяташе фланеца на колектора и скъса шпилка в главата. Заварих още един фланец.. така си го тотализираха :D
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Голф 2 ГТД СБ.След първото засилване до 84 коня на колелата и няколко месеца сума ти стартове и лудеене издуха гарнитура на главата.Сложихме хубава-Виктор Рейнс и вече 20000 км държи,като голфа вече е 113 коня на колела.С новата мощност замина съединителя.Друго не се сещам за момента.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче




-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче![]()
![]()
Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват!

П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написал
Jouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...
От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш.Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...

- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
myrshavija написа:Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче![]()
![]()
Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват!
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написалJouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш.Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
хахаха мм с EV бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояние





на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване порт и полиране на главата,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D
Последна промяна от Jouzev94 на Нед 05 яну 2014 2:26, променено общо 2 пъти.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
myrshavija написа:Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче![]()
![]()
Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
/quote]
Ми не е единствения :) И даже техните резултати са на колела, а не такива, които дори не са мерени на дино ;)
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Jouzev94 написа:myrshavija написа:Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче![]()
![]()
Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват!
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написалJouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш.Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
хахаха мм с ПБ бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояниена 230км/ч вече се отказа да ме гони
пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос
а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя
![]()
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване и полиране на всмукателя,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D
Аз карам 9а турбо 272коня на колелата с кутия от 1,6 четири степенна и не съм имал проблеми ,даже с сликове съм я лашкал.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Поло 2ф с 4 бр пружини от ауди 80/пасват/, но се оказа груба грешка. Повдигна се, но яко друса, та се не трае. Причината за смяната бе, че 3 от 4 бяха счупени.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
bratq_varvari1 написа:Jouzev94 написа:myrshavija написа:Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче![]()
![]()
Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват!
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написалJouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш.Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
хахаха мм с ПБ бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояниена 230км/ч вече се отказа да ме гони
пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос
а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя
![]()
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване и полиране на всмукателя,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D
Аз карам 9а турбо 272коня на колелата с кутия от 1,6 четири степенна и не съм имал проблеми ,даже с сликове съм я лашкал.
Мм тва трябва да е с код 3R и аз имам от 1.6чист дизел ,но не съм я слагал.Казват,че доста носят на бой..
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Jouzev94 написа:bratq_varvari1 написа:Jouzev94 написа:myrshavija написа:Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче![]()
![]()
Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват!
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написалJouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш.Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
хахаха мм с ПБ бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояниена 230км/ч вече се отказа да ме гони
пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос
а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя
![]()
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване и полиране на всмукателя,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D
Аз карам 9а турбо 272коня на колелата с кутия от 1,6 четири степенна и не съм имал проблеми ,даже с сликове съм я лашкал.
Мм тва трябва да е с код 3R и аз имам от 1.6чист дизел ,но не съм я слагал.Казват,че доста носят на бой..
Каде и пише кода огледах я на место и не можах да до намеря.
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
Да се разпиша и Аз 1.8т 300кс настроено както трява вьртяно на дино даже го карах 10к километра всякви режими.И един ден след като му метнах летните гуми викам чай да го разтрия малко на магистралата http://vbox7.com/play:da3843f823
И опа кво стана-резултата две стопени свещи едно пробито бутало едно стопено.Сега мотора е след основен ремонт широколентова вьншна сонда с която установих че сместа беднее след 1 бар и 250-60 коня.Виновника най вероятно бензиновата помпа която беше стокова.Смених и помпата вчера и след обстоен тест всичко е перфе вече даже се появиха 20 коня отнякьде.
И опа кво стана-резултата две стопени свещи едно пробито бутало едно стопено.Сега мотора е след основен ремонт широколентова вьншна сонда с която установих че сместа беднее след 1 бар и 250-60 коня.Виновника най вероятно бензиновата помпа която беше стокова.Смених и помпата вчера и след обстоен тест всичко е перфе вече даже се появиха 20 коня отнякьде.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил
КараХ голф2 2е дъно и абф глава на 0.7бара(на моменти и на 1бар)с 24-ка от ауди с2,керамика и претискател с двйна диафрагма.....с абсулютно нищо нямах проблеми,но с скоростите доста....след 11-тата спрях да ги броя....едвали ще има човек в форума да ги смяня по бързо от мен САМ
Всичките кутии,където съм счупил са от типа 020....почти всички видове 5-степенни
Решението кутия 02А най-малко от АБФ

Всичките кутии,където съм счупил са от типа 020....почти всички видове 5-степенни
Решението кутия 02А най-малко от АБФ

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта