Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот onty » Сря 29 май 2013 0:14


Обикновено след сериозна интервенця по автомобила риска нещо да се повреди се увеличава.Естествено при всичко направено както трява не би трявало да има проблеми,но всичко което не е дело на екип инженери и дьлги изпитания няма гаранцията на производителя.Това е така да се каже тьмната страна на тунинга.Та след този увод идеята ми е всеки които е имал проблем да напише какво е правил или са му правили по колата и в последствие кое се е повредило/счупило/ и каква е била причината за това.Като пример ще дам турбоконверсия на атмосверен мотор например и счупване на мотора в следствие на лоши настроики.Темата е с цел да се поучим от грешките на другите.




Потребителски аватар
tuninga4
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот tuninga4 » Сря 29 май 2013 6:21


Еми аз счупих 5 скорстни кутий.От към двигателя нямаше проблеми. :beer :beer :beer


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот onty » Сря 29 май 2013 8:25


И да повторя пак в самото начало колега напиши какьв е мотора какво е барано/колко е засилен/коя скоростна кутия си счупил и с коя вече нямаш проблеми :arrow


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот Vizor » Сря 29 май 2013 17:23


Audi A4 TD05-16G. Проблема ми е, че нямам бутала и биели да я изпъна до край. Други проблеми не съм имал.
Поло G40 с IHI RHB5 VL7. Няколко пъти се отмяташе фланеца на колектора и скъса шпилка в главата. Заварих още един фланец.. така си го тотализираха :D


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот shanadjiqta » Сря 29 май 2013 20:35


Голф 2 ГТД СБ.След първото засилване до 84 коня на колелата и няколко месеца сума ти стартове и лудеене издуха гарнитура на главата.Сложихме хубава-Виктор Рейнс и вече 20000 км държи,като голфа вече е 113 коня на колела.С новата мощност замина съединителя.Друго не се сещам за момента.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот Jouzev94 » Чет 30 май 2013 2:44


Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот myrshavija » Чет 30 май 2013 6:12


Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub

Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?

П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват! :mrgreen
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написал
Jouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...
Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш. :mrgreen


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот Jouzev94 » Чет 30 май 2013 8:46


myrshavija написа:
Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub

Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?

П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват! :mrgreen
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написал
Jouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...
Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш. :mrgreen

хахаха мм с EV бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояние :Mr Green Fun на 230км/ч вече се отказа да ме гони :mrgreen пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос :th_up а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя :mhihi :Mr Green Fun
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване порт и полиране на главата,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D

Последна промяна от Jouzev94 на Нед 05 яну 2014 2:26, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот Vizor » Чет 30 май 2013 11:22


myrshavija написа:
Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub

Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?
/quote]

Ми не е единствения :) И даже техните резултати са на колела, а не такива, които дори не са мерени на дино ;)


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 30 май 2013 11:23


Jouzev94 написа:
myrshavija написа:
Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub

Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?

П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват! :mrgreen
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написал
Jouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...
Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш. :mrgreen

хахаха мм с ПБ бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояние :Mr Green Fun на 230км/ч вече се отказа да ме гони :mrgreen пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос :th_up а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя :mhihi :Mr Green Fun
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване и полиране на всмукателя,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D





Аз карам 9а турбо 272коня на колелата с кутия от 1,6 четири степенна и не съм имал проблеми ,даже с сликове съм я лашкал.


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот vilden » Чет 30 май 2013 12:03


Поло 2ф с 4 бр пружини от ауди 80/пасват/, но се оказа груба грешка. Повдигна се, но яко друса, та се не трае. Причината за смяната бе, че 3 от 4 бяха счупени.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот Jouzev94 » Чет 30 май 2013 12:12


bratq_varvari1 написа:
Jouzev94 написа:
myrshavija написа:
Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub

Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?

П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват! :mrgreen
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написал
Jouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...
Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш. :mrgreen

хахаха мм с ПБ бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояние :Mr Green Fun на 230км/ч вече се отказа да ме гони :mrgreen пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос :th_up а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя :mhihi :Mr Green Fun
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване и полиране на всмукателя,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D





Аз карам 9а турбо 272коня на колелата с кутия от 1,6 четири степенна и не съм имал проблеми ,даже с сликове съм я лашкал.

Мм тва трябва да е с код 3R и аз имам от 1.6чист дизел ,но не съм я слагал.Казват,че доста носят на бой..


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 30 май 2013 12:41


Jouzev94 написа:
bratq_varvari1 написа:
Jouzev94 написа:
myrshavija написа:
Jouzev94 написа:Голф 2 2.0 16V 9A сгъстен олекотен и още куп други разработки 184h.p.,чупи скоростни кутии за сега 4 та,свалена от сеат ибиза GT с код на кутията CDX оказа се голямо куче :mhihi :mhihi :love.vwclub

Ти май си единственият в този форум, който е успял да повиши мощността на атмосферен мотор с близо 40% БЕЗ турбо. Предполагам, че тези 184кс не са на колелата, защото тогава постижението е още по-невероятно? Ще споделиш ли как си го постигнал?

П.С. Сега прочетох, че така си го купил - не вярвай на всичко, което ти казват! :mrgreen
П.П.С. Като се зачетох по-внимателно, видях, че си написал
Jouzev94 написа:... в момента я карам с мотор ПБ 112 магаренца,но искам смяна на мотора с ABF или KR ...
Jouzev94 написа:... смених 3 скоростни кутии от спортното ми шофиране :D докато открих перфектната кутия от сеат толедо 90 ГТ ...
От поста ти в тази тема изглежда, че си счупил няколко кутии заради мощния мотор, а то не било точно така ... Да счупиш три кутии с PB не е нещо, с което трябва да се гордееш. :mrgreen

хахаха мм с ПБ бяха 2 до колкото помня,а тук с 9А вече работата стана сериозна :D мм да го качим на Дино,пък и миналия ден скъсах 4-ка 190к.с.и то с много с 2 коли разтояние :Mr Green Fun на 230км/ч вече се отказа да ме гони :mrgreen пък и на 8-9ти ще съм на Дракон-а така,че ще видите за какво става на въпрос :th_up а пак по темата за кутиите на ПБ то качих от толедо,сега тази е от ибиза,все около сеат се въртя :mhihi :Mr Green Fun
на стоков 9А,смяна на Разпределителните валове от АБФ,сгъстяване,олекотяване на маховика 3.14 кг,титаниеви пружини на клапаните,изпиляване и полиране на всмукателя,сега ми дойде музата да сменя сегментите ми предложиха с едни по тънки,също така мисля да сменя и буталата с по леки,а бе още е в разработка :D





Аз карам 9а турбо 272коня на колелата с кутия от 1,6 четири степенна и не съм имал проблеми ,даже с сликове съм я лашкал.

Мм тва трябва да е с код 3R и аз имам от 1.6чист дизел ,но не съм я слагал.Казват,че доста носят на бой..



Каде и пише кода огледах я на место и не можах да до намеря.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот onty » Чет 30 май 2013 15:27


Да се разпиша и Аз 1.8т 300кс настроено както трява вьртяно на дино даже го карах 10к километра всякви режими.И един ден след като му метнах летните гуми викам чай да го разтрия малко на магистралата http://vbox7.com/play:da3843f823
И опа кво стана-резултата две стопени свещи едно пробито бутало едно стопено.Сега мотора е след основен ремонт широколентова вьншна сонда с която установих че сместа беднее след 1 бар и 250-60 коня.Виновника най вероятно бензиновата помпа която беше стокова.Смених и помпата вчера и след обстоен тест всичко е перфе вече даже се появиха 20 коня отнякьде.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Какви проблеми имахте след тунинга на вашият автомобил

Мнениеот indjov_GTI » Пет 31 май 2013 20:52


КараХ голф2 2е дъно и абф глава на 0.7бара(на моменти и на 1бар)с 24-ка от ауди с2,керамика и претискател с двйна диафрагма.....с абсулютно нищо нямах проблеми,но с скоростите доста....след 11-тата спрях да ги броя....едвали ще има човек в форума да ги смяня по бързо от мен САМ :mhihi

Всичките кутии,където съм счупил са от типа 020....почти всички видове 5-степенни

Решението кутия 02А най-малко от АБФ :biggrin



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта