АБФ инсталация на 9А проблем

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Bobby_ » Чет 27 юни 2013 13:42


ако е така.... каже ми тогава каква работа върши този датчик в делкото тогава?.....




Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Чет 27 юни 2013 21:39


1. Запалителна система:
Запалителната система и оборотите на самият двигател се следят по датчик колянов вал, а датчикът на хол в делкото е само синхронизиращ
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=383347&hilit=%D0%90%D0%91%D0%A4
Аз я карах около месец с делко от 9А и си вървеше както сега .Така че за временно става да караш с АЦЕ делкото


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот viruscheto » Чет 11 юли 2013 2:18


Ако не си сменял бушонното табло,проблемите идват от там при АБФ има едно реле енджин контрол дето 9А го няма,докато го открия това нещо голямо лутане беше,по спомен беше реле с номер 25 като го сложих него двигателя запя. :mhihi


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Bobby_ » Чет 11 юли 2013 8:08


релето е 30 и се води "main relay"


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пет 12 юли 2013 7:33


Само 1 реле съм добавил и то е за ландасондата беше на инсталацията от АБФ която сложих .Така изглежда моето табло .
Прикачени файлове
ov8020ax.jpg
на моето табло няма нито 25 нито 30 реле
EL-TABLO abf .jpg




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Съб 13 юли 2013 22:30


Ти на кой зъб си я сложил шайбата?


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Нед 14 юли 2013 8:39


На 14 след празните но при мен проблема не е от там колата си пали и работи хубаво .Мъката идва при високите обороти гърми и ускорява на тласъци при постоянно натисната газ .Затова си мисля че е ЕКУ-то .Намерил съм реле 30 ще видя дали е от него защото на старата инсталация нямах такова а тя е от КР .За уточнение Корадото е било с КР мотор сменен от мен с 9А и вече с инжекцион от АБФ.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Нед 14 юли 2013 11:55


Понеже срязах цялата инсталация на Голфа за да мога да я направя на Аудито...не знам какво те притесняват релетата. В тях няма нищо странно, или необичайно. Има едно "мейн реле" с един диод, който аз даже си го монтирах на инсталацията :th_up .

Колата ти има нужда само от диагностика. Този проблем ми прилича на недостик на гориво, или ТПС(разцентрован)


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 14 юли 2013 12:07


А може ли да ми поясниш за какво служи диода? Може ли без него?


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Нед 14 юли 2013 13:23


На КР това реле го няма а то е за ЕКУ-то та не знам какво изпълнява неговата роля а диагностиката ще е като сложа резервоара с АБФ-ската помпа за сега го карам само на газ а на бензин е с помпите от КР-а и прекъсва и мирише на бензин .Скоро ще се ходи на диагностика макар че аз съм малко "тома неверни" към майсторите :gruebel


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Нед 14 юли 2013 16:00


Диода е за пускане на напрежение на 9-ти пин на екю-то при подаден контакт. Трябва да го има след като е сложен. Бонус е че излиза по схеми, и може човек лесно да си направи нормално реле да работи като "мейн релето" необходимо на компа. Какво би станало без него не знам, но може да се пробва.

ПП - За прекъсването...Може да е от много неща. Но според мен, не е от релето. От релето по-скоро няма да запалиш. А прекъсването може да е от изгорял датчик, липса на датчик, налягане на гориво, смучене на въздух, ламбда сонда(подгрев). Като казвам диагностика нямам предвид само компютърна, а Сън2 осцилоскоп, газанализатор, и др. подобни :th_up

Съжалявам че разводнявам темата, но ако може малко помощ за пин:
39 за климатика...Какво се подава към компа, или към климатика?
22 и 51 те пък за какво са? При "мини чека" на Ауди(ония четири лампи на сп.течност, охл.течност, нал.масло, и резерва за гориво) мисля че точно те го управляват, обаче какво мина и в каква посока идея нямам...Ако може малко помощ :banghead На сегашния комп. на АЦЕ-то ги има, а ги има и на АБФ-ския ама може ли да се вържат директно, не знам???
Изображение


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Нед 14 юли 2013 17:15


Токовете са ми голям проблем но мисля че тука може да намериш полезни неща http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&rurl=translate.google.bg&sl=en&tl=bg&u=http://www.clubgti.com/showthread.php%3F219775-Fusebox-FAQ
при мен климатика не е пълнен и не работи а инсталацията му не е пипана .А мисля че уредите не минават през моторната инсталация а са на отделна .

F
1 - червено - аларма щифт контролен блок 5, ECU пин 7, парк / неутрално положение ключа, стартера щифт 50
3 - Blu - алтернатор пинов D +
4 - BRN - скорост на превозното средство пинов сензор 3
5 - червено - ECU пин 7 (16v)
\ - Червено / GRN - ECU пин 32 (8V)
6 - BLK / червено - обратната светлина пинов превключвател 2
\ - BLK - Park / Neutal положение релето щифт 5
7 - BLK синьо - обратната светлина пинов превключвател 1

U1
1 - WHT - Dash щепсел 17 (масло датчик температура)
2 - WHT - Dash щепсел 19 (извън температурен сензор)
3 - WHT - Dash щепсела ПИН 8 (налягане на маслото блок за управление - фураж от 1,8 бара)
5 - WHT - Dash щифтовете 9 (налягане на маслото блок за управление - фураж от 0,3 бара)
6 - WHT - Dash щепсела пин 10 (оборотомер)
7 - WHT - Dash щепсел 1 (извън температурен сензор)
10 - WHT - Dash щепсела пин 3 (земята)
11 - WHT - Dash щифтовете 27 (Speedo сигнал)
12 - WHT - Dash щифтовете 21 (гориво габарит)
14 - WHT - Dash щепсел 12 (тире и цифрови крушки часовник)

U2
1 - WHT - Dash щифтовете 13 (запалване на живо фуражи)
2 - WHT - Dash щепсел 7 (VSS изход)
4 - WHT - Dash щепсел 15 (стрък памет пинов превключвател 2)
5 - WHT - Dash щепсела пин 2 (ниско ниво на охлаждащата течност подателя)
7 - WHT - Dash щифтовете 25 (основния лъч светлина предупреждение)
8 - WHT - Dash щепсел 6 (стрък памет пинов превключвател 3)
9 - WHT - Dash щепсел 23 (охладител температура габарит)
10 - WHT - Dash щифтовете 18 (ръчната спирачка предупредителна светлина)
11 - WHT - Dash щифтовете 11 (постоянно живеят на фуражите от предпазител # 21)
12 - WHT - Dash щепсела щифт 16 (алтернатор предупредителна светлина)
13 - WHT - Dash щепсела ПИН 5 (земята до главата на цилиндъра)
14 - WHT - Dash щепсела пин 4 (стрък памет пинов превключвател 4)

8 - BRN / BLK - ламбда сонда пин 2
9 - GRN / BLK - автоматичен контрол единица (оборотомер фуражи)

G1
2 - BRN / WHT - външен въздух сензор температура
3 - жълти / Blu - ECU пин 6 (6cyl, 16v), ECU пин 31 (8V)
4 - BLK - ECU пин 38 (преди 96 6cyl), скоростта на превозното средство сензор пин 1, бобина пин 3 (4 цилиндъра, преди 96 6cyl), бобина пин 5 (след 96 6cyl)
5 - BRN / WHT - нивото на охлаждащата течност изпращач пин 1, земята, за да двигателя
7 - BLK / BRN - ECU пин 9 (преди 96 6cyl)
\ - BLK / WHT - ECU пин 9 (4 цилиндъра)
8 - червен / WHT - ламбда сонда пин 2 (след 96)
\ - Червено / жълти - ламбда нагревател управляващо реле пин 2 (преди 96 6cyl)
\ - Червено / Blu - ламбда нагревател управляващо реле пин 2 и 4 (преди 96 4 цилиндъра)
9 - жълти / BLK - ECU пин 5
10 - червен / Blu - ECU пин 23, камера позиция сензор пин 3, въглеродния филтър клапан щифт 2, щифт 3 MAF сензор, ламбда нагревател управляващо реле пин 6, EGR клапан, горивни инжектори (Pre-96 6cyl)
\ -blk/yel - ECU пин 23 (4 цилиндъра), въздушната маса m пин 3 (8V)
11 - WHT / Blu - скорост на превозното средство пинов сензор 2
12 - GRN / BLK - ECU пин 22 (6cyl), ECU пин 19 (8V)
\ - GRN / WHT - ECU пин 22 (16V)


G2
1 - GRN / BLK - масло температурен сензор
2 - WHT / червено - външен въздух сензор температура
3 - Blu / WHT - охладител температура подателя (6cyl)
\ - Жълти / червени - охладител температурен сензор (4 цилиндъра)
4 - BLK / PUR - ECU пин 38 (4 цилиндъра), ECU пин 23 (след 96 6cyl), въглеродния филтър клапан щифт 2, ISV (4 цилиндъра), обезвъздушаване нагревател
8 - червен / Blu - клапан въглеродния филтър щифт 2, въздушната маса m пин 3 (след 96 6cyl)
9 - червено / жълти - ECU пин 54 (след 96 6cyl)
10 - жълти - високо превключвател за налягане на маслото
11 - Blu / BLK - ниско налягане масло предупреждение

http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F3078876-The-unofficial-Cluster-Swap-thread

тука има у=инфо за 51 пин на ЕКУ


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот paco » Вто 16 юли 2013 9:35


mladen1 написа:На 14 след празните но при мен проблема не е от там колата си пали и работи хубаво .Мъката идва при високите обороти гърми и ускорява на тласъци при постоянно натисната газ ....


Сложи една широколентова сонда и виж какво се случва със смесите в проблемните обороти


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Съб 03 авг 2013 7:19


Големи благодарности на колегите viruscheto и Bobby_ .Оказа се реле номер 30 Main reley което го няма на КР бушониерата а на АБФ-а е за ЕКУ-то
Прикачени файлове
main reley.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта