АБФ инсталация на 9А проблем

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Съб 07 сеп 2013 20:33


Хм днес нямах време да променям, но пък се повозих. Изглежда на 12,5-ти зъб динамиката се доближава най-добре до преди(от тестовете до сега)...На газ върви чудесно. На бензин обаче забелязах че топла върви не както трябва, а студена е ужас(топла се усеща че тъпче, а студена гърми в см.колектор)!!! На бензин реагира нормално само на 13-ти зъб, но пък няма душа, нито на газ нито на бензин :th_up

ПП - Младене браво за празния ход, мисля че го оправих. От ключа беше. Просто внимателно прокъсах маншончето и пръснах контактен спрей :th_up




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Вто 10 сеп 2013 20:57


Вчера закачих диагностика. Гледам аз и не вярвам на очите си "датчик температура на охл.течност". Щях да се гръмна. Изтрих грешката, малко контакт спрей на буксата на датч...Всичко заспа. След това карах 1 час и колата беше най-добре от много време на насам. Днес обаче отново динамиката изчезна. Утре я закачам да видя какво ще е записала сега :Mr Green Fun

А бе само моята ли не иска да върви като хората? Какво ли не правих и не иска да мръдне? За да ме разберете ако преди е вървяла 100 сега върви около 60, но не повече. И на бензин не е като хората, студена(ако е било от датчика е много богата), но топла при подаване на газ почва да ускорява с удар. На газ като изключа че не върви работи супер, при потегляне ускорява мазно и гладко :bishop :drunk


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Сря 11 сеп 2013 3:09


Явно проблема ни е на едно и също място.на газ е ОК но на бензин подадеш ли рязко газ има удар и тогава ускорява а плавно поема само при бавно подаване на газ .


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Bobby_ » Чет 12 сеп 2013 23:29


добре дошли в клуба..... аз с това се боря от не помня колко време вече и .... стигам само до задънени улици.
но.... ще го намеря този проблем ако ще да се разчуе. Няма как някаква тъпа 16ка да ми се дърпа и да ми казава че няма да тръгне нормално.


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пет 13 сеп 2013 17:02


Щом се разширява клубът ще му се намери цаката и на това глъхнене :Mr Green Fun .Някои сменял ли е ЕКУ датчици дросел за да изолираме нещата които не са проблем.Аз сменях ТПС не е от него .При плавно подаване на газ не се усеща но като паднат на минимални има около няколко секунди колебание на работата на мотора все едно че е задавен предъфква малко и се изчистват.


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Стоян Стоянов » Пет 13 сеп 2013 20:30


Снощи си покарах Голфа и понеже отдавна не бях го карал и него чаках много много да стопли и му дадох така повечко газ и ме искефи как тръгна, но като се стопли тоя мотор или като загря и влезе в работен режим мотора и спря да върви както докато беше студен глъхненето при подаване на рязко газ си остана и вече незнам от каде да го почна а двигателя си е АБФ. Ако някой може да помогне да сподели какво става.
Предварително благодаря.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Сря 18 сеп 2013 16:09


Добре де да не ни базикат МАП=овете??? Има ли решение ако това е проблема? Друг комп. ясно, ама запояване на външен?

ПП - При мен нещата вече 1:1 като при Младен. Колата само "дъвче, плете, забива" само на студено. Мощността се върна в момента в който врътнах деокото до позицията на АБС-кото....Вече съм с АБФ деоко, нови кабели на свещите, и проблема остава. Само на бензин и само на студено(на топло е почти неусетно)...Единствено нямам Л-сонда :th_up

Да не пък газовата плочка да пречи за необходимо кол.въздух???


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Чет 19 сеп 2013 4:56


Мапа явно работи защото като му махна вакума нещата стават ужасни .Откачвал съм газовата плочка само от гуменият маншон да смуче въздух пак е така .Гледах от друг АБФ на 1,2 датчика за детонации е включен към по-тънкият кабел а 3,4 към по-дебелият в инсталацията.Някой няма ли снимки или инфо на коляновият вал на АБФ точно къде са двата махнати зъба.Дали тези които са слагали МЕГА са имали такива проблеми като и там са с тригер отвън?Ландасондата ми работи според мен не е от там не може да бърка толкова работата на мотора .


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Чет 19 сеп 2013 10:44


В тоя ред на мисли да кажа според мене от какво не е понеже при мен е чисто ново!
-Регулатор за налягане
-датчик кол.вал
-кабели за свещи
-бобина с комутатор
-деоко с датчик на хол с палец и капачка
-свещи

ПП - Тоя датчик за темп. на вх.въздух да не той проблема? При мен на диагностика никога не е показал под 30-35градуса. Все показва повече според мене. Сега без да паля ще взема да го премеря, и ако пак показва завишено ще го уволнявам.

Позицията на тригера е 13 или 12,5-ти зъб при мотор на горна мъртва точка на 1-ви. При мен тригера е идеално раздвижен и мога да му сменям позицията както си искам. След седмица две ще имам достъп до диагностика и ще мога да гледам какво записва като повреди двигателя. Тогава отново ще сменям от 13-ти на 12,5-ти да видя дали ще се оправи...Аз вече го правих но тогава бях без деоко, а реално точно с него компа ще чуе грешка :bishop


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Чет 19 сеп 2013 17:44


Този сърбин ме гръмна с белег на 11 зъби датчика след него обаче незнам дали е на белег на снимката
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10153253785510252&type=1

Маи е в центровката според мен за да се оопитва да гърми във всмукателният колектор в Събота ще го видя.


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Нед 22 сеп 2013 15:05




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Пон 23 сеп 2013 10:55


Не е толкова лесно. Хубаво е докато се праят опити да се гледат и изчистят грешките. Реално до сега според мен нещата се въртят около 12-13 зъб. Изчетох половината интернет...еднозначна информация освен 78 градуса преди гмт не намерих.

Мен друго ме озадачава. Сериини мотори имат същия проблем??? Датчик темп.вх.въздух, или л.сонда ще е!!!


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пон 23 сеп 2013 19:47


На 14 зъб при мен има най-добро ускорения на газ и най-малко хълцане на бензин .Възможно е да си прав но за да го няма на газ трябва да с нещо информиращо ЕКУ-то за рязкото подаване на газ .Тези сни ще пробвам с друг комп.
и датчик да въздух.
Не е от датчика за потока на въздуха пробвах с друг пак е така


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот viruscheto » Сря 25 сеп 2013 19:08


правилното положение на датчика е на 14 зъб ние го проверихме на оригинален АБФ при свален на земята блок нагласихме 1-ви цилиндър на горна мъртва точка и тригера на коляновия вал беше на 14 зъб срещу датчика така че не знам при вас защо се получава така.Аз нямам газова уредба,да не ви създава проблеми тя но едва ли. :rolleyes


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Чет 26 сеп 2013 7:08


И ти ли колега караш swap? Има ли го при теб тоя проблем с работата на бензин?

То мита за това "кой зъб е правилен" идва от факта, че в нета е пълно с индианци. Гледам аз диаграма при която оня ми брой 0 в първата част на празното, 1 в втората част на празното, и дефакто 3 на първия зъб на тригера :Mr Green Fun

ПП - Л-сондата не е причина, понеже аз се бях засилил да вземам. Доверен човек каза че кара без и проблема го няма. Същия човек казва че Т-датчика отзад на главата е виновен. При мен излезе като грешка, но не се повтори. Имам го нов, после ще взема да го сменя :bishop

EDIT: Смених т-датчика на главата отзад. Много странно но при мен е "кафеникав"...До сега когато е ставало на въпрос за него, все за "бял" се е говорило. Резултата без да съм карал е поразително никакъв :11 При мен тригера сега е на 13-ти зъб, може пък това да е...Вече не знам



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта