Хм днес нямах време да променям, но пък се повозих. Изглежда на 12,5-ти зъб динамиката се доближава най-добре до преди(от тестовете до сега)...На газ върви чудесно. На бензин обаче забелязах че топла върви не както трябва, а студена е ужас(топла се усеща че тъпче, а студена гърми в см.колектор)!!! На бензин реагира нормално само на 13-ти зъб, но пък няма душа, нито на газ нито на бензин
ПП - Младене браво за празния ход, мисля че го оправих. От ключа беше. Просто внимателно прокъсах маншончето и пръснах контактен спрей
АБФ инсталация на 9А проблем
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Вчера закачих диагностика. Гледам аз и не вярвам на очите си "датчик температура на охл.течност". Щях да се гръмна. Изтрих грешката, малко контакт спрей на буксата на датч...Всичко заспа. След това карах 1 час и колата беше най-добре от много време на насам. Днес обаче отново динамиката изчезна. Утре я закачам да видя какво ще е записала сега
А бе само моята ли не иска да върви като хората? Какво ли не правих и не иска да мръдне? За да ме разберете ако преди е вървяла 100 сега върви около 60, но не повече. И на бензин не е като хората, студена(ако е било от датчика е много богата), но топла при подаване на газ почва да ускорява с удар. На газ като изключа че не върви работи супер, при потегляне ускорява мазно и гладко
А бе само моята ли не иска да върви като хората? Какво ли не правих и не иска да мръдне? За да ме разберете ако преди е вървяла 100 сега върви около 60, но не повече. И на бензин не е като хората, студена(ако е било от датчика е много богата), но топла при подаване на газ почва да ускорява с удар. На газ като изключа че не върви работи супер, при потегляне ускорява мазно и гладко
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Явно проблема ни е на едно и също място.на газ е ОК но на бензин подадеш ли рязко газ има удар и тогава ускорява а плавно поема само при бавно подаване на газ .
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
добре дошли в клуба..... аз с това се боря от не помня колко време вече и .... стигам само до задънени улици.
но.... ще го намеря този проблем ако ще да се разчуе. Няма как някаква тъпа 16ка да ми се дърпа и да ми казава че няма да тръгне нормално.
но.... ще го намеря този проблем ако ще да се разчуе. Няма как някаква тъпа 16ка да ми се дърпа и да ми казава че няма да тръгне нормално.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Щом се разширява клубът ще му се намери цаката и на това глъхнене .Някои сменял ли е ЕКУ датчици дросел за да изолираме нещата които не са проблем.Аз сменях ТПС не е от него .При плавно подаване на газ не се усеща но като паднат на минимални има около няколко секунди колебание на работата на мотора все едно че е задавен предъфква малко и се изчистват.
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Снощи си покарах Голфа и понеже отдавна не бях го карал и него чаках много много да стопли и му дадох така повечко газ и ме искефи как тръгна, но като се стопли тоя мотор или като загря и влезе в работен режим мотора и спря да върви както докато беше студен глъхненето при подаване на рязко газ си остана и вече незнам от каде да го почна а двигателя си е АБФ. Ако някой може да помогне да сподели какво става.
Предварително благодаря.
Предварително благодаря.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Добре де да не ни базикат МАП=овете??? Има ли решение ако това е проблема? Друг комп. ясно, ама запояване на външен?
ПП - При мен нещата вече 1:1 като при Младен. Колата само "дъвче, плете, забива" само на студено. Мощността се върна в момента в който врътнах деокото до позицията на АБС-кото....Вече съм с АБФ деоко, нови кабели на свещите, и проблема остава. Само на бензин и само на студено(на топло е почти неусетно)...Единствено нямам Л-сонда
Да не пък газовата плочка да пречи за необходимо кол.въздух???
ПП - При мен нещата вече 1:1 като при Младен. Колата само "дъвче, плете, забива" само на студено. Мощността се върна в момента в който врътнах деокото до позицията на АБС-кото....Вече съм с АБФ деоко, нови кабели на свещите, и проблема остава. Само на бензин и само на студено(на топло е почти неусетно)...Единствено нямам Л-сонда
Да не пък газовата плочка да пречи за необходимо кол.въздух???
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Мапа явно работи защото като му махна вакума нещата стават ужасни .Откачвал съм газовата плочка само от гуменият маншон да смуче въздух пак е така .Гледах от друг АБФ на 1,2 датчика за детонации е включен към по-тънкият кабел а 3,4 към по-дебелият в инсталацията.Някой няма ли снимки или инфо на коляновият вал на АБФ точно къде са двата махнати зъба.Дали тези които са слагали МЕГА са имали такива проблеми като и там са с тригер отвън?Ландасондата ми работи според мен не е от там не може да бърка толкова работата на мотора .
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
В тоя ред на мисли да кажа според мене от какво не е понеже при мен е чисто ново!
-Регулатор за налягане
-датчик кол.вал
-кабели за свещи
-бобина с комутатор
-деоко с датчик на хол с палец и капачка
-свещи
ПП - Тоя датчик за темп. на вх.въздух да не той проблема? При мен на диагностика никога не е показал под 30-35градуса. Все показва повече според мене. Сега без да паля ще взема да го премеря, и ако пак показва завишено ще го уволнявам.
Позицията на тригера е 13 или 12,5-ти зъб при мотор на горна мъртва точка на 1-ви. При мен тригера е идеално раздвижен и мога да му сменям позицията както си искам. След седмица две ще имам достъп до диагностика и ще мога да гледам какво записва като повреди двигателя. Тогава отново ще сменям от 13-ти на 12,5-ти да видя дали ще се оправи...Аз вече го правих но тогава бях без деоко, а реално точно с него компа ще чуе грешка
-Регулатор за налягане
-датчик кол.вал
-кабели за свещи
-бобина с комутатор
-деоко с датчик на хол с палец и капачка
-свещи
ПП - Тоя датчик за темп. на вх.въздух да не той проблема? При мен на диагностика никога не е показал под 30-35градуса. Все показва повече според мене. Сега без да паля ще взема да го премеря, и ако пак показва завишено ще го уволнявам.
Позицията на тригера е 13 или 12,5-ти зъб при мотор на горна мъртва точка на 1-ви. При мен тригера е идеално раздвижен и мога да му сменям позицията както си искам. След седмица две ще имам достъп до диагностика и ще мога да гледам какво записва като повреди двигателя. Тогава отново ще сменям от 13-ти на 12,5-ти да видя дали ще се оправи...Аз вече го правих но тогава бях без деоко, а реално точно с него компа ще чуе грешка
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Този сърбин ме гръмна с белег на 11 зъби датчика след него обаче незнам дали е на белег на снимката
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10153253785510252&type=1
Маи е в центровката според мен за да се оопитва да гърми във всмукателният колектор в Събота ще го видя.
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10153253785510252&type=1
Маи е в центровката според мен за да се оопитва да гърми във всмукателният колектор в Събота ще го видя.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
http://snimki.be//store/1/251379853936.JPG
http://snimki.be//store/1/181379854078.JPG
http://snimki.be//store/1/871379854224.JPG
http://snimki.be//store/1/391379854654.JPG
http://youtu.be/P0ahT5UmIMc
11,5 зъб някой по желание да ме застреля ,че вече нямам идеи .
http://snimki.be//store/1/181379854078.JPG
http://snimki.be//store/1/871379854224.JPG
http://snimki.be//store/1/391379854654.JPG
http://youtu.be/P0ahT5UmIMc
11,5 зъб някой по желание да ме застреля ,че вече нямам идеи .
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Не е толкова лесно. Хубаво е докато се праят опити да се гледат и изчистят грешките. Реално до сега според мен нещата се въртят около 12-13 зъб. Изчетох половината интернет...еднозначна информация освен 78 градуса преди гмт не намерих.
Мен друго ме озадачава. Сериини мотори имат същия проблем??? Датчик темп.вх.въздух, или л.сонда ще е!!!
Мен друго ме озадачава. Сериини мотори имат същия проблем??? Датчик темп.вх.въздух, или л.сонда ще е!!!
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
На 14 зъб при мен има най-добро ускорения на газ и най-малко хълцане на бензин .Възможно е да си прав но за да го няма на газ трябва да с нещо информиращо ЕКУ-то за рязкото подаване на газ .Тези сни ще пробвам с друг комп.
и датчик да въздух.
Не е от датчика за потока на въздуха пробвах с друг пак е така
и датчик да въздух.
Не е от датчика за потока на въздуха пробвах с друг пак е така
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
правилното положение на датчика е на 14 зъб ние го проверихме на оригинален АБФ при свален на земята блок нагласихме 1-ви цилиндър на горна мъртва точка и тригера на коляновия вал беше на 14 зъб срещу датчика така че не знам при вас защо се получава така.Аз нямам газова уредба,да не ви създава проблеми тя но едва ли.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
И ти ли колега караш swap? Има ли го при теб тоя проблем с работата на бензин?
То мита за това "кой зъб е правилен" идва от факта, че в нета е пълно с индианци. Гледам аз диаграма при която оня ми брой 0 в първата част на празното, 1 в втората част на празното, и дефакто 3 на първия зъб на тригера
ПП - Л-сондата не е причина, понеже аз се бях засилил да вземам. Доверен човек каза че кара без и проблема го няма. Същия човек казва че Т-датчика отзад на главата е виновен. При мен излезе като грешка, но не се повтори. Имам го нов, после ще взема да го сменя
EDIT: Смених т-датчика на главата отзад. Много странно но при мен е "кафеникав"...До сега когато е ставало на въпрос за него, все за "бял" се е говорило. Резултата без да съм карал е поразително никакъв При мен тригера сега е на 13-ти зъб, може пък това да е...Вече не знам
То мита за това "кой зъб е правилен" идва от факта, че в нета е пълно с индианци. Гледам аз диаграма при която оня ми брой 0 в първата част на празното, 1 в втората част на празното, и дефакто 3 на първия зъб на тригера
ПП - Л-сондата не е причина, понеже аз се бях засилил да вземам. Доверен човек каза че кара без и проблема го няма. Същия човек казва че Т-датчика отзад на главата е виновен. При мен излезе като грешка, но не се повтори. Имам го нов, после ще взема да го сменя
EDIT: Смених т-датчика на главата отзад. Много странно но при мен е "кафеникав"...До сега когато е ставало на въпрос за него, все за "бял" се е говорило. Резултата без да съм карал е поразително никакъв При мен тригера сега е на 13-ти зъб, може пък това да е...Вече не знам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта