АБФ инсталация на 9А проблем

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Нед 02 юни 2013 7:05


Колеги имам корадо с 9А мотор и му смених инжекциона с такъв от АБФ обаче излязоха проблеми .Между 4 и 5 предавка почти няма разлика на 5 със 120 км.с 4000 оборота и мотора като че ли има таван не иска да върви и при подаване рязко на газ за части от секундата все едно че е на прекъсвач оборотите падат и се качват и се получава придърпване .Това и на газ и на бензин .Затова си мисля че е от токовете или неправилна информация на някой датчик .
http://youtu.be/iNiuV_IlCC8
тука се вижда към 16 секунда.




Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот lino__ » Пон 03 юни 2013 9:20


Предполагам, че това е, защото не си вързал "Speed signal" към ЕКУто...
Проблема е, че ABFите не са с жило, а с датчик за скоростта на кутията и сигнала отива в таблото и след това към ЕКУто и когато даваш газ на големите предавки, а ЕКУто не разбира, че си в движение изпада в авариен режим и ти включва прекъсвача рано :mhihi
Трябва да се пусне един кабел до ЕКУто, или да си намериш ЕКУ от стар ABF, защото те мисля, че не търсят този сигнал...

ПП.Сега видях, че си с Corrado, значи и ти имаш такъв дачик, защото спойлера ти се отваря от него...


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пон 03 юни 2013 18:06


68 pin.doc
(139 KиБ) Свален 162 пъти
Накара ме да се замисля с този "Speed signal" .Наистина съм със жило и буксата за датчика на скоростите не е включена никъде .Компа на АБФ-а е 93 г. 68 пина но сега виждам на една схема че 11 пин пише "к трансмисии"дали не е това мястото на кабела? А споилера има отделен модул и не се управлява от ЕКУ-то :gruebel


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот lino__ » Пон 03 юни 2013 22:41


Не казвам, че спойлера се управлява от ЕКУто, а от сигнала, който влиза в таблото.

Mechanical speedo cars have a Vehicle Speed Sensor (VSS) on the back of the cluster driven by the speedo cable. This provides the signal to the spoiler, cruise control and Aktiv radio.

Digital speedo cars have the VSS mounted on the back of the transmission instead of the cable. This provides the signal to the cluster which then sends it off to the spoiler, cruise and radio.


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Вто 04 юни 2013 4:19


Някъде ми се губи инфото за този сензор май пак ще трябва да се чете .
T28/27 Vehicle Speed Sensor U1/11 - White White White White
май този сигнал ще търся :banghead
Прикачени файлове
T 28 pin.doc
(210.5 KиБ) Свален 148 пъти


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Bobby_ » Вто 18 юни 2013 8:30


как се справи с тригер колелото?
на празен ход на колко градуса е ?


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Пет 21 юни 2013 17:13




Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот RISTEE » Пет 21 юни 2013 23:39


В тази тема от ауди бг, накрая Bobby_ отново беше фактор за разискване на проблема :icon_lol
Освен колектор, инжектори горивна рейика + електроника има ли други неща за смяна
Това с датчика на коляновия вал не можах да го хвана???, и след всичката работа по мотора, трябва хубава настройка..


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Bobby_ » Съб 22 юни 2013 12:00


като цяло е елементарно да се монтира и да се преправи.... но си има особености които ти разкатават фамилията.
например.... оборотомер, лампа за масло.... оригиналния комп си мисли че колата не работи и ...... се осветква и ....пищииии


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Съб 22 юни 2013 17:46


Направил съм всичко по таблото .2 месеца мъки МФА работи на 90 процента .оборотомер прерязах зеленият пин 10 на Т28 букса табло и му подадох директно от бобината но не от буксата и а от капачето което се отваря мисля ,че беше W1 вижда се на снимката.
http://youtu.be/IywnXv9dsxo
Част от инфото взех от тук
http://www.clubgti.com/showthread.php?133418-Toyotec-s-How-to-install-an-ABF-engine-in-your-Mk2-Golf-Revisit-of-KJet-car-180610
Прикачени файлове
2.jpg


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Bobby_ » Нед 23 юни 2013 11:55


при мен проблема е че това нещо го вградих в Ауди АЦЕ.... и там нещата са далеч по гадни и сложни и в момента работят и двата компютъра успоредно. Това се налага зареди контролните лампи, подменюто на климатроника, лампата да налягане на маслото оборотомера.... и още няколко глупости които по прост начин няма как да накараш да работят коректно

оборотомера на голф 2 - 3 е елементарен в сравнение с аудито..... както и да е
следя темата и ако мога ще помагам


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Нед 23 юни 2013 16:52


Явно си по зарибен дето се вика от мен а колко хора са ми казвали че в голям филм съм се вкарал .Но при тебе е цял сериал.Ти как си зацепил тригера?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Vankata_84 » Вто 25 юни 2013 20:45


Bobby_ написа:като цяло е елементарно да се монтира и да се преправи.... но си има особености които ти разкатават фамилията.
например.... оборотомер, лампа за масло.... оригиналния комп си мисли че колата не работи и ...... се осветква и ....пищииии


Въийй...2 години чакам тоя отговор :Mr Green Fun :h020

Шегата настрана, след 2 седмици вече трябва да се захващам, че колата почти умре. Едната ми питанка е поне за първо време мога ли да си карам без закачен датчик на хол на деокото...Конверсията при мен е АЦЕ към ел. от АБФ. На АЦЕ има 4 импуса, на АБФ 1 за един оборот на разпр. валове :th_up

Второ питане е оборотомер, как?
Темп. на таблото как?


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот Стоян Стоянов » Сря 26 юни 2013 20:29


Аз мисля, че трябва да сложиш и АБФ-ско делко защото на АЦЕ-то делкото е с 4 прореза а на АБФ-а е с един.


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: АБФ инсталация на 9А проблем

Мнениеот mladen1 » Чет 27 юни 2013 11:37


Като за начало може и с делко от АЦЕ аз карах с делко от 9А и нямаше проблем .Основната информация компа я взема от датчика на тригера а холовия на делкото е воростепеннен.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта