Колеги, дайте съвети, че искам да си поотпуша малко мотора.
Мотора ми е 1.8 RP 90 кончета. Искам да му махна катализатора, двете гърнета и да му тегля една права тръба и да сложа една голяма бурия отзад.
Имам съмнения че по тоя начин ще започне да трещи и то много здраво.
Има ли някакво спортно гърне, което да не вдига чак толкова шум? Искам пак да е по-шумен,но не прекалено много. 10-15 коня искам да вдигне с общи усилия и разликата в мощността няма да е толкова голяма, че да трещи, все едно е некоя жестока бегачка.
Въпрос за права тръба и гърне
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за права тръба и гърне
най-важната част от изпускателната система е колектора който си пропуснал да споменеш.повишаване с 10-15 коня е невъзможно с това което си намислил,дори и колектор да сложиш пак няма да стане толкова.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Аз не съм съгласен с това твърдениеDOHC написа:С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат!


kav4o написа:group написа:DOHC написа:С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат!
Защо?
И аз това питамзащо
докажи с един дино тест
Значи преди доста време на Бояна идваше една тройка (незнам дали собственика и влиза тук, но ако влиза той ще си каже) на която пича беше разкарал всичко след колектора и беше сложил сплескана тръба (във формата на елипса като на ладите по ралитата), та тази тръба я беше направил да излиза зад вратата и пред задната гума. Чудно а


ПП. Възможно е и да има някакъв минимален положителен ефект при много високи обороти, но без сериозни интервенции по двигателя едва ли!
- group®
- Темерут
- Мнения: 10069
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Колега сори, неискам ама грам да се заяждам, но как от тази история можеш да даваш съвети и хората да се шашкат, че чак и гърнета мислят да си слагат за да им тръгнат колите? Без да имаш "по-надежна" информация недей да даваш такива съвети.
И аз несъм капацитет и всичко, което знам е от тук, от форума и от хора, които значт какво приказват.
Та по темата - дискутирана е много
@gas е написал най-важното. Ще допълня само, че махането на катализатора(особенно ако е стар и 'издухал') 'отпушва' колата. Првата тръба има същия ефект, но неможе да се говори за коне и т.н.
Сега се замислих, че доста често хората, които споделят голям ефект от правата тръба, просто са махнали старите, ръждясали и изтърбушени гърнета и тей ти ефект. Замислям се и защо тогава Supersprint и т.н. слагат и рез. гърне в рацерските си генерация? Искат да намалят шума, но и едва ли щяха да го слагат ако толкова спъва колата
П.С. аз съм с права тръба и 'спортно' гърне и когато ми падне случай ще сложа от рез. гърнета на суперспринт барабар с колектора им
И аз несъм капацитет и всичко, което знам е от тук, от форума и от хора, които значт какво приказват.
Та по темата - дискутирана е много
@gas е написал най-важното. Ще допълня само, че махането на катализатора(особенно ако е стар и 'издухал') 'отпушва' колата. Првата тръба има същия ефект, но неможе да се говори за коне и т.н.
Сега се замислих, че доста често хората, които споделят голям ефект от правата тръба, просто са махнали старите, ръждясали и изтърбушени гърнета и тей ти ефект. Замислям се и защо тогава Supersprint и т.н. слагат и рез. гърне в рацерските си генерация? Искат да намалят шума, но и едва ли щяха да го слагат ако толкова спъва колата

П.С. аз съм с права тръба и 'спортно' гърне и когато ми падне случай ще сложа от рез. гърнета на суперспринт барабар с колектора им

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега предполагам питаш какво представлява?Ами това е гърне което е право и като погледнеш от едната му страна си виждаш другата само че вътре тръбата е надупчена цялата и е пълно с вата и по този начин заглушава ама не много(просто няма как) ама поне не спъва колатаWOOF написа:Резонантно гърне ???

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта