Въпрос за права тръба и гърне

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за права тръба и гърне

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Пет 23 фев 2007 14:54


Колеги, дайте съвети, че искам да си поотпуша малко мотора.
Мотора ми е 1.8 RP 90 кончета. Искам да му махна катализатора, двете гърнета и да му тегля една права тръба и да сложа една голяма бурия отзад.
Имам съмнения че по тоя начин ще започне да трещи и то много здраво.
Има ли някакво спортно гърне, което да не вдига чак толкова шум? Искам пак да е по-шумен,но не прекалено много. 10-15 коня искам да вдигне с общи усилия и разликата в мощността няма да е толкова голяма, че да трещи, все едно е некоя жестока бегачка.




kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Пет 23 фев 2007 17:11


попитай спецовете в тунинг раздела! И гледай като я направиш да сложиш такова гърне че да може да се пътува поне няколко часа без да те заболява главата :) старото ми фордче беше така - трае се :)


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пет 23 фев 2007 17:23


Ще има рев,но когато е до 2000-3000об,след тях не би трябвало да реве много силно...Това е според мен :wink:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за права тръба и гърне

Мнениеот gas » Пет 23 фев 2007 17:29


най-важната част от изпускателната система е колектора който си пропуснал да споменеш.повишаване с 10-15 коня е невъзможно с това което си намислил,дори и колектор да сложиш пак няма да стане толкова.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 23 фев 2007 18:57


С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат! :wink:


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Пет 23 фев 2007 19:45


DOHC аз съм без катализатор бнез второ и трето гърне , на мястото на 3тото е уш спортно падат ли няколко коня при мен ?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 23 фев 2007 20:17


DOHC написа:С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат! :wink:

Защо?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 23 фев 2007 20:23


group написа:
DOHC написа:С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат! :wink:

Защо?

И аз това питам :?:защо :? докажи с един дино тест :D


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 23 фев 2007 20:26


DOHC написа:С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат! :wink:
Аз не съм съгласен с това твърдение :wink: Обратен ефект може да стане ако се сложи тръба с прекалено голямо фи,например както е в случая РП 90кс.с повече от Ф55 ще се получи спад на мощноста :wink:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пет 23 фев 2007 20:49


Пьрво глава вал колектори (ХЕДЬРСИ) и тогава има значение от всичко.Неангажирам с мнение


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 23 фев 2007 23:02


kav4o написа:
group написа:
DOHC написа:С права тръба от колектора до края не само, че няма да се качи нито една конска сила ами обратното няколко ще изчезнат! :wink:

Защо?

И аз това питам :?:защо :? докажи с един дино тест :D


Значи преди доста време на Бояна идваше една тройка (незнам дали собственика и влиза тук, но ако влиза той ще си каже) на която пича беше разкарал всичко след колектора и беше сложил сплескана тръба (във формата на елипса като на ладите по ралитата), та тази тръба я беше направил да излиза зад вратата и пред задната гума. Чудно а :D ей сега някой ще каже: "Мали това ще да е било яка бегачка", да ама не на звук беше точно като драгстер, чуваше се от километри (не ми се мисли вътре в купето какво е било), но от към вървеж беше супер зле и поради тази причина човека си върна всички гърнета и сега си има и мощност и си кара спокойно.. 8)

ПП. Възможно е и да има някакъв минимален положителен ефект при много високи обороти, но без сериозни интервенции по двигателя едва ли!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 23 фев 2007 23:27


Колега сори, неискам ама грам да се заяждам, но как от тази история можеш да даваш съвети и хората да се шашкат, че чак и гърнета мислят да си слагат за да им тръгнат колите? Без да имаш "по-надежна" информация недей да даваш такива съвети.
И аз несъм капацитет и всичко, което знам е от тук, от форума и от хора, които значт какво приказват.
Та по темата - дискутирана е много
@gas е написал най-важното. Ще допълня само, че махането на катализатора(особенно ако е стар и 'издухал') 'отпушва' колата. Првата тръба има същия ефект, но неможе да се говори за коне и т.н.
Сега се замислих, че доста често хората, които споделят голям ефект от правата тръба, просто са махнали старите, ръждясали и изтърбушени гърнета и тей ти ефект. Замислям се и защо тогава Supersprint и т.н. слагат и рез. гърне в рацерските си генерация? Искат да намалят шума, но и едва ли щяха да го слагат ако толкова спъва колата :roll:


П.С. аз съм с права тръба и 'спортно' гърне и когато ми падне случай ще сложа от рез. гърнета на суперспринт барабар с колектора им :twisted:


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Съб 24 фев 2007 0:38


Резонантно гърне ???


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 24 фев 2007 0:46


WOOF написа:Резонантно гърне ???
Колега предполагам питаш какво представлява?Ами това е гърне което е право и като погледнеш от едната му страна си виждаш другата само че вътре тръбата е надупчена цялата и е пълно с вата и по този начин заглушава ама не много(просто няма как) ама поне не спъва колата :wink:


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Съб 24 фев 2007 0:54


Мерси :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта