Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот jocha » Съб 29 юни 2013 4:33


Здравейте колеги :) Нпоследък ми се въртят разни идеи за експерименти.Става на въпрос за голф 2 1.3 пълна инжекция.Идеята ми е да го засиля още малко за сега само главата е шлайфана и клапаните са напаснати като ефект добре се получи икономията не мръдна, но пък стана по-приятна за каране на газ.Сега дяволите ме хапят да заменя инжекцията с карбуратор затова и пускам темата ако може тези от вас, които си имат на идея какви проблеми може да имам при заместването да споделят, също така обмислям вариант за двоен карб...удачен ли е и като цяло към кой модел карборатори да се насоча АКО си заслужава интервенцията (за тези от вас, които ще ми кажат смени мотора...ами експериментира ми се с този :Mr Green Fun )




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот moimoimoi » Съб 29 юни 2013 5:42


засилване на мотора и икономия са противоположни думи
затова предполагам идеята ти е засилване щом темата е в силов тунинг
погледни тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=118296


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот jocha » Съб 29 юни 2013 6:36


Мерси колега темата съм я прегледал, а и икономия не гоня все пак съм на газ и не ме бърка(просто съм чел разни твърдения, че след шлайф на глава падал разхода на газ и държах да отбележа, че не е така :Mr Green Fun ) колкото и да стане идеята ми е да пробвам варианта с карбуратор(и), защото ми се вижда най-практичен и лесен за изпълнение.Всичко останало се хвърлям към суми равносилни на мотор от по-голям клас, но имам нужда от съвет от някой, който се е сблъсквал с повечето видове карбуратори, да каже кой какви проблеми има ако има и кой може да се монтира на моя мотор :beer


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот ZeroCool » Съб 29 юни 2013 23:15


Два двойни карбуратора ...вебер, деллорто...са си 160-170 до 200 лева...кое е евтино незнам.
Този твой мотор според мен има прекрасна динамика....ако имах такъв нямаше да го пипна. Имам наблюдения върху 2 такива мотора...и по мое мнение вървяха горе долу колкото моя aam, само че разхода е наполовина...

Даречем, че се здобиеш с карбуратори...после филма не е ли голям с настройката им да заработи тоя мотор адекватно.


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот jocha » Съб 29 юни 2013 23:28


За карбураторите има кой да ми ги настрои, приемрно ми се върти идеята за двоен карб от голф 2 1.8 90 коня за кода на мотора не съм сигурен :neutral


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот muns61 » Нед 30 юни 2013 8:16


Ако основното ти каране е на газ, не ти трябват карбураторИ, а еднокамерен карбуратор с ГОЛЯМ дросел, какъвто няма да намериш. Дроселчето на инжекцията е достатъчно.
Колко си шлайфал главата и каква степен на сгъстяване постигна, та нямаш ефект?


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот jocha » Нед 30 юни 2013 8:43


0.32 е шлайфа не знам как и защо, но хората които ми го правиха изчислиха, че на този мотор това било идеално(в Пловдив при Чарли ми го правиха, а там си разбират от работата не случайно половин южна българия ходи при тях),за степента на сгъстяване ще те излъжа, но компресията е 11 (като да добавя шлайфани са легла на клапани напасвани са наново гумички гарнитури и пружинки са сменени ).Колата е с двукамерен дросел,с плочка на газта и какво ли не пипах всичко смених всичко развивах и завивах по какви ли не начини обаче си остава загубата на мощност във високите и това е губи и се диапазона от последните 20км в час от 2 скорост нагоре в които на бензин се засилва още повече да върви а на газ там умира (всички датчици смених, всички тройници развивах, всички вакуми смених елкон минах предварението е точно,свещи кабели смених, дросел свалих изчистих, топъл въздух изолирах абе не иска и не иска да тръгне по реда си) и вече последно това ми идва като вариант да мисля за карбуратор, а и ми е любопитно като ефект какво ще се получи, наскоро ми дойде идея за жигулов карбуратор 1300 понеже е механичен и няма замисляне при рязко подаване на газ като при карба от лада 1500 :gruebel


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот Stenly » Нед 30 юни 2013 21:16


Като ще го караш на газ,защо не го направиш газов инжекцион?


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот Gigabyte » Нед 30 юни 2013 23:52


Stenly написа:Като ще го караш на газ,защо не го направиш газов инжекцион?


И за кво? да кара умряло моно с 4дюзи ли? :mhihi


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот jocha » Пон 01 юли 2013 0:24


Защото при плочката 1-во не е задължително да палиш и докато загрее колата да работи на бензин а си палиш на газ лятото и пей сърце 2-ро гласиш си изпарителя както ти е кеф примерно моя сам му хванал 2 положения 1-то където ми дава 6.3 извънградско и 2-то където баира към тунелите от Пазарджик към София го качвам със 140 без проблем но и гори 9.5 извънградско а при инжекциона няма такива положения ;)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот stefan4o » Пон 01 юли 2013 6:06


Има, ама там се правят с лаптоп. А при теб - въртиш кранчетата. При АГУ стоят така нещата, не може хем така, хем така. Нагласи си някакво удовлетворяващо те положение и си карай. С карбуратор няма да решиш тоя проблем :beer Колко ти е точно предварението на ЕЛКОН като си ходил? Ключът за вървежа на газ е именно там - в правилното предварение.


Потребителски аватар
lokva
Мнения: 832
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: Passat 3c
Двигател: CBAB 2008
Местоположение: Гоце Делчев Hamburg

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот lokva » Пон 01 юли 2013 6:14


в голям филм ще се вкараш с тези карбуратори... и няма да получиш кои знае какъв ефекг


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот Stenly » Вто 02 юли 2013 0:51


Аз помислих,че тоя мотор е пълна инжекция и затова предложих газовия инж.. ако е моно смело плочка и тва е ..


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот Gigabyte » Вто 02 юли 2013 1:12


Фулгруп е... моно с 4дюзи :mhihi


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 1.3 преход към карбуратор

Мнениеот jocha » Вто 02 юли 2013 13:05


12 градуса е предварението а иначе мотора не е моно ами пълна инжекция ама възможно най-простата пълна инжекция ,която взима сигнали от бобината код NZ е на мотора :Mr Green Fun



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта