кво може да му се барне на тоя двигател ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

кво може да му се барне на тоя двигател ?

Мнениеот barz_i_iarosten » Вто 27 фев 2007 18:03


здравейте колеги , значи искам да питам какво може да му се пипне малко на този мотор за да му се дигнат конете малко , не търся евтиния варянт но не съм и фен да сменям двигателя ...
http://images12.snimka.bg/001821230.jpg
говориме за Golf 2 1.8 GTI механична инжекция 112 к.с. , номера на двг-то е : gz004707

просто тия кончета малко да ги вкараме в разплод ...




Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 28 фев 2007 10:57


мой приятел беше с такъв двигател и с винтилова глава /кр/ май беше.... значи тая кола варвеше повече от кр-ите ... само незнам какво друго са му правили но вървеше зверски


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 28 фев 2007 11:22


angell написа:мой приятел беше с такъв двигател и с винтилова глава /кр/ май беше.... значи тая кола варвеше повече от кр-ите ... само незнам какво друго са му правили но вървеше зверски



амм може ли да го питаш какво още и е правено , и някой др може ли да разясни какво точно трябва да се смени за да стане финта ?


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 28 фев 2007 11:38


той така го купи. само знам че е бил 8в с глава от 16в. и дистрибуторната капачка стърчеше от друго място и имаше дупка от там където е стърчала.... каза че инжециона бил отвит на мах. каквото и да значи това и беше само с 1 ремус накрая който бръмчеше яко. но вървеше повече от кр. защото се пускаше с такива и ги дърпаше


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 11:41


Бутала, биели и глава от 16В, изхвърляне на старата инжекция, 300сс дюзи(електромагнитни), електроника (Мегаскуирт, CMT...или каквото си избереш), хедерс и си в джаза с мотор над 150магарета и още доста потенцял.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 11:45


angell написа:той така го купи. само знам че е бил 8в с глава от 16в. и дистрибуторната капачка стърчеше от друго място и имаше дупка от там където е стърчала.... каза че инжециона бил отвит на мах. каквото и да значи това и беше само с 1 ремус накрая който бръмчеше яко. но вървеше повече от кр. защото се пускаше с такива и ги дърпаше


Да, да.. и един мармот завива шоколад :? А с тая камера в буталата от 1,8 8v и още 43с.с. от гавата на 16V мотора сигурно е докарал и степен на сгъстяване над 10:1. :lol:

РАСО


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 28 фев 2007 11:50


paco написа:
angell написа:той така го купи. само знам че е бил 8в с глава от 16в. и дистрибуторната капачка стърчеше от друго място и имаше дупка от там където е стърчала.... каза че инжециона бил отвит на мах. каквото и да значи това и беше само с 1 ремус накрая който бръмчеше яко. но вървеше повече от кр. защото се пускаше с такива и ги дърпаше


Да, да.. и един мармот завива шоколад :? А с тая камера в буталата от 1,8 8v и още 43с.с. от гавата на 16V мотора сигурно е докарал и степен на сгъстяване над 10:1. :lol:

РАСО

ела до мл.1А да го видиш голфа. хем ти е близо. неразбирам толкова като вас но съм писал какво съм виждал


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 28 фев 2007 12:02


angell написа:
paco написа:
angell написа:той така го купи. само знам че е бил 8в с глава от 16в. и дистрибуторната капачка стърчеше от друго място и имаше дупка от там където е стърчала.... каза че инжециона бил отвит на мах. каквото и да значи това и беше само с 1 ремус накрая който бръмчеше яко. но вървеше повече от кр. защото се пускаше с такива и ги дърпаше


Да, да.. и един мармот завива шоколад :? А с тая камера в буталата от 1,8 8v и още 43с.с. от гавата на 16V мотора сигурно е докарал и степен на сгъстяване над 10:1. :lol:

РАСО

ела до мл.1А да го видиш голфа. хем ти е близо. неразбирам толкова като вас но съм писал какво съм виждал
може ли да ми предоставиш снимка на мотора на голфа ... ?


paco написа:Бутала, биели и глава от 16В, изхвърляне на старата инжекция, 300сс дюзи(електромагнитни), електроника (Мегаскуирт, CMT...или каквото си избереш), хедерс и си в джаза с мотор над 150магарета и още доста потенцял.

РАСО


пацо колко горе долу ще струват сички чарколяци да си направа няква сметка и евентуално ти можеш ли да направиш транскрипцията и срещу каква сума ?:П мерси предварително


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 28 фев 2007 12:05


ок ама няма да е днеска


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 28 фев 2007 12:34


angell написа:ок ама няма да е днеска

Кой е тоа голф бе кокъл аз що не го знам? :lol: Я го дай да ме дръпне и мене :D


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 28 фев 2007 12:42


Golf 3 1.8 написа:
angell написа:ок ама няма да е днеска

Кой е тоа голф бе кокъл аз що не го знам? :lol: Я го дай да ме дръпне и мене :D

е как бе. разправял съм ти мн. за него. беше на роберт и мина в кристиян фризиорчето/ от на сашо хората/ но аз се возих в него като дръпна абф... та незнам :oops:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 28 фев 2007 12:43


angell написа:
Golf 3 1.8 написа:
angell написа:ок ама няма да е днеска

Кой е тоа голф бе кокъл аз що не го знам? :lol: Я го дай да ме дръпне и мене :D

е как бе. разправял съм ти мн. за него. беше на роберт и мина в кристиян фризиорчето/ от на сашо хората/ но аз се возих в него като дръпна абф... та незнам :oops:

Ахаа ми трябва да го привикаш някой път да го вида че ми стана интерестно я дай подробности малко цвят тва онова......


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

1

Мнениеот ANDREYO » Сря 28 фев 2007 12:46


paco написа:Бутала, биели и глава от 16В, изхвърляне на старата инжекция, 300сс дюзи(електромагнитни), електроника (Мегаскуирт, CMT...или каквото си избереш), хедерс и си в джаза с мотор над 150магарета и още доста потенцял.

РАСО
Бате пацо да попитам на моя кош сток мотор ако му метна някакви други дюзи-каквито кажеш ще има ли ефект ,или нещо да му барна по лесно такова та да се забърза малко тоя кр-щото ми се струва тромав-а и е след оцн ремонт с ризи нормални и т.н. ?? мерси предварително и сори за спама в темата на пича :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1

Мнениеот paco » Сря 28 фев 2007 13:20


ANDREYO написа:
paco написа:...РАСО
....


Аз и преди съм го казвак ама фабричната инжекция за мен е загубена кауза. С прилични дюзи, електроника, хедерс, филтър и дреболий + кадърен мапер спокойно се извличат поне 30-40магрета отгоре като начало. Някой може и да не е съгласен с мен, но това си е мое мнение.

Не се наемам да правя на никой колата по простата причина, че едва намирам време за своята. С каквото мога ще помагам винаги ама не се нагърбвам изцяло с ничий проект.

Ако някой реши да прави подобен проект да си приготви около 600лв за електрониката + мапването. Това е ориентировъчна цена. Всички останали части нужни за проектаб са втора злоопотреба.

РАСО


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 28 фев 2007 13:52


Някъде тук четох че блоковете на PB и КР са еднакви, така че можеш просто да си купиш стандартен КР, и да прехвърляш....
Иначе по темата - общо взето си ограничен от само от въображението и средствата си :lol:
Плагиатствай си идеи: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37604 то принципна разлика май няма...
Успех!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта