Здравейте колеги! Искам съвети как да стана по пъргав в ниските?
Сърцето в момента е(не съм го правил аз, така го купих): блок с бутала и кол.вал КР, глава с всмукателен и изпускателен вал от АБФ, изпускателен(юби) колектор и всмукателен от АБФ, делко от КР, дюзи АБФ, ЕКУ от ПБ(в момента се разтягам до 6500 и удря прекъсвача), дебитомер 2Е, филтър Конус, ск.кутия от ПБ, олекотен маховик, генерация 55м външно с един резонатор и крайно гърне.
Сменил съм до тук капачка, палец, свещи (нгк) и веригата на валовете понеже се бе разтегнала и чукаше в капака.
Какво би могло да се промени по тази "конфигурация" за да тръгне още повече в ниските? (ежедневка е колата:))
Дават ми акъл за Мега(понеже ми е богата сместа, пуши черно и вуни на неизгорял бензин), дросел от КР като бъде направен да отваря двете клапи едновременно?
голф2 КР-АБФ Засилване??
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Валове с който да има ефект с по ниския диапазон от обороти ??? Знам ли
Но ти търсиш да има същия вървеж но да бъде и в ниските... ?
Но ти търсиш да има същия вървеж но да бъде и в ниските... ?
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Да, искам по-пъргав старт :) той си върви във високите (нямам възможност в момента да направя видео с ускорението)
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Не знам маховика ако му се свали малко как ще се отрази, нека хората правещи тези
промени споделят мнение :)
промени споделят мнение :)
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Маховика ми е "олекотен" (така ми е казвал бившия собственик) ...днес полирах (не чак до огледален блясък) всмукателя и дросела, като изпрах и смазах филтъра. Не съм го карал да видя има ли разлика.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Твърдения показват че 9А е с валове който правят мотора еластичен. Искам да кажа двигателя върви без пик на мощност, и от там разбирай с повече сила на ниски и средни, за сметка на високи обороти.
ПП - На какво сгъстяване си???
ПП - На какво сгъстяване си???
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Попринцип 16v-то е слабо в ниските, може да тръгне там една идея повече, ако смениш блока с 2.0(9A, ABF) попринцип, може да се играе и с зацепването на валовете.
It runs very well
idle is good, sounds a little throatier than stock. 1mm open is in the same position as the stock cam so no idle problems.
not quite as much torgue off idle and up through 3k as the other cam with 1* more overlap, but more than the stock cam.
you can feel it come on stronger from 3-4k rpm and stays strong up to 6800 rpm.
feels like it should hold past that also.
I set mine to have the same 1mm valve opening timming as stock. this will cause the initial opening to happen a little sooner by maybe 1*.
it runs and idles well with power starting a little sooner and a little better off idle response. can't tell ya what it does over 6200rpm though but feels strong up to it.
Mod 16V Ex as In .402" 215 215 100.8 28.4 6.8 6.6 28.2 13.4 0.1 7.0 teeth clockwise (flip in. sprocket); rtd pulley 5.5 cam deg=1t-1.4; good top end, poor idle
Mod 16V Ex as In .402" 215 215 108 35.5 -0.5 -0.5 35.5 -1 0 7.5 teeth clockwise; rtd pulley 1.9 cam degrees; good mid-range and idle
Mod 16V Ex as In .402" 215 215 115.2 42.8 -7.6 -7.8 42.6 -15.4 0.1 8.0 teeth clockwise (flip in. sprocket); adv pulley 1.7 cam deg; good torque, maybe for high boost or economy
It runs very well
idle is good, sounds a little throatier than stock. 1mm open is in the same position as the stock cam so no idle problems.
not quite as much torgue off idle and up through 3k as the other cam with 1* more overlap, but more than the stock cam.
you can feel it come on stronger from 3-4k rpm and stays strong up to 6800 rpm.
feels like it should hold past that also.
I set mine to have the same 1mm valve opening timming as stock. this will cause the initial opening to happen a little sooner by maybe 1*.
it runs and idles well with power starting a little sooner and a little better off idle response. can't tell ya what it does over 6200rpm though but feels strong up to it.
Mod 16V Ex as In .402" 215 215 100.8 28.4 6.8 6.6 28.2 13.4 0.1 7.0 teeth clockwise (flip in. sprocket); rtd pulley 5.5 cam deg=1t-1.4; good top end, poor idle
Mod 16V Ex as In .402" 215 215 108 35.5 -0.5 -0.5 35.5 -1 0 7.5 teeth clockwise; rtd pulley 1.9 cam degrees; good mid-range and idle
Mod 16V Ex as In .402" 215 215 115.2 42.8 -7.6 -7.8 42.6 -15.4 0.1 8.0 teeth clockwise (flip in. sprocket); adv pulley 1.7 cam deg; good torque, maybe for high boost or economy
Re: голф2 КР-АБФ Засилване??
Компютъра от PB си е грешка за този мотор. Да не мислиш, че картите са дори и близо до твоя мотор?
Иначе както е казал негодника с двулитрово дъно най-осезаемо ще тръгне в ниските. Валове от PL/9A не си заслужава да слагаш, защото нагоре умира, където му е силата на моторчето
Мега си заслужава, ако сложиш и дросели иначе не виждам смисъл. И внимавай от къде взимаш мегата.
Иначе както е казал негодника с двулитрово дъно най-осезаемо ще тръгне в ниските. Валове от PL/9A не си заслужава да слагаш, защото нагоре умира, където му е силата на моторчето

Мега си заслужава, ако сложиш и дросели иначе не виждам смисъл. И внимавай от къде взимаш мегата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 31 госта