Здравейте на всички, сигурно не съм първия който пише/пита за подобно нещо. Извинявам се предварително, но не мога да намеря информацията която търся, а тя е:
Имам пасата който е описан в заглавието (няма ASR), та идеята ми е в някой слънчев ден да се заема на него или друг пасат да го направя ~200-220к.с. И въпросите ми са:
- На какъв мотор 1.9 е по-добре да се направи тунинга AFN, AHF... и т.н. (ако има някакво значение)?
- Има ли значение за тунинга дали автомобила ще е 4x4 или с предно (примерно при 4x4 да не може да се направи тунинга нз...)?
- По-добре ли е с ASR или не, има ли някакво знчение за тунинга този "ASR"?
- Разхода ще има ли някаква съществена разлика (най-вероятно), но при нормално си шофиране 90-140?
- И може би най-важния въпрос, "The Money" - колко би ми струвало подобна инвестиция и какво ще трябва да се смени по колата.
Благодаря предварително!
Лека вечер!
Въпрос: Passat B5 1.9TDI AFN 97г. Тунинг?
- Marshala90
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:45
- Автомобил: Skoda Superb II VW Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: България
- RZ01
- Мнения: 138
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 17:36
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: 1.9TDI ASZ
Re: Въпрос: Passat B5 1.9TDI AFN 97г. Тунинг?
И все пак.. защо са ти 200-220 коня, когато имаш 110, а ще караш в ограниченията?
ASR-а е противобоксуващата система, ако го нямаш по-добре ще е да си 4motion според мен, колкото до двигателя вярвам, че от AFN-а ще изкараш доста коне на стоковата карантия, за разхода не очаквай, че ще е малък, те се сменят дюзи, турбини, кулери и какви ли още не чудесии. Това е моето виждане, нека по-компетентните се изкажат :)
ASR-а е противобоксуващата система, ако го нямаш по-добре ще е да си 4motion според мен, колкото до двигателя вярвам, че от AFN-а ще изкараш доста коне на стоковата карантия, за разхода не очаквай, че ще е малък, те се сменят дюзи, турбини, кулери и какви ли още не чудесии. Това е моето виждане, нека по-компетентните се изкажат :)

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос: Passat B5 1.9TDI AFN 97г. Тунинг?
Като за начало вземи прочети малко и се образовай,защото от така зададен въпрос става ясно,че ти липсват основни познания,които са задължителни за започване на каквото и да било.
За целта на проекта са ти нужни една торба пари(очаквай най-малкото тая кола да я платищ поне още веднъж)
На първо място са ти :
-турбо и изп. колектор
-дюзи
-маховик,съединител
-буталце за помпата
-кулер и турбопътища
-генерация
- всм. колектор (препоръчителен,не задължителен)
-качествен софтуер,който също струва много пари
-МАП
-хубави манометри
И куп разходи по преправяния,други дребни неща и т.н.
За целта на проекта са ти нужни една торба пари(очаквай най-малкото тая кола да я платищ поне още веднъж)
На първо място са ти :
-турбо и изп. колектор
-дюзи
-маховик,съединител
-буталце за помпата
-кулер и турбопътища
-генерация
- всм. колектор (препоръчителен,не задължителен)
-качествен софтуер,който също струва много пари
-МАП
-хубави манометри
И куп разходи по преправяния,други дребни неща и т.н.
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос: Passat B5 1.9TDI AFN 97г. Тунинг?
Ето как изглежда тунинг на мотор с роторна помпа за около 250 конски сили
http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12143&Itemid=55
http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12143&Itemid=55
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 32 госта