Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Armanityyy
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 2:39
Автомобил: Vw Golf 3 GTI
Двигател: 2e 1995
Местоположение: Varna

Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Armanityyy » Сря 04 сеп 2013 20:00


Здравейте колеги искам да запитам какво би ми трябвало за да направя голфчето със компресор и колко горе долу ще му се повиши мощността ? Ако е възможно ориентирайте ме във някакви суми за части,модификации,разработки..... Благодаря предварително :)




Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Сря 04 сеп 2013 20:02


Не е ли по-добре да сложиш G60
Каква мощност искаш?


Потребителски аватар
Armanityyy
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 2:39
Автомобил: Vw Golf 3 GTI
Двигател: 2e 1995
Местоположение: Varna

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Armanityyy » Сря 04 сеп 2013 20:03


искам леко повишаване 10-15-20тина коня малко по рязък да стане..... нямам кой знае какъв бюджет зад гърба си затова неискам г60


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Fearless » Сря 04 сеп 2013 22:34


Е то тия коне към който се стремиш се постигат и без компресор...слагаш му един чип и ей ти ги на 10 магарета бонус :mhihi


Потребителски аватар
vlado0o^
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
Автомобил: GTI Edition
Двигател: 1994 2.8 AAA
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот vlado0o^ » Чет 05 сеп 2013 6:02


Минавали са ми и на мен разни идеи за Г-ладер на ADY-то ама това си е таралеж в гащите.Слагането е лесно,конзоли,планки и т.н. пасват на блока и главата въпроса е че тоя мотор неразреден няма да изкара дълго време на работа под налягане.Отвориш ли го да го разреждаш отиват много пари,че то по-добре един цял мотор с компресор да си вземеш :)И логично е щом повишиш количеството въздух постъпващо в двигателя да е необходимо и горивото да се увеличи..дюзи,помпа... Атмосферно мотора може да се поотпуши като за начало с хубав филтър,чипче и колектор с генерация.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Somi » Вто 24 сеп 2013 15:09


Колегите са ти казали за чип 10 коня, махни катализатора мини от хидравлична рейка към механична ето едни грубо 5 коня намери си по леки джанти и гуми .Грубо с тези интервенции поне 15 коня ще докараш.


Потребителски аватар
Ivo.B
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 29 апр 2013 13:20
Автомобил: VW GOLF 3 GTI Color Concept
Двигател: 2.0 GTI 115

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Ivo.B » Пет 11 окт 2013 11:47


за да не отварям нова тема ще пиша в тази. Аз също имам голфче 2.0 115 гти и ми е голям мерак да му сложа турбина, но понеже не съм от много разбиращите ме интересува освен самата турбина, какво още трябва да се сложи по двигателя и подсили. Не искам да сменям двигател, искам си моя, но с турбина. И моля не ме разубеждавайте, а ми дайте съвети и информация. Благодаря.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот rufkata » Пет 11 окт 2013 11:51


Поразрови се във форума има много теми за турбинирани коли, но си трябват кинти и то не малко :th_up


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0(115) ADY с компресор ???

Мнениеот Vizor » Съб 12 окт 2013 13:27


Бутала, биели, колектори, електроника, турбина, маслени магистрали, турбо пътища, интеркулер, разтоварващи клапани (блоуоф и гейт евентуално), дюзи, евентуално помпа бензинова, съединител, инсталация.

По-добре вземи 1.8Т и в следващите 100 коня нагоре поне няма да го мислиш. Не те разубеждавам. Прави каквото искаш.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта