Въпрос голф 3 1.6 моно и колектор от 1.6 ТД голф 2
-
golfmk3
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 23 дек 2012 23:14
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: 1.6 AEA
- Местоположение: Varna
Въпрос голф 3 1.6 моно и колектор от 1.6 ТД голф 2
Обмислям да закупя колектор от голф 2 1.6тд барабар с турбото. Въпрос ми е ще пасне ли колектора или ще трябва преправяне? Другия ми въпрос е дали при някакво минимално налягане от рода на 0.3 ще вдигне стотина коня колата. Ще се прави да работи само и единствено на газ с плочка. Предполагам, че за такова налягане няма да има нужда от кулер или поне не от огромен челен кулер. И последно маслената магистрала за турбото ще стане ли с тройник от някой от датчиците за маслото? Бая съм се ентусиазирал от на колегата с 1.4 турбо моно темата
Благодаря предварително!
- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Въпрос голф 3 1.6 моно и колектор от 1.6 ТД голф 2
golfmk3 написа:Обмислям да закупя колектор от голф 2 1.6тд барабар с турбото. Въпрос ми е ще пасне ли колектора или ще трябва преправяне? Другия ми въпрос е дали при някакво минимално налягане от рода на 0.3 ще вдигне стотина коня колата. Ще се прави да работи само и единствено на газ с плочка. Предполагам, че за такова налягане няма да има нужда от кулер или поне не от огромен челен кулер. И последно маслената магистрала за турбото ще стане ли с тройник от някой от датчиците за маслото? Бая съм се ентусиазирал от на колегата с 1.4 турбо моно темата![]()
Благодаря предварително!
Здравей колега! Явно никои не иска да ти отговори така че ще се пробвам аз :D.
Колектора ще ти пасне. това налягане на 0,3 май само си го чел някъде. Тея +100 коня с още един мотор ли мислиш да ги изкараш? Тези масла дет ги мислиш с градинския мъркуч може да ги вържеш за най- лесно. Като гледам колко си навътре в нещата най- добре не се захващай ако мислиш да си го правиш пред блока ;)
-
golfmk3
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 23 дек 2012 23:14
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: 1.6 AEA
- Местоположение: Varna
Re: Въпрос голф 3 1.6 моно и колектор от 1.6 ТД голф 2
abbaa написа:golfmk3 написа:Обмислям да закупя колектор от голф 2 1.6тд барабар с турбото. Въпрос ми е ще пасне ли колектора или ще трябва преправяне? Другия ми въпрос е дали при някакво минимално налягане от рода на 0.3 ще вдигне стотина коня колата. Ще се прави да работи само и единствено на газ с плочка. Предполагам, че за такова налягане няма да има нужда от кулер или поне не от огромен челен кулер. И последно маслената магистрала за турбото ще стане ли с тройник от някой от датчиците за маслото? Бая съм се ентусиазирал от на колегата с 1.4 турбо моно темата![]()
Благодаря предварително!
Здравей колега! Явно никои не иска да ти отговори така че ще се пробвам аз :D.
Колектора ще ти пасне. това налягане на 0,3 май само си го чел някъде. Тея +100 коня с още един мотор ли мислиш да ги изкараш? Тези масла дет ги мислиш с градинския мъркуч може да ги вържеш за най- лесно. Като гледам колко си навътре в нещата най- добре не се захващай ако мислиш да си го правиш пред блока ;)
Не виждам някъде да съм споменавал за +100 коня, но както и да е. Градинския маркуч си го използвай ти :) Аз имам познат стругар, който без проблем може да ми изработи каквото е нужно... Пък за налягането не мисля, че има нужда за коментар. Единственото полезно нещо от заядливия ти коментар, с което ми помогна, е че разбрах, че самия колектор ще пасне

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Въпрос голф 3 1.6 моно и колектор от 1.6 ТД голф 2
Колегата с градинският маркуч случайно да я е правил тази интервенция че е толкова наясно ?
Относно другият колега ентусиаст, от към пространство си доста ограничен за жалост, пускам снимка на Ванката със синият голф 1, която е красноречива с неговият вариант какво се получава, маслото мисля че не е никакъв проблем писано е много, нашата конзола позволява подобни манипулации ,но маслото трябва и да се връща някъде прочети по подробно как и къде става това, ще трябва да направиш още една пробка в картера. Горивото в бууст не е толко голям проблем в предвид че ще се кара само на газ, мисли за турбо изпарител или чети и се рови за тема как обикновен такъв става на турбо :), аванса не знам при теб как се управлява но и това е болка за коли без вакуум, не знам твоя мотор има ли анти-детонационен датчик. Не е толко сложна цялата процедура и при желание малко лев и кадърен джигит стават нещата, успех
Относно другият колега ентусиаст, от към пространство си доста ограничен за жалост, пускам снимка на Ванката със синият голф 1, която е красноречива с неговият вариант какво се получава, маслото мисля че не е никакъв проблем писано е много, нашата конзола позволява подобни манипулации ,но маслото трябва и да се връща някъде прочети по подробно как и къде става това, ще трябва да направиш още една пробка в картера. Горивото в бууст не е толко голям проблем в предвид че ще се кара само на газ, мисли за турбо изпарител или чети и се рови за тема как обикновен такъв става на турбо :), аванса не знам при теб как се управлява но и това е болка за коли без вакуум, не знам твоя мотор има ли анти-детонационен датчик. Не е толко сложна цялата процедура и при желание малко лев и кадърен джигит стават нещата, успех

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта