Здравейте,преди месец си купих нова машинка 2.0 16 ABF и имам няколко въпроса.
1.нормално ли е да е мудничка до 3000 оборота ,като и дам газ на ниските не хуква .
2.ако и махна катализатора ще има ли някъкъв ефект и на негово място само тръба ли да сложа или резонаторно гърненце или там както му казват.
в една друга тема четох за увеличаване налягането на горивото,КАК СТАВА ?
и също така ми забива на 6900 оборота, а разбрах че може да се промени да е на 7100 или 7300 .КАКВО ТРЯБВА ДА СМЕНЯ ИЛИ ДА НАПРАВЯ.
КОМПРЕСИЯТА Е 13 НА 4-ТЕ ЦИЛИНДАРА
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
малко помощ за ABF
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Перфектен избор си направил и аз го имам същият.
1.Напълно нормално е да е муден до 3000об/мин че даже и до 4000об/мин ама стъпили на 4000 полудява
2.Ако махнеш катализатора ще се отпуши малко и ще пълни оборотомера по бързичко и е хубаво да сложиш резонатор за да се пазят задните гърнета но и тръба да сложиш няма да збъркаш а ако можеш да смениш цялата генерация от ф50 на ф55 или ф60 ще останеш много доволен от вървежа.3.Може да се вдигне налягането и има малък ефект но има и ефект в разхода
А за изключването ти на 6900об/мин не знам,това ми е загатка на мен някои изключват на 6900 а някои на 7300 както е моя и не знам защо е така а двигателите са същите
Компресията ти е много добра а и най хубавото е ако е равна на 4те цилиндъра 





- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ламбдата ти не е на катализатора а на колектора и упражнението става по лесно.п.п Вземи си и спортен филтър конус ама задължително с термо щит ако не ти се занимава тогава панелен ама звука от конуса е неописуем и си заслужаваninja-3 написа:ок,катализатора ще фръкне още днеска,то там на него е закрепена ламбда сондата ,нея трябва да я преместят на новото гарне нали?
а относно чипа,с колко коня дига и по важно от каде и какъв да взема че да е читав и ако може ориентировачна цена

- ninja-3
- Мнения: 182
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 22:15
- Автомобил: vw passat b5.5 4 motion
- Двигател: avf 2004
- Местоположение: Варна
rusiq_24 написа:Ламбдата ти не е на катализатора а на колектора и упражнението става по лесно.п.п Вземи си и спортен филтър конус ама задължително с термо щит ако не ти се занимава тогава панелен ама звука от конуса е неописуем и си заслужаваninja-3 написа:ок,катализатора ще фръкне още днеска,то там на него е закрепена ламбда сондата ,нея трябва да я преместят на новото гарне нали?
а относно чипа,с колко коня дига и по важно от каде и какъв да взема че да е читав и ако може ориентировачна цена
Добре обаче я ми обясни ,как да направя схемата със смяната на филтрите ,защото нали имам два вакума на кутията за филтъра там влиза/излиза/ и един маркуч за стъпковото моторче ли беше незнам и също така накрая на кутията имам някъкъв датчик и ако махна кутията и датчика ще излети.
Конусния филтър ще трябва да го хвана направо за големия маркуч за въздуха ,нали така?
И какъв филтар да си купя , да не е турски предполагам ( кажете ми марка).
А ламбдата ми е точно на катализатора отгоре на 90 % данеби при мен само да е така ,колата ми е 96 година
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
rusiq_24 написа:А за изключването ти на 6900об/мин не знам,това ми е загатка на мен някои изключват на 6900 а някои на 7300 както е моя и не знам защо е така а двигателите са същите![]()
прекъсвача при тия мотори е електронен. При смяната на чип аможе да се промени или да се махне изцяло (което не е препоръчително)

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж тази тема Там има изписани доста неща относно подобренията, които могат да се направят по един ABF, и там можеш да задаваш въпросите си. Няма смисъл от две теми по един и същи въпрос



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта