малко помощ за ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ninja-3
Мнения: 182
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 22:15
Автомобил: vw passat b5.5 4 motion
Двигател: avf 2004
Местоположение: Варна

малко помощ за ABF

Мнениеот ninja-3 » Сря 14 мар 2007 0:04


Здравейте,преди месец си купих нова машинка 2.0 16 ABF и имам няколко въпроса.
1.нормално ли е да е мудничка до 3000 оборота ,като и дам газ на ниските не хуква .
2.ако и махна катализатора ще има ли някъкъв ефект и на негово място само тръба ли да сложа или резонаторно гърненце или там както му казват.

в една друга тема четох за увеличаване налягането на горивото,КАК СТАВА ?

и също така ми забива на 6900 оборота, а разбрах че може да се промени да е на 7100 или 7300 .КАКВО ТРЯБВА ДА СМЕНЯ ИЛИ ДА НАПРАВЯ.

КОМПРЕСИЯТА Е 13 НА 4-ТЕ ЦИЛИНДАРА

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 14 мар 2007 0:38


Перфектен избор си направил и аз го имам същият. :wink: 1.Напълно нормално е да е муден до 3000об/мин че даже и до 4000об/мин ама стъпили на 4000 полудява :lol: 2.Ако махнеш катализатора ще се отпуши малко и ще пълни оборотомера по бързичко и е хубаво да сложиш резонатор за да се пазят задните гърнета но и тръба да сложиш няма да збъркаш а ако можеш да смениш цялата генерация от ф50 на ф55 или ф60 ще останеш много доволен от вървежа.3.Може да се вдигне налягането и има малък ефект но има и ефект в разхода :lol: А за изключването ти на 6900об/мин не знам,това ми е загатка на мен някои изключват на 6900 а някои на 7300 както е моя и не знам защо е така а двигателите са същите :roll: Компресията ти е много добра а и най хубавото е ако е равна на 4те цилиндъра :wink:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 14 мар 2007 1:08


Мда АБФ-а до 4500 го нема никъв!Махай катализатора веднага и един чип слагай и не се занимавай.Ако ти се дават пари един колектор 4-1 или 4-2-1 и ще се поотпуши доста....


Потребителски аватар
ninja-3
Мнения: 182
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 22:15
Автомобил: vw passat b5.5 4 motion
Двигател: avf 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот ninja-3 » Сря 14 мар 2007 8:25


ок,катализатора ще фръкне още днеска,то там на него е закрепена ламбда сондата ,нея трябва да я преместят на новото гарне нали?

а относно чипа,с колко коня дига и по важно от каде и какъв да взема че да е читав и ако може ориентировачна цена


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 14 мар 2007 9:35


Ми в варна не знам!Ефекта не е голям но колата става малко по пъргава и по икономична!


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 14 мар 2007 9:39


Brezel е твоя човек за чипа,прати му лично съобщение,но си провери номера на компа 8) Ако искаш повече сила сложи и спортен колектор 4-2-1 :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 14 мар 2007 13:50


ninja-3 написа:ок,катализатора ще фръкне още днеска,то там на него е закрепена ламбда сондата ,нея трябва да я преместят на новото гарне нали?

а относно чипа,с колко коня дига и по важно от каде и какъв да взема че да е читав и ако може ориентировачна цена
Ламбдата ти не е на катализатора а на колектора и упражнението става по лесно.п.п Вземи си и спортен филтър конус ама задължително с термо щит ако не ти се занимава тогава панелен ама звука от конуса е неописуем и си заслужава :wink:


Потребителски аватар
ninja-3
Мнения: 182
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 22:15
Автомобил: vw passat b5.5 4 motion
Двигател: avf 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот ninja-3 » Сря 14 мар 2007 15:47


rusiq_24 написа:
ninja-3 написа:ок,катализатора ще фръкне още днеска,то там на него е закрепена ламбда сондата ,нея трябва да я преместят на новото гарне нали?

а относно чипа,с колко коня дига и по важно от каде и какъв да взема че да е читав и ако може ориентировачна цена
Ламбдата ти не е на катализатора а на колектора и упражнението става по лесно.п.п Вземи си и спортен филтър конус ама задължително с термо щит ако не ти се занимава тогава панелен ама звука от конуса е неописуем и си заслужава :wink:


Добре обаче я ми обясни ,как да направя схемата със смяната на филтрите ,защото нали имам два вакума на кутията за филтъра там влиза/излиза/ и един маркуч за стъпковото моторче ли беше незнам и също така накрая на кутията имам някъкъв датчик и ако махна кутията и датчика ще излети.
Конусния филтър ще трябва да го хвана направо за големия маркуч за въздуха ,нали така?
И какъв филтар да си купя , да не е турски предполагам ( кажете ми марка).

А ламбдата ми е точно на катализатора отгоре на 90 % данеби при мен само да е така ,колата ми е 96 година


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 14 мар 2007 16:49


rusiq_24 написа:А за изключването ти на 6900об/мин не знам,това ми е загатка на мен някои изключват на 6900 а някои на 7300 както е моя и не знам защо е така а двигателите са същите :roll:


прекъсвача при тия мотори е електронен. При смяната на чип аможе да се промени или да се махне изцяло (което не е препоръчително) :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 14 мар 2007 17:20


Виж тази тема Там има изписани доста неща относно подобренията, които могат да се направят по един ABF, и там можеш да задаваш въпросите си. Няма смисъл от две теми по един и същи въпрос :wink: :lock:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта