Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Пон 25 май 2009 23:29


Здравейте, колеги. Искам да питам по-запознатите от вас, щото съм зелен в тая област, къде бихте ми препоръчали да отида да ми сложат 3 измервателни уредчета, само че не над таблото или на гредата на стъклото, ами над CD-то, където имам едно джобче за джунджурии (1DIN размер). Става дума за налягане на турбото, налягане на маслото и температура на маслото. Под слагане разбирам да сложат датчици, кабеляци, маркучи и да направят един приятен за окото и връзващ се с интериора преден панел. И ориентировъчно какви пари да приготвям.

Благодаря предварително. Поздрави, Митака :beer :drunk




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот MK4 » Пон 25 май 2009 23:40


в ebay има 1 DIN планки с три дупки за уреди на 52 мм, само избираш уреди в осветлението на таблото и става супер ;)


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот gomez » Вто 26 май 2009 10:30


Колеги, най-накрая монтирах манометъра!!! Още не знам дали е точен, но добре изглежда ! :lol:
Ето и какво сътворих.
1. Купих пластмасовото капаче над касетофона от Ауто+ ....... 20 лева.
2. Пробих дупката в него, за да монтирам уреда - със накрайник за съответната дупка.
3. Използвах реле с което да постигна следната цел - при подаване на контакт, да свети ярко уреда, а при включване на фарове осветлението на уреда минава през резистор 300 ома, за да е горе-долу съвместима осветеността със климатроника и касетофона ( CD Pioneer 2920 ) .
4. Прекарах шлауха през купето, маншона през който минават кабелите за алармата ми, под клапан Н75.
5. Пробих тръбата към интеркулера с бургия номер 5 и навих щуцера закупен срещу 1 лев от газаджия.
6. Обвих шлауха и го вкарах в щуцера.


Всичко работи на место. Огънатия шлаух е нарочно така за да се избегнат вибрациите на стрелката на манометъра.

Ето и снимките !!!



Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/2240/21460930481809923817.JPG][img]
Изображение
Изображение
Изображение


Това направих аз ! Ще стане и за още 2 уреда, ама пречат малко щипките за захващане на пластмасата !


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 26 май 2009 11:04


Колега, поздравления! :да:
Даде ми отлична идея да си поиграя малко с едни черни панелчета от компютърна кутия...


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Вто 26 май 2009 15:40


Ако беше само налягане на турбото няма проблеми. Но за температурата и налягането на маслото става малко по-сложно и затова искам всичкото да ми бъде направено качествено наведнъж :beer И евала за описанието на колегата Гомез :kissy: mhihi 8)


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Чет 28 май 2009 11:25


Вчера си купих трите уреда, днес си взех щуцери (голяма мъка докато ги намеря, егати контрабандната стока), гофре, кабели, кабелни обувки, всичко както трябва. Утре като ми дойде планката за централната конзола пристъпвам към монтажа :applause:


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Чет 04 юни 2009 10:36


Ето го и крайния резултат. Уреда за налягането на турбото подлежи на смяна между другото...
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 04 юни 2009 16:48


С трите уреда е много по красиво и придават спортна нотка на интериора :wink:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 05 юни 2009 7:06


Отлично! :да:
Аз ще сложа до бууст метъра още AFR и температура на маслото.
Ще прежаля най-долнoтo долапче на централната конзола и ще ги наредя трите там. После ще пусна някое снимче. :wink:

P.S. Уредите ви са 52 мм, нали? :gruebel


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот morfei1 » Нед 07 юни 2009 14:05


Браво идеално е станало, а малко информация по исталацията на тези джунджурийки, кое къде, как се вързва? .... че и аз се зарибих, нещо :Mr Green Fun ?

Каква е цената на трите уреда на FK?


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Нед 07 юни 2009 14:27


Цената на уредите за маслото от pitstopshop.eu (магазина им е на Сливница) е 45 лв/бр. Ако вземеш аналогов за налягането на турбото - пак 45. Ако е дигитален - 70. Тези за маслото си идват с тройници и всичко необходимо, само дето се наложи да се прави при стругар един допълнителен щуцер с конусна резба в единия край и метрична в другия, щото тоя, дето идва с уредите е конусен от двете страни и не става - тече масло от мястото дето се завива в блока. Което пък е другия проблем, щото на тея блокове няма много голям избор да монтираш тоя тройник. Ходих при Ники и Мишо да свършат тая работа с цапотията, а пък останалото си го направих сам. Та единственото място за монтаж на тая работа се оказа една пробка на блока, намираща се в задната част (към купето). Само че проблема с нея е, че температурата на маслото там е около 60 градуса (поне според уреда), иначе за налягането проблем няма. Просто обаче друго място не можахме да намерим - цялата тая дивотия с датчика за налягането и температурата е обемиста и отпред маркучите на климатика пречат. На първо време ще го оставя така, за напред ще го мислим. Кабелите за сигнала от датчиците, както и маркуча за налягането се мушкат в едно гофре и влизат в купето през отвор под Н75 клапана (гофрето пасна перфектно в отвора, даже още не съм го уплътнил). От Ауто+ или от официалния дилър се купува пластмасата, на която се монтират уредите и при нея трябва да се прояви творчество, щото за един уред, както е при колегата Гомез проблеми няма, но при мен както са 3, трябваше да махна щипките за кликване на пластмасата и я застопорих пак с едно временно решение с помощта на 2 метални пластинки (то май така ше стане, че временното ще остане за постоянно). И вече отзад се прекарват кабели за 12 волта след контакт, за осветление, маса и сигналните кабели, въоръжашаш се с кабелни обувки, изолирбанд и термосвиваем шлаух и си ти :banana Ако имаш въпроси питай, ще помагам долкото мога. А да, маркучът за налягането на турбото го хванахме там, където и колегата Гомез, (почти там де, но няма значение - на същата пластмасова тръба е с помощта на щуцер от газаджия. Даже имам един излишен). Успех :kissy: mhihi 8)

Поздрави - Митака :beer

@Маймунчо - да, по 52 мм са уредите.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот Plamen_RI » Пон 08 юни 2009 10:25


Много ми харесва как е станало, поздравления :D

ПС добре де, бустметъра нямаше ли да е по удобен ако е най-отляво :roll:


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Пон 08 юни 2009 15:11


Не се вижда брат,щото стъклото е изпъкнало и се получават някакви оптически шашми. death 8)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот Vizor » Пон 08 юни 2009 15:22


Имаш ли снимки на двигателя? не можеше ли при един стругар за 10 минути да ти направи един щуцер да можеш да си завиеш твоя датчик на маслото и другия, който е от комплекта ?


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Измервателни уреди на централната конзола - къде?

Мнениеот theraven » Пон 08 юни 2009 17:01


Значи в комплекта си има едно блокче с 4 отвора и разни тапи и преходници (обаче пак си трябва къстъм щуцер), та да се навият макс. до 3 датчика, а четвъртият изход през щуцер в блока. Обаче не стана. Камбанката за налягането е много широка и цялата простотия стърчи във всички посоки и не може да се монтира заради ограниченото място. Под масления филтър пак не стана по същата причина. И единствената свободна пробка (поне доколкото видяхме) остана зад блока. Проблемът обаче е, че там температурата на маслото не скача над 70 градуса. Мислих си тука тея дни и ми дойде още една идея - оригиналния датчик за маслото и допълнителния за температурата на маслото да ги сложа на мястото на оригиналния, а камбанката за налягането да си остане както е сега, само че навита в блока с щуцер директно. А ето малко снимки на цялата простотия. Съжалявам за качеството.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта