Горивна камера ?
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Горивна камера ?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Горивна камера ?
Symptom написа:8) Конкретното ми питане, е , понеже не съм си свалял главата на 1.8 ABS 66 kw горивната камера, само в буталото ли е или има издълбано и откъм клапаните, или там е плоско,?
Издълбана е и главата:
Плоска глава съм виждал на Голф1 ГТИ - EG мотор
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Принципно дизелите са с плоски глави с деята да е по-голяма степента на сгъстяване и горивната камера е само в буталото.При плоско бутало обаче се нарушава леко изхвърляенето на отработените газове като принципът е следния :
самото бутало се вдлъбва постепенно отвън навътре като съответно в центъра му е най-вдлъбанто.Вдлъбнатината се явява част от сфера (много малка част разбира се) и след взривяване на горивната смес доколкото съм чел по книгите се получавало завихряне на вече изгорелите газове спираловидно точно заради тази вдлъбнатина и това спомагало по-бързото им изхвърляне от обема на цилиндъра при ход нагоре на буталото което само по себе си увеличава мощността и кпд-то на двигателя.
Мисля че в твоя вариант за да си направиш мотор-а по-як е по-добре да си изшлайфаш главата малко (няколко десети от милиметъра или пък цял милиметър) за да си увеличиш степента на сгъстяване и оттам мощността.Разбира се ако прекалиш с шлайфането ще береш ядове с гарнитурата на главата и с охлаждането на двигателя.
Успех!
самото бутало се вдлъбва постепенно отвън навътре като съответно в центъра му е най-вдлъбанто.Вдлъбнатината се явява част от сфера (много малка част разбира се) и след взривяване на горивната смес доколкото съм чел по книгите се получавало завихряне на вече изгорелите газове спираловидно точно заради тази вдлъбнатина и това спомагало по-бързото им изхвърляне от обема на цилиндъра при ход нагоре на буталото което само по себе си увеличава мощността и кпд-то на двигателя.
Мисля че в твоя вариант за да си направиш мотор-а по-як е по-добре да си изшлайфаш главата малко (няколко десети от милиметъра или пък цял милиметър) за да си увеличиш степента на сгъстяване и оттам мощността.Разбира се ако прекалиш с шлайфането ще береш ядове с гарнитурата на главата и с охлаждането на двигателя.
Успех!
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
и за харч незнам,.....
реших да го споделя тук
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Symptom написа:8) Зададох вапроса защото едни приятели са правели нещо подобно, но исках да чуя и друго мнение, на голф с моя мотор, по моното н е е пипано нищо, вала е сменен, май с 270 градуса и е с плоски бутала, и варвежа бил свински, незнам обаче колко ще издържи всичко останало по мотора,...цифрите които знам за скорости са 120 на 2 ра , 160 на трета, и нагоре, а компресията не се знае колко,ма била доста,....
и за харч незнам,.....
реших да го споделя тук
Това не разбраха някои хора и да вдида 300 на 2-ра,важното е за колко,а не да скъсаш биелите!

много ми е интересно при еднакви предавателни числа как се вдига максималната скорост на предавка......
това са илюзии!!! мойесх да вдигнеш ускорението и то до определен лимит
Човек всичко е навързано мръднеш ли степента ще ти трябва и бензин и то не какъв и да е а мин 98октана. пилнеш ли главата с 1 мм ще ти трябва и раздвижно колело...... сгъстиш ли го на степен 11/1 ще ти трябва и вал и полойението става "дебело" а за разход ....... просто не говориме и забравяш за градската кола....
Човек всичко е навързано мръднеш ли степента ще ти трябва и бензин и то не какъв и да е а мин 98октана. пилнеш ли главата с 1 мм ще ти трябва и раздвижно колело...... сгъстиш ли го на степен 11/1 ще ти трябва и вал и полойението става "дебело" а за разход ....... просто не говориме и забравяш за градската кола....
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ми например, като се обработят дадени детайли и се постигне по-добра работа на мотора - на по-високи обороти, от там само може да ни си познае динамиката на колата човек... Колкото до степента на сгъстяване тя се изчислява не само за да не ти гръмне мотора, ами и за да си я пригодиш за бензина с който искаш да караш, има си формули за всичко смяташ и обработваш,обработваш и мериш и т.н., колкото до икономията, ако не е някой мотор на "ръба" то по-скоро ще я получи или запази, отколкото загуби, друг е въпроса, че на двигател с по-добри динамични показатели по често му се вдигат оборотите а на тях разходът и извънградско да е - е голям... Та мисълта ми беше да не пишем празни приказки само за да се подпишем в темата, а да търсим формули и да смятаме - има формули за всеки джоб
... 
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Мога
,е тва на аватара ми бръмчеше(сега е в бокса за тенекии и интериор) яко предимно лятото, предимно по 200-250км. на ден, няма ден да не го вкарвам в критични до прекъсвач през ден пергели и разхода е по-малък с повече от литър от сток мотора, сега вече с 2 карба и смятам да сваля с още литър
... 
щом казваш.... аз разработих изцяло нов мотор в който де що има литература и формула съм приложил точно с цел да запазя разхода и да повиша КПД ама "козата си иска пръч" и "лъв със слама не се храни"!!! аз достигнах до този извод след дълго мислене по въпроса "защо не върви консервата пред нас..."
аз гоня ускорение, спиране, завиване и изтегляне и почти максимума на мотора но не като обототи а като мощност...
айде стига че оакахме темата.
аз гоня ускорение, спиране, завиване и изтегляне и почти максимума на мотора но не като обототи а като мощност...
айде стига че оакахме темата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта