Лек проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Лек проект

Мнениеот audi__a8 » Нед 03 ное 2013 19:31


Здравейте,първо да уточня колата е голф 4 1,9 тди 110-ка.Промените по него за сега са турбо 1749VB разпръсквачи 216-ки.Следващата стъпка е челен кулер,та питанката ми е какъв размер трябва да е с единствено изискване е да се скрие възможно повече зад бронята.Нека разбиращите споделят всички мнения благодаря предварително.




Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Лек проект

Мнениеот audi__a8 » Вто 05 ное 2013 8:47


никой ли неможе да даде съвет да помогне по някакъв начин?


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Лек проект

Мнениеот Juiced » Вто 05 ное 2013 10:00


Според мен е най-добре първо да свалиш бронята, да измериш с какво място разполагаш и от къде ще е най-удобно да минават тръбите. В нета има доста снимков материал и има вариант вход и изход от едната страна и съответно от двете. Добре е да видиш дали не може да се монтира не под гредата която е зад бронята , а зад нея. Ако се монтира под гредата ти трябва кулер с дълга и ниска пита , но при този вариант се обдухва много малка част от него а той е и по-малък : http://www.google.bg/imgres?client=firefox-a&sa=X&rls=org.mozilla:bg:official&biw=1364&bih=629&tbm=isch&tbnid=iBFG8BSToRR6ZM:&imgrefurl=http://uk-mkivs.net/forums/p/255869/1946329.aspx&docid=23MeGlvEcbXuGM&imgurl=http://img.photobucket.com/albums/0903/nick601/Golf%252520MK4/2009_07_19_5282.jpg&w=1024&h=683&ei=I594UubdKojItQbB8oCICw&zoom=1&ved=1t:3588,r:22,s:0,i:155&iact=rc&page=2&tbnh=174&tbnw=270&start=15&ndsp=21&tx=162&ty=69
При варианта , който е с по-дълбоко монтиран кулер входа и изхода са от едната страна и изглежда по-прибрано а и самата пита доста по-голяма и въпреки ,че не се обдухва директно мисля ще е по-ефективен: http://www.google.bg/imgres?client=firefox-a&sa=X&rls=org.mozilla:bg:official&biw=1364&bih=629&tbm=isch&tbnid=BdpH1kL2ABMB6M:&imgrefurl=http://uk-mkivs.net/forums/t/234024.aspx&docid=w9UJ90g8KYWqmM&imgurl=http://i104.photobucket.com/albums/m195/adz2k6/IMG_1281.jpg&w=800&h=600&ei=I594UubdKojItQbB8oCICw&zoom=1&ved=1t:3588,r:27,s:0,i:170&iact=rc&page=2&tbnh=188&tbnw=235&start=15&ndsp=21&tx=126&ty=89
Този вариант е на FORGE , но съм сигурен че ще се намери и друг подобен вариант. След като си изясниш какъв кулер и как да е монтиран идва въпроса тръбите от къде да минат, така че да са възможно най-къси и с най-малко снадки.
Според мен втория вариант е по-удачен защото изхода на турбото ти сочи надясно и входящият ти колектор също. Тръбите мисля като диаметър трябва да са поне 57мм


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Лек проект

Мнениеот devil_vas » Нед 10 ное 2013 13:54


550x180 или 550х230 с казанчета на 57мм. :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта