Горивна камера ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Горивна камера ?

Мнениеот Symptom » Нед 11 мар 2007 17:15


8) Конкретното ми питане, е , понеже не съм си свалял главата на 1.8 ABS 66 kw горивната камера, само в буталото ли е или има издълбано и откъм клапаните, или там е плоско,? :roll:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Горивна камера ?

Мнениеот Li4o » Нед 11 мар 2007 18:47


Symptom написа:8) Конкретното ми питане, е , понеже не съм си свалял главата на 1.8 ABS 66 kw горивната камера, само в буталото ли е или има издълбано и откъм клапаните, или там е плоско,? :roll:

Издълбана е и главата:
Изображение

Плоска глава съм виждал на Голф1 ГТИ - EG мотор ;)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 11 мар 2007 21:19


Какво Ви е мнението относно идеята, на споменатия мотор да се сложат бутала с плоски чела,... :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 11 мар 2007 22:03


Symptom написа:Какво Ви е мнението относно идеята, на споменатия мотор да се сложат бутала с плоски чела,... :roll:

Преди да ги сложиш такива бутала(предполагам от КР) трябва да сметнеш каква степен на сгъстяване ще се получи...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 11 мар 2007 22:36


Принципно дизелите са с плоски глави с деята да е по-голяма степента на сгъстяване и горивната камера е само в буталото.При плоско бутало обаче се нарушава леко изхвърляенето на отработените газове като принципът е следния :
самото бутало се вдлъбва постепенно отвън навътре като съответно в центъра му е най-вдлъбанто.Вдлъбнатината се явява част от сфера (много малка част разбира се) и след взривяване на горивната смес доколкото съм чел по книгите се получавало завихряне на вече изгорелите газове спираловидно точно заради тази вдлъбнатина и това спомагало по-бързото им изхвърляне от обема на цилиндъра при ход нагоре на буталото което само по себе си увеличава мощността и кпд-то на двигателя.
Мисля че в твоя вариант за да си направиш мотор-а по-як е по-добре да си изшлайфаш главата малко (няколко десети от милиметъра или пък цял милиметър) за да си увеличиш степента на сгъстяване и оттам мощността.Разбира се ако прекалиш с шлайфането ще береш ядове с гарнитурата на главата и с охлаждането на двигателя.
Успех!


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 12 мар 2007 9:00


8) Зададох вапроса защото едни приятели са правели нещо подобно, но исках да чуя и друго мнение, на голф с моя мотор, по моното н е е пипано нищо, вала е сменен, май с 270 градуса и е с плоски бутала, и варвежа бил свински, незнам обаче колко ще издържи всичко останало по мотора,...цифрите които знам за скорости са 120 на 2 ра , 160 на трета, и нагоре, а компресията не се знае колко,ма била доста,....

и за харч незнам,.....


реших да го споделя тук 8)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 12 мар 2007 9:11


Symptom написа:8) Зададох вапроса защото едни приятели са правели нещо подобно, но исках да чуя и друго мнение, на голф с моя мотор, по моното н е е пипано нищо, вала е сменен, май с 270 градуса и е с плоски бутала, и варвежа бил свински, незнам обаче колко ще издържи всичко останало по мотора,...цифрите които знам за скорости са 120 на 2 ра , 160 на трета, и нагоре, а компресията не се знае колко,ма била доста,....

и за харч незнам,.....


реших да го споделя тук 8)

Това не разбраха някои хора и да вдида 300 на 2-ра,важното е за колко,а не да скъсаш биелите! mhihi mhihi mhihi


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 12 мар 2007 10:25


много ми е интересно при еднакви предавателни числа как се вдига максималната скорост на предавка...... :roll: това са илюзии!!! мойесх да вдигнеш ускорението и то до определен лимит
Човек всичко е навързано мръднеш ли степента ще ти трябва и бензин и то не какъв и да е а мин 98октана. пилнеш ли главата с 1 мм ще ти трябва и раздвижно колело...... сгъстиш ли го на степен 11/1 ще ти трябва и вал и полойението става "дебело" а за разход ....... просто не говориме и забравяш за градската кола....


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 12 мар 2007 22:50


Ми например, като се обработят дадени детайли и се постигне по-добра работа на мотора - на по-високи обороти, от там само може да ни си познае динамиката на колата човек... Колкото до степента на сгъстяване тя се изчислява не само за да не ти гръмне мотора, ами и за да си я пригодиш за бензина с който искаш да караш, има си формули за всичко смяташ и обработваш,обработваш и мериш и т.н., колкото до икономията, ако не е някой мотор на "ръба" то по-скоро ще я получи или запази, отколкото загуби, друг е въпроса, че на двигател с по-добри динамични показатели по често му се вдигат оборотите а на тях разходът и извънградско да е - е голям... Та мисълта ми беше да не пишем празни приказки само за да се подпишем в темата, а да търсим формули и да смятаме - има формули за всеки джоб :lol: ... :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 12 мар 2007 23:28


не може да промениш конструкцията на горивната камера, степента на сгъстяване и да не качиш разхода (ако не искаш да ти паднат буталата в картера....


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 13 мар 2007 0:01


Мога 8) ,е тва на аватара ми бръмчеше(сега е в бокса за тенекии и интериор) яко предимно лятото, предимно по 200-250км. на ден, няма ден да не го вкарвам в критични до прекъсвач през ден пергели и разхода е по-малък с повече от литър от сток мотора, сега вече с 2 карба и смятам да сваля с още литър :lol: ... :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 13 мар 2007 0:34


щом казваш.... аз разработих изцяло нов мотор в който де що има литература и формула съм приложил точно с цел да запазя разхода и да повиша КПД ама "козата си иска пръч" и "лъв със слама не се храни"!!! аз достигнах до този извод след дълго мислене по въпроса "защо не върви консервата пред нас..."
аз гоня ускорение, спиране, завиване и изтегляне и почти максимума на мотора но не като обототи а като мощност...

айде стига че оакахме темата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта