по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Вто 24 дек 2013 0:55


здр. иамам пасат 1,9 тди афн мотор от 98 година с чип от три години работи добре не се оплаквам.Въпроса ми е искам да си сменя дюзите от 205ум на 216 ум турбото на боост метър ми показжа 1,25 работно налягане на 1.5 пик.Ако ги сменя трябва ли пак програмация мисля да сложа дузи от фолцваген т4 2,5 тди




duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Вто 24 дек 2013 0:56


колата е 110 кс


Потребителски аватар
a4tech19
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 11 мар 2011 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blg

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот a4tech19 » Вто 24 дек 2013 11:17


Само с едни дюзи няма да постигнеш почти нищо ... каква ти е идеята ?


duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Вто 24 дек 2013 11:32


идеата ми е колата във високите да върви по добре мислех да сложа турбо на ВА но така като гледам съединителя няма да издаржи на нютоните
мисалта ми е колата да трагне с една идея по добре колата сега ми е 140 коня 290нм.До колкото знам този съединител,който смених преди 2 години с чисто нов издържа на натоварване на 310нм.


duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Вто 24 дек 2013 11:43


колата върви добре махнал сам ЕГР катализатори не ми се влагат повече пари все пак не е на малко километри.Турбото не ми е проблем за смяна
но след това съединител,коолер генераци на мотора програмация което за кола която имам вече от 6 години не си заслужава.


prozakrumpi
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот prozakrumpi » Вто 24 дек 2013 15:11


Ако може да използвам темата на колегата и аз да попитам нещо...
Имам голф 1.9тди 110кс AHF мотор, все още в стоков вариянт, та въпроса ми е само чип ли да слагам или чип и дюзи 216ум.
Целта ми е с минимален бюджет да постигна оптимален резултат. :love.vwclub


Потребителски аватар
a4tech19
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 11 мар 2011 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blg

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот a4tech19 » Вто 24 дек 2013 17:50


duchito написа:идеата ми е колата във високите да върви по добре мислех да сложа турбо на ВА но така като гледам съединителя няма да издаржи на нютоните
мисалта ми е колата да трагне с една идея по добре колата сега ми е 140 коня 290нм.До колкото знам този съединител,който смених преди 2 години с чисто нов издържа на натоварване на 310нм.

карай си я с чип няма смисъл от тези дюзи щото пак ще искат настройка ...
prozakrumpi написа:Ако може да използвам темата на колегата и аз да попитам нещо...
Имам голф 1.9тди 110кс AHF мотор, все още в стоков вариянт, та въпроса ми е само чип ли да слагам или чип и дюзи 216ум.
Целта ми е с минимален бюджет да постигна оптимален резултат. :love.vwclub

слагай 216 и чип , махнат катализатор и си ти


duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Вто 24 дек 2013 18:26


ако е само настройка на горивната карта и 216 ум.Незнам само как ще трагне колата,тези 216 ки ги дават около 2,25киловата на цилинда повече мошнос за сметка на 205 ците


prozakrumpi
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот prozakrumpi » Вто 24 дек 2013 18:59


duchito написа:ако е само настройка на горивната карта и 216 ум.Незнам само как ще трагне колата,тези 216 ки ги дават около 2,25киловата на цилинда повече мошнос за сметка на 205 ците

това означава ли че може да се очаква резултат от 140кс + 2.25кв Х 4=152кс...


duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Вто 24 дек 2013 21:10


така си мисля а и другото което ме интересува ако сложа челен кулер 550х140х65 с повишеното налягане на турбото и пуснатото гориво от чипа дали ще има лаг на турбото при полужение че сега работи на 1,25работно налягане и 1.5 пик,незнам какъв е обема на оригиналното спрямо това
550х140х65 ако е минимален мисля си че няма да има проблем,при максимално сакратени въздушни пйтища.


neyjei
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
Автомобил: VW Golf V GTD
Двигател: BMN 2007
Местоположение: Пловдив

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот neyjei » Чет 26 дек 2013 11:47


Здравей Колега,
Честита коледа на теб и всички съфорумци! Пожелавам здраве, късмет и никога да не угасва тръпката по тунинга!
Сега по темата. Винаги има смисъл при тунинг от по-големи разпръсквачи. В твоя случай не се налага почти нищо да пипаш. Какъв ще е ефектът? Цялата доза гориво ще бъде впръскана в точния момент и ще изгори по-добре, а по-добро изгаряне-повече мощност по-малко пушек. Моя опит: чип на стоков мотор ALH 90 коня, резултат 108 коня. След смяна на разпръсквачите с 216-ки и без нищо друго да се пипа - 152 кс!!! Изводите направи сам.

Успех


duchito
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
Местоположение: БУРГАС

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот duchito » Чет 26 дек 2013 16:08


ще ги взема тези дузи 216ум така и така сам решил незнам за програмацията дали ще ми сложат на ново софт като изтрият сегасшния чип или с някакви леки настроики ще се мине все пак 10-12 коня са си 10-12 коня от горе


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот bangobango » Пет 17 яну 2014 12:58


Колега, какво стана с дюзите ? Сложи ли по-големите ? Спусни някаква информация, че и аз съм се замислил за подобна интервенция.


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот SVETLIO-VR » Сря 22 яну 2014 19:23


Като слагате тези 216-ки дюзи слагайте и гт1749ва турбина поне да използвате дюзите ефективно :screwy


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум

Мнениеот Ludiq » Сря 22 яну 2014 19:36


SVETLIO-VR написа:Като слагате тези 216-ки дюзи слагайте и гт1749ва турбина поне да използвате дюзите ефективно :screwy

VB искаш да кажеш....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта