
какъв е вариянта да се смени дросела на моното с по-голям
- vwtuner
- Мнения: 409
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
какъв е вариянта да се смени дросела на моното с по-голям

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мислил съм го ... не си заслужава
...трябва да си направиш къстъм всмукателен колектор
и да се изнесе дросела барабар с ТПС някъде навън .. да се увеличи диаметъра на му, но така трябва да се измисли, че действието и разположението на моторчето за празен ход да не се применя ..сиреч ..пак трябва да е до дросела за да може да го отваря..... също ще трябва да се ремапне софтуера на ЕКУ .... дюзата на моното е много важно да бъде на правилното място иначе няма да постъпва еднаква смес към всички цилиндри
...по лесно си вземи за 300 лева цял комплект глава,колектор, инжекция, компир,дебитомер,инсталация, дюзите с горивната релса и регулатор и мотора за празен ход от ПБ и пецкай.... въпреки че дигифанта от първите е псевдо MPI и дюзите му са ялови и компира му е гола вода..... най добре MS2 ама ако се слага мегаскуирт направо смени едни бутала, полуоски, подсили си скоростите и се пецне глава от 16в..... и летиш
...трябва да си направиш къстъм всмукателен колектор

...по лесно си вземи за 300 лева цял комплект глава,колектор, инжекция, компир,дебитомер,инсталация, дюзите с горивната релса и регулатор и мотора за празен ход от ПБ и пецкай.... въпреки че дигифанта от първите е псевдо MPI и дюзите му са ялови и компира му е гола вода..... най добре MS2 ама ако се слага мегаскуирт направо смени едни бутала, полуоски, подсили си скоростите и се пецне глава от 16в..... и летиш
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Symptom написа::wink: Колега де отиде ти , по-голям дросел носи и съществуващия блок на моното. от 38 мм може да се вдигне на 43 мм всичко си остава същото .Ефект определено ще има, смятам да се вихря в тази насока. Нова клапа се изрязва, относно ТПС-а смятам ,че няма да се окалпазани ако не се заигравам с самия сензор.38 мм са прекалено малко, и се усещат при ускорение и по-голяма скорост.
А случайно да си се замислял, че ако увеличиш диаметъра на дросела може да ти умре колата на ниски до средни обороти...

А и като увеличиш диаметъра на дросела ще вкарваш повече въздух - оттам нататък какво правим - ще чакаме на ламбда сондата ли...аз не бих се надявал...

П.С. Най-лесния начин за увеличаване размера на дросела на моното е замяна с 2е2 - размери на камерите 28+30=58мм и на дифузьорите 22+26=48мм

Последна промяна от Li4o на Чет 22 мар 2007 9:59, променено общо 2 пъти.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Tyan написа:Аз мисля по глобално просто ...иначе ако се шлайфа стените около сегашния дросел ..ама пак е малко ......абе трябват си конструктивни промени за тоя мотор за да има пауа ... иначе ламбдата ще навакса до някъде ....но след това трябва промени по софта
По хардуера бих казал...

Иначе верно твята идея е най-верна - глава и инжекция

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Е то ако ламбдата умираше толкова лесно моята досега да е пукнала,...
Тя далеч не е толкова умна колкото всички разправят.
Вземи сток голф, с тоз мотор, и разгледаи как черпи въздух. С тези идиотии които са му накачили германците върви?
Моите промени са доста над , сток , варвежа е друг,ламбдата пак е същата,.. разхода пада, това какво говори?
Двигателя е брутално скопен откъм въздух, дори с смяната на стандартния филтър с спортен такъв ,влиза повече въздух.. ето ти пак промяна,.. и пак е в + ,
След като с толкова малки промени като цяло , мотора ги вазприема положително, значи всеоще работи не в оптималното количество.
Друг факт, за работата на мотора, с спортния филтър нямам сажди... оттук изводи за процеса

Вземи сток голф, с тоз мотор, и разгледаи как черпи въздух. С тези идиотии които са му накачили германците върви?
Моите промени са доста над , сток , варвежа е друг,ламбдата пак е същата,.. разхода пада, това какво говори?
Двигателя е брутално скопен откъм въздух, дори с смяната на стандартния филтър с спортен такъв ,влиза повече въздух.. ето ти пак промяна,.. и пак е в + ,
След като с толкова малки промени като цяло , мотора ги вазприема положително, значи всеоще работи не в оптималното количество.
Друг факт, за работата на мотора, с спортния филтър нямам сажди... оттук изводи за процеса

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Symptom написа:Е то ако ламбдата умираше толкова лесно моята досега да е пукнала,.......
Имах предвид, че няма да ти свърши работа за достатъчното обогатяване на сместа - ще те лимитира дебита на дюзата...

hamann написа:Li4o написа:
П.С. Най-лесния начин за увеличаване размера на дросела на моното е замяна с 2е2 - размери на камерите 28+30=58мм и на дифузьорите 22+26=48мм
колега това са диаметри май - пробвай да им сметнеш сеченията
Да, това са диаметри - обясни каква е разликата между диаметър и сечение, пък и досега никъде не съм видял да се говори за "сечение" на горивна камера или дифузьор...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта