...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 28 мар 2005 23:31


А бе бачо, мойта е най-обикновена тръба PVC....
Само трееше да нагреем краищата у фурната да
ги напаснем, малко да се разтеглят....
За водопровод ли е кфа е ебем ли я, ама върши
перфектна работа, само дет я боядисах черна....




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 08 апр 2005 12:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:52, променено общо 1 път.


mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mr.armany » Нед 10 апр 2005 20:47


добре де я ми кажете сега според тази снимка с филтара на VR6-то като завали малко по силен дъж или като я закараш на авто мивка какво правите?
слагате торбичка ли?
на мивката става , ами ако завали?
просто няма начин да не попадне вода на филтара и???
какво правим в случея?
и аз си слижих такъв филтар и още не ме е хващал дъщ,та кажете като завали какво да правя???


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 10 апр 2005 20:59


бае кога ходих с пасатора да си приберем ГТИ-ката
беше над 2000 км в двете посоки,
киша дъжд сняг и прочее гомненца, никакви ядове.
двигателния отсек е достатъчно добре конструиран
за да не пропусне вода да ти се просмука чак
до въздушния филтър.

аз на аутомиялня не ходим, ама сам си мием колите,
и никогаш у живота не ми се е случило да си подмокрим
филтъра, а имам такива и на двете.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 11 апр 2005 18:17


Ако можеш да си напраиш полирана за без пари давай, ще треснеш два заека с един куршум, но ако не на този двигател и гофрирана ще е ОК....иначе е по добре да си е без съпротивление за да няма турболенция в струята на въздуха..... за тва е гладка и ги полират....


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 11 апр 2005 20:34


prj57 написа:Ако можеш да си напраиш полирана за без пари давай, ще треснеш два заека с един куршум, но ако не на този двигател и гофрирана ще е ОК....иначе е по добре да си е без съпротивление за да няма турболенция в струята на въздуха..... за тва е гладка и ги полират....

Искам да изясня нещо без да се караме, четох на един сайт за Фолксвагени много хубави неща, подкрепени с доказателства, стана ми ясно, че хората имат много опит и съм склонен да им вярвам :wink:
Научих 2 интересни неща за спортните филтри/интейкове:
1.Полираната тръба ня върши никва работа и е само за фаца (мерено на дино с обикновена и полирана, ефект йок)
2.Спортните конусни филтри понижават мощността на мотора ако не са сложени където трябва (ако на мойто моно му махна кутията за въздушния филтър и му сложа конусен няма да има подобрение в мощността, а точно обратното, защото е с по-голяма пропускливост на материала и ще смучи много повече топъл въздух, трябва да има heat shield ама наистина да върши работа или филтъра да се сложи там където има само студен филтър, например по ниско към бронята)
Харда ми се скапа и не мога да си разчета информацията, за да видя линка и да го пусна тук като доказателство, за да не говоря наизуст :(


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 11 апр 2005 21:29


true that


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

интеик

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 11 апр 2005 22:10


Днеска си сложих спортен филтър конусен,китаиски ли е къв е,доста добро качество,обаче не вади никъв звук,дали защото мотора е малък....


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 12 апр 2005 18:37


NovobranecGT написа:Искам да изясня нещо без да се караме...


Не се караме, нали за тва споделяме :)

Да, прав си за някои неща, на различни двигатели се отразява различно.... аз също карам моно и имам спортен конус, но е с топлинен щит... също така съм резнал калника до него за да нахлува повечко въздух отвън, а и сега ще му майсторя тръба да докарва въздух от под бронята.....

Та идеята ми за полираната тръба беше, че ако може да си направиш евтино е добре щото хем ще реши проблема, хем ще седи готино... дори и дино-то да не го хваща, пак си представи как се движи струя въздух по релефна повърхност и по гладка..... все едно да те накарам да караш със 120 през полето или по магистралата..... 8)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 12 апр 2005 21:13


prj57 написа:Та идеята ми за полираната тръба беше, че ако може да си направиш евтино е добре щото хем ще реши проблема, хем ще седи готино... дори и дино-то да не го хваща, пак си представи как се движи струя въздух по релефна повърхност и по гладка..... все едно да те накарам да караш със 120 през полето или по магистралата..... 8)

Дам, има истина в думите ти :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: интеик

Мнениеот NovobranecGT » Вто 12 апр 2005 21:22


Achim Lauritzen написа:Днеска си сложих спортен филтър конусен,китаиски ли е къв е,доста добро качество,обаче не вади никъв звук,дали защото мотора е малък....

Как така не вади никакъв звук :?: Като махнеш филтъра и кутията вади ли :?: Ако конуса е в края на дълга тръба нищо чудно, че не вади по-силен звук :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

филтър

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 12 апр 2005 22:28


Ами мотора е 1,3(някои можи да ми се смее),махнах кръглия филтър и сложих конусния отпред,незнам защо обаче не вади никакъв звук.Поне има добър вид като вдигнеш капака.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 13 апр 2005 11:08


Колеги тия филтри са за модернизирани мотори, иначе просто ви обеднява сместа, щото идва много въздуха, ако искате такъв филтар трябва поне да се пипнат жигльорите или инжекторите (които не разбирам) за да се получи ефект, другото си е просто нашибация. Но тези, които имат сложен да искарат едната свещ и да видят, колко е по-светла, което говори за бедна горивна смес, която и без това е обеднена заводско за да се покрият разни Евро стандарти на вредни газове. :wink:


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Сря 13 апр 2005 23:57


Аз си взех един двоен конус филтър,преебах една кофа и утре го слагам долу в бронята имам си дупка за него която е направих като си тунинговах бронята и сега ще смуча студен въздух...
Изображение


mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mr.armany » Нед 17 апр 2005 19:01


Selqatin направи някоя снимка да видим за какво става въпрос !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта