...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 17 апр 2005 21:01


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Вто 19 апр 2005 8:16


Ден първи.
Вечерта предишния ден бях приготвил всичко за колата-новия спортен двоен конус филтър,маркучи,кофа и т.н.Сутринта времето беше отвратително,но на мен ми трябваше колата така че ща не ща трябваше да я сглуба въпреки отвратителния дъжд.След 15 мин. опорит труд,успях да го монтирам,обаче без кофата която исках да е ползвам за да събира въздух.Просто филтъра сам по себе си беше много голям,така че нямаше много място.След монтажа веднага запалих колата-звукът се беше променил двигателя вече се чуваше по добре.Веднага направих няколко старта на улицата ми зад нас-тя е права,без движение и е дълга 500 метра и широка някъде 12метра.Не усетих никаква разлика.По обет искарах колата по работа,но валеше изведро и филтъра очевидно не смучеше както трябва-явно се беше намокрил.Оставих си колата пред нас с леко разочарование.

Ден втори.
Отидох на божурище за да гледам гонките,но заради гадното време имаше само 20 коли,беше и бялото пунто което ме би миналия петък.Тъй като нямаше коли и много хора реших да си пробвам колата.С почти пълен резервоар и 40 кила части и инсрументи в багажника дадох с 0,19 секунди по-бавно време от бялото пунто,което отказа да се пускаме,а правихме отделно стартове за време.Трагично!!!.Бях се тотално разочаровал от малката ми италианска кола.Качих човека с който бях отишъл там и направих 4-ти старт,като този път направо си тръгнахме без даже да си проверявам времето.Оставих си колата и в много кофти настроение отивах да копунясвам(все пак е петък).Обадих се на едно момче което продаваше Уно турбо и се оговорих да хода да го гледам.Напих се от мъка че колата ми е бавна.

Ден трети.
Трябваше да пътувам до карлово,така че сутринта напълних малкото фиатче с багаж и пътници,и тръгнах.Пак имаше спортна стойка-задницата беше ниско заради товара.Тръгнах за карлово по подбалканския път,като по пътя си мислех каква друга кола мога да си вкарам от чужбина,която да върви повече.На места пътя изобщо нямаше асфалт и беше много лош.Свърших си работата и си тръгнах към софия.Този път реших да се върна през пловдив по магистралата.До магастралата си карах възпитано и спазвах ограниченията.Но като се качих на нея забелязах че имам половин резервоар с бензин.Oще откакто си имам фиата знам че върви добре на извънградско,така че се изкуших да го пробвам.От радарите знам че 3000об./мин при мене отговарят на малко над 100км(4800об./мин са 169км по радар).Преди бях правил малко над 6000об./мин по лек наклон.Така че настъпих да вида колко ще вдигна.На равното м/у Пловдив и Пазарджик направих 5500об./мин,прио което ми се повдигна настроението.Колата вече ми се струваше че дърпа повече над 140км,или поне така си внушавах заради филтъра.По натататък по едно леко нададолнище одарих ограничителя на 5-та предавка :shock: Тва майче значи 6500об./мин.Спрях да виждам през предния джам,защото целия беше в насекоми :roll: Прибрах се в къщи доволен и вече без намерение да си сменям двигателя или колата скоро време.Вече ми се беше оправило настроението.Но като слязох цялата муцуна на фиата беше в насекоми,а през предния джам не се виждаше почти нищо.

Извод.
От тези 3дни стигнах до няколко извода-на старт 1 и 2 предавка са добри,но трета майче идва дълга.И че извънградско фиата ми върви повече от колкото трябва.За сега единствено се замислям да си полирам колекторите,но ще се види.Иначе още не мога да прецена дали има някакъв ефект от филтъра,но поне според мен колата работи по-добре във високи обороти..

Ето няколко снимки на фиатачето след като се прибрах...
http://muhite.hit.bg/Img_0033.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0035.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0036.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0037.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0038.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0040.jpg


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: тръба за спортен филтър

Мнениеот gas » Съб 23 апр 2005 21:15


vw_golf_2_Memphis написа:значи трябва да ми кажете какво да използвам...става въпрос за монтаж на спортен филтър.
отвора на карбуратора който трябва да влезе в тръбата е 6см.
кажете какво да използвам на което да сложа филтъра....
гуфриран маркуч ли :roll:
и кажете от къде да го взема...

брат4е,вземи си сп. филтър (стандартен).слага се на мястото на стария.
не ти трябват тръби,марку4и и т.н.ако имаш интерес ,обади се! :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 23 апр 2005 21:24


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: тръба за спортен филтър

Мнениеот CyberBlade » Сря 04 май 2005 2:06


vw_golf_2_Memphis написа:значи трябва да ми кажете какво да използвам...става въпрос за монтаж на спортен филтър.
отвора на карбуратора който трябва да влезе в тръбата е 6см.
кажете какво да използвам на което да сложа филтъра....
гуфриран маркуч ли :roll:
и кажете от къде да го взема...


Не съм чел всички постове, но ще кажа аз какго направих.

Размера не е 6, а 6.1 :) Намерих във ВиК магазин муга с вътрешен размер 63 (6.3см) и външен 85. Тъй като всички универсални "спортни" въздушни филтри са с вътрешен (и единствен който нас ни интересува) 74 минахме на струг муфата до размер 72. След това просто сложих малко само-волканизираща лента (в Бриколаж има такава лента ... такава муфа не намерих там, така че не препоръчвам да си губете времето там) Муфата струваше 2.90лв, дълга е 100.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта