Интересно за колегите с Mono-Motronic..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Интересно за колегите с Mono-Motronic..

Мнениеот Symptom » Пет 05 май 2006 0:16


:P 8)


Днес тествах ефекта от оптимизиране на смесването на гориво-въздушната смес .Ефекта меко казано чувствителен ,противно на някои споделени тези тук, че оптимизация на моно мотр. е загубена кауза ....има какво да се донправи .

Каква е промяната ...простичка затуи реших да я споделя щото е по силите на всеки .

Накратко ,инжектора пръска гориво... да кажем като конус, ама диаметъра на конуса каде е ... много близо до клапата ,та чак направо на нея... времето за миксване на сместа е много малко .
:idea:
Повишаването на разстоянието от клапата до инжектора с 11 мм, води до осезаем резултат.
Колата се кара с по-малко натиснат педал= същата мощност с по-малко гориво=понижен разход.
Реакцията на педала е увеличена, ...леко натискаш и доста бяга.
Тиха работа на двигателя като цяло.

За да е по-добър резултата .. според мен , от значение е и предпоследната промяна която сътворих...борба с турболенцията.....германеца е жертвал конуса които води към клапата с едни издатини за да си завинти болтовете....свещенна глупост... Аз просто ги изпилих и сега конуса е напълно гладък.

Планката от какъв материал: Аз ползвах една особена пластмаса, много твърда ,бяла, продава се , гадно се обработва ама не е болка за умиране . 2 малки отвора и един гоолям и готово.Слага се между частта с инжектора и блокчето с клапата.....нжни са по-дълги болтове щото стандартните идват къси.... с 1 см по-дълги стигат .

Иначе планката може да е и от текстолит, или алуминии които се пили доста лесно ...но маи наи лесно е с пластмасата ....

Успех на решителните 8)




Потребителски аватар
gstoyanov
Мнения: 198
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gstoyanov » Пет 05 май 2006 9:42


Здравей, можеш ли да направиш малко снимки за тези, които не разбираме всичко?


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пет 05 май 2006 12:15


Ами добре ще направя снимки , няма да е днес ,че врънкам насам натам , тиа дни ще метна 8)


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Съб 06 май 2006 0:08


качвай снимки,че и аз се заитересувах от това решения,но дано има ефект както си писъл :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 06 май 2006 14:41


Това за Mono Jetronik става ли? :) Тоест, нали и двете са Моно инжекция?


Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Съб 06 май 2006 15:45


Не знам дали туй има ефект,обаче слагането на по голяма друселова клапа определено има ефект,номера е дали и колко може се престърже стандартното тяло :roll:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Съб 06 май 2006 16:10


E да ама за повечето въздух дето ще го пуска дросела ще трябва и повече бензинец :)
Иначе баща ми беше направил нещо подобно на москвича ни. Беше сложил една плочка мисля, че от гетинакс или нещо такова дебела около 2см. между карбуратора и смукателния колектор. След това твърдеше, че московеца върви повече и харчи по-малко ама аз по това време бях лапещак и почти нищо не отбирах... :oops:


Потребителски аватар
CCCP
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 03 май 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP » Съб 13 май 2006 19:58


а Голф 1.4mi с Моно Мотроник ли е или с Моно Jetronic , за да го пробвам и аз това нещо :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 13 май 2006 20:22


Mono-Motronic е .... разликата е там че при Motronic Ecu-то се грижи за паленето .......


Потребителски аватар
Golf3User
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf3User » Съб 13 май 2006 21:30


чакаме снимки колега :D ако можеш да дадеш по обстойно описание няма да имаш грешка :да:
пък после след като го измайсториме ще почерпиме :drunk :beer :drinking:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 14 май 2006 8:36


8)

колеги сори за забавянето , сега ще се повихря малко с фотошопа образно да обясня че на едната от промените не сум правил снимки :roll:


иначе имам доста впечатления от карането ,.. велик кеф е :)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 14 май 2006 9:03


я да видим тиа снимки дали ще успеиа да ги постна ..

Изображение

Изображение

Изображение

mod edit: vaskoto1


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 14 май 2006 9:18


8) иначе относно карането...

предполагам че ефекта ще е оптимален при колегите с спортен филтър,аз съм с такъв.....

понеже последните 2 промени съм ги правил с разлика 2 седмици и забелязах как върви та.....
пиленето на изпъкналостите дава още теперамент на педала, и икономия ...туи е сериозно щото патувам доста по един и същи маршрут и знам каде как върви голфето,
плочката дава иако еластичност, за икономията...маи малко посвали и тя разхода ...
двигателя стана еластичен ...досега ускорение от 75 до 120 си беше не кои знае какво....туи на 5 та ... 5 тата я пусках след 90 км /ч

сега дива икономия от 75 км/ч нагоре на 5 та на 2000 об..
искаш да ускоряваш никакъв проблем ,....

последното ми впечатление е от вчера от магисрала тракия ,

трябваше да бързам....ускорение от 120 до 160 не са проблем повече не вдигах заради гладните момченца със слънчогледчетата 8) :lol:
150 спокоино си ги държи и мотора не се товари а педала е малко натиснат не е до ламарината ....

туи е с 95 бензин, още не сум слагал 100 :twisted:


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Нед 14 май 2006 14:07


всичко ми стана ясно как ще стане,ама едно не разбрах това на какъв мотор е на 1.4 или 1.8,защото аз съм със 1.8 ABS и не съм го гледал точно там за какво става въпрос и незнам ако го направа това да ли изобщо ще има ефект или после ще трябва да си търсия нов дросел,мойта също е Моно-мотроник,но имам слагана допълнителна плочка там за газта и до колкото си мисля май при мен ще стане доста по дебело от тези 11мм :roll:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 14 май 2006 18:22


Ами моя мотор е 1.8 ABS хммм незнам за газта как е плочката....дано не надига много щото пук 3 иа болт на пластмасата......която скро ще махам също може да не успееш да завиеш..

8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта