

Днес тествах ефекта от оптимизиране на смесването на гориво-въздушната смес .Ефекта меко казано чувствителен ,противно на някои споделени тези тук, че оптимизация на моно мотр. е загубена кауза ....има какво да се донправи .
Каква е промяната ...простичка затуи реших да я споделя щото е по силите на всеки .
Накратко ,инжектора пръска гориво... да кажем като конус, ама диаметъра на конуса каде е ... много близо до клапата ,та чак направо на нея... времето за миксване на сместа е много малко .

Повишаването на разстоянието от клапата до инжектора с 11 мм, води до осезаем резултат.
Колата се кара с по-малко натиснат педал= същата мощност с по-малко гориво=понижен разход.
Реакцията на педала е увеличена, ...леко натискаш и доста бяга.
Тиха работа на двигателя като цяло.
За да е по-добър резултата .. според мен , от значение е и предпоследната промяна която сътворих...борба с турболенцията.....германеца е жертвал конуса които води към клапата с едни издатини за да си завинти болтовете....свещенна глупост... Аз просто ги изпилих и сега конуса е напълно гладък.
Планката от какъв материал: Аз ползвах една особена пластмаса, много твърда ,бяла, продава се , гадно се обработва ама не е болка за умиране . 2 малки отвора и един гоолям и готово.Слага се между частта с инжектора и блокчето с клапата.....нжни са по-дълги болтове щото стандартните идват къси.... с 1 см по-дълги стигат .
Иначе планката може да е и от текстолит, или алуминии които се пили доста лесно ...но маи наи лесно е с пластмасата ....
Успех на решителните
