Здравейте !
Отдавна се колебая какво да правя та искам да се допитам и до вас за други мнения.
За във момента мисля да сложа турбина К24 , челен интеркулер и разпръсквачи 0.250ум ? Обаче си мисля дали си заслужава като цяло да влагам парите .. И забравих чип :)
И някакви ориентировъчни к.с като цяло ако някой го е правил или предполага .. Пред голяма дилема съм
Благодаря предварително.
Съвет за 1.9 TDI 1Z
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
- Автомобил: Audi A3 8p
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Pleven
Re: Съвет за 1.9 TDI 1Z
По-голям изпускател, съединител и лично според мен нов дебитомер.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Съвет за 1.9 TDI 1Z
За в момента има само генерация на Ф60 и чисто нов съединител.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 2:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за 1.9 TDI 1Z
Аз също съм пред дилема,да го направя,или не този процес.Ще следя с интерес темата и ти желая успех ако се заемеш колега.Със същия мотор съм и аз но на Ауди Б4.
П.С. От това което съм прочел относно засилването на този мотор разбрах че, не е много удачен за силов. Нормално качват конете до около 120-130.
При смяната на турбо и дюзи не е ли задължително да се смени и изпускателната система, както и да се премахме катализатора. Това с цел изгорелите газове да се изхвърлят възможно най-лесно.
П.С. От това което съм прочел относно засилването на този мотор разбрах че, не е много удачен за силов. Нормално качват конете до около 120-130.
При смяната на турбо и дюзи не е ли задължително да се смени и изпускателната система, както и да се премахме катализатора. Това с цел изгорелите газове да се изхвърлят възможно най-лесно.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Съвет за 1.9 TDI 1Z
Thermalright написа:Аз също съм пред дилема,да го направя,или не този процес.Ще следя с интерес темата и ти желая успех ако се заемеш колега.Със същия мотор съм и аз но на Ауди Б4.
П.С. От това което съм прочел относно засилването на този мотор разбрах че, не е много удачен за силов. Нормално качват конете до около 120-130.
При смяната на турбо и дюзи не е ли задължително да се смени и изпускателната система, както и да се премахме катализатора. Това с цел изгорелите газове да се изхвърлят възможно най-лесно.
За сега това с изпускатената система съм го направил.И аз съм чел същите коментари във други форуми и всички са против това със смяна на турбини и т.н И като цяло се препоръчва АФН.Исках да се допитам и до този форум и дизелския ама няма особен интерес да се отговаря.
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за 1.9 TDI 1Z
Колега има огромна разлика и си заслужава инвестицията.Аз карам 1з с к24 надута на 1.8 бара,дюзи 260 челен кулер,генерация на 55 права без каквото и да е гърне и някакъв чип който е правен още преди да купя колата.Пускал съм се с страшно много коли не съм го мерил но е към 150-160кс.На 400м даваше 15.4 но сега е с друга пак к24 турбина но по читава и мисля че е към 15.0-15.1.Дано съм ти бил полезен :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта