Въпрос за МК1 ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за МК1 ?

Мнениеот vw_edition » Съб 31 мар 2007 14:12


Имам един въпрос за голф 1 , интересува ме дали инжекциона от 1.6 GTI става на 1.8 GTI защото ми споделиха че от 1.6 инжекцията не става на 1.8 глава което малко ме учуди но искам да питам все пак :roll:




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за МК1 ?

Мнениеот oHua » Съб 31 мар 2007 17:27


vw_edition написа:Имам един въпрос за голф 1 , интересува ме дали инжекциона от 1.6 GTI става на 1.8 GTI защото ми споделиха че от 1.6 инжекцията не става на 1.8 глава което малко ме учуди но искам да питам все пак :roll:

Става.Поне от 1.6 на КР стана.Не виждам причина да не стане на 1.8 ГТИ.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за МК1 ?

Мнениеот vw_edition » Съб 31 мар 2007 18:05


oHua написа:
vw_edition написа:Имам един въпрос за голф 1 , интересува ме дали инжекциона от 1.6 GTI става на 1.8 GTI защото ми споделиха че от 1.6 инжекцията не става на 1.8 глава което малко ме учуди но искам да питам все пак :roll:

Става.Поне от 1.6 на КР стана.Не виждам причина да не стане на 1.8 ГТИ.


и аз мисля че ще стане защотото колектора ми се вижда същия :) и предполагам че ще си върви както и с инжекция от 1.8 :roll:


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за МК1 ?

Мнениеот scirocco gt » Съб 31 мар 2007 18:27


vw_edition написа:Имам един въпрос за голф 1 , интересува ме дали инжекциона от 1.6 GTI става на 1.8 GTI защото ми споделиха че от 1.6 инжекцията не става на 1.8 глава което малко ме учуди но искам да питам все пак :roll:


Ти днес беше ли на Божурище щот сезона почна?


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Съб 31 мар 2007 19:19


Само виж дали главата е по-малка. И мисля че щуцерите за бензина са от-другата страна и на дефер.регулатор


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 31 мар 2007 21:17


КРовата глава е с по голям дебит! а сега помисли дали че стане??!!
Ако сложиш от МК1 във високите колата обеднява......


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за МК1 ?

Мнениеот vw_edition » Съб 31 мар 2007 22:20


scirocco gt написа:
vw_edition написа:Имам един въпрос за голф 1 , интересува ме дали инжекциона от 1.6 GTI става на 1.8 GTI защото ми споделиха че от 1.6 инжекцията не става на 1.8 глава което малко ме учуди но искам да питам все пак :roll:


Ти днес беше ли на Божурище щот сезона почна?


за съжаление още не е готова колата и предполагам че за драга чак ще съм на линия още главата се прави и т.н. така е чак за драга колега :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Съб 31 мар 2007 22:22


Bobby_ написа:КРовата глава е с по голям дебит! а сега помисли дали че стане??!!
Ако сложиш от МК1 във високите колата обеднява......


значи колега тука за тази инжекция искам на 1-чка да си я сложа , колата е била 1.8 GTI механичната инжекция и след намесата на разбирачи някакви колата вече е пак 1.8 но карбуратор, и понеже няма от къде да си намеря инжекцион от 1.8 механика пак от GTI знаеш че са кът и ми изпадна инжекция от 1.6 GTI , и затва питам дали ще стане от 1.6 :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 01 апр 2007 11:10


С единичковата от 1.6 колата ще е бедна във високите..... тя е по малък дебит от тази за 1.8..... Знам една морга до нас в която има инж от КР.... цялата в комплект я продават за 150лв. в комплекта се включва: глава; тръбички ; инжектори и клапан за дифернциалното налягане.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 01 апр 2007 11:20


Bobby_ написа:КРовата глава е с по голям дебит! а сега помисли дали че стане??!!
Ако сложиш от МК1 във високите колата обеднява......



а ти имаш опит с това или на изуст си говориш?


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 01 апр 2007 12:20


Bobby_ написа:С единичковата от 1.6 колата ще е бедна във високите..... тя е по малък дебит от тази за 1.8..... Знам една морга до нас в която има инж от КР.... цялата в комплект я продават за 150лв. в комплекта се включва: глава; тръбички ; инжектори и клапан за дифернциалното налягане.


съгласен съм с всичко колега но нали разбра че инжекцията се слага на 1.8 мотор 8V от голф 1 , сега инжекцията от кр няма лошо но става ли на единичката говотим като колектор ?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 02 апр 2007 7:53


hamann написа:
Bobby_ написа:КРовата глава е с по голям дебит! а сега помисли дали че стане??!!
Ако сложиш от МК1 във високите колата обеднява......



а ти имаш опит с това или на изуст си говориш?

тези инжекции съм ги пробвал и мерил по какъвто се сетиш начин.... :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 02 апр 2007 7:58


vw_edition написа:
Bobby_ написа:С единичковата от 1.6 колата ще е бедна във високите..... тя е по малък дебит от тази за 1.8..... Знам една морга до нас в която има инж от КР.... цялата в комплект я продават за 150лв. в комплекта се включва: глава; тръбички ; инжектори и клапан за дифернциалното налягане.


съгласен съм с всичко колега но нали разбра че инжекцията се слага на 1.8 мотор 8V от голф 1 , сега инжекцията от кр няма лошо но става ли на единичката говотим като колектор ?
явно не съм те рзбрал......
мисля или поне по спомен имаше някаква разлика в колекторите.....


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 02 апр 2007 9:12


Bobby_ написа:
hamann написа:
Bobby_ написа:КРовата глава е ...... лата обеднява......



а ти имаш опит с това или на изуст си говориш?

тези инжекции съм ги пробвал и мерил по какъвто се сетиш начин.... :)



:да:


а с шестограма за a/f ratio и шайбите за обратното гориво занимавал ли си като си мерил или? :) /sry за офф-а :oops: /


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пон 02 апр 2007 10:08


Колега с тези шаиби вдигаш налягането на горивото има ефект но с тези шаибички повличат куп други нещица.Попитаи Bobby_



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта