Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот aradovanov » Чет 11 фев 2010 19:19


Здравейте

Днес ходих на Елкон за центровка на запалването, но с изненада разбрах, че мегата не "клати" аванса!!! Примерно слагам делкото на 10 градуса статичен - давам газ - аванса остава 10 градуса, въпреки че според Мегатюн аванса се движи по таблицата и всичко е наред?! В полето за статичния аванс на Мегатюн имам -10 (Use table). Маркера се разхожда по таблицата като карам или давам газ, но сторобскопа не отчита промяна на аванса.

Колата е Голф 2 1.8 16V Megasquirt 1 Extra 029y4.
Запалването е през оригиналния комутатор на голф-а (Телефункен = Bosch 124 - така пишат, че са идентични навсякъде????) за датчик ползвам оригиналния Хол датчик в делкото.

Ако можете да помогнете да си проверя настройките в спарк сетингс, защото ми се струва, че проблема идава от там?

П.П. Колата пали и работи без проблем... освен липсата на мощност при високи обороти.




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот petroffbg » Пет 12 фев 2010 1:53


Не знам колега,с EDIS-4 нямам такъв проблем!?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот aradovanov » Пет 12 фев 2010 15:27


Някой който кара с Бош запалването да каже какви са му насторйките в Мегатюн?

1. Trigger angle?
2. Spark output inverted? Yes/No
3. Dwell settings?

Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот aradovanov » Сря 17 фев 2010 13:42


aradovanov написа:Някой който кара с Бош запалването да каже какви са му насторйките в Мегатюн?

1. Trigger angle?
2. Spark output inverted? Yes/No
3. Dwell settings?

Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?


Проблема е решен с помощта на колеги, накоито благодаря. - "bratq_varvari, "SportTech" и други!

1. Trigger angle - при мен работи добре с 65 градуса
2. Spark output inverted? Yes/No - NO
3. Dwell settings? - Fixed Duty 50%

Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?
1.Правите си горните насторйки на Dwell.
2.Слагате аванса на Fixed 10 градуса.
3.Въртите делкото докато запали и държи стабилен празен ход.
4.Стягате делкото.
5.Със стробоскоп нагласявате аванса да е 10 градуса - коригирате с trigger angle.
6.Проверявате дали при подаване на газ аванса се променя:
а. Не се променя - всичко е наред - стъпка 7.
б. променя се - коригира се "hardware latency time" в менюто Advanced --> "Advanced code options" на Megatune през 10us докато разликата не стане по-малка от 2 градуса.
7. Слагате fixed angle на -10 градуса (use table).
8. Настройвате си авансовата карта.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот petroffbg » Сря 17 фев 2010 23:39


Май EDISа остава на заден план?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот aradovanov » Чет 18 фев 2010 10:18


Напротив!
За експеримента ще го сложа :twisted:
Получих колелото 36-1 от Прокопофф днес - за което много благодаря!
Едис-а пътува към мен.
Остава само Николай (Disc) да ми даде модификацията за платката и започвам.
Ако има проблеми ще направя нова тема да разнищим и това запалване там mhihi


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот Сиромаха » Пет 19 фев 2010 1:59


И аз на този вариант съм се спрял,само че колелото и четеца ги имам по рождение :lol: .


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот miro_hack » Чет 28 апр 2011 1:15


Добре с какво ще се различат двете запалвания - Оригиналния комутатор Bosch,делкото и единичната бобина при 7200,7300об/мин.
И зъбното колело четерите бобини и фордовия едис?
Защо всеки напира за едис-4?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот Vento » Чет 28 апр 2011 6:36


EDIS е доста по-ефективно и като тип запалване, и специално на Форд е добре изпълнено като качество. На по-новите VR6, които са с една голяма бобина и без делко (и моят е така) назапад им сменят бобината с фордова EDIS. Хем била по-надеждна (че вагенската е малко лабава), хем и по-добра искра давала. И аз мисля да я сменям. Pe6kata вече е с EDIS, той може да обясни още по-точно.


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 28 апр 2011 9:31


Сиромаха написа:И аз на този вариант съм се спрял,само че колелото и четеца ги имам по рождение :lol: .


това че си с двойна бъбина не значи че си с EDIS 4 на мен лично не ми харесва EDIS няма опция spark cut и така LAUNCH CONTROL-а не работи както трябва да работи
еариянта с бошовият комутатор също не е добър не се знае как си определя дължината на искрата и може да не е достатъчна аз съм с вградени комутатори в кутията на мегаскуирта за всяка бубина по един ( пти мен са 4-тири ) и колело на коляновият вал вариянта само с датчик на хол е възможно наи лошия не може да задаржи стабилен аванс постоянно скача на някаде
но всеки си има различни виждания на нещата :да:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот miro_hack » Чет 28 апр 2011 11:00


Лънч на атмосферен мотор няма много смисъл,по-изчистен,по добре.Така че едиса се вписва добре спрямо стандартното запалване само за над 7к об/мин за друг вариянт стоковото е добре. Така си мисля :Mr Green Fun


Потребителски аватар
gti136
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?

Мнениеот gti136 » Нед 06 апр 2014 21:03


колеги помагаите имам голф2 1.8 16в правяго с турбо и megasqurt3,но като запали и като подам газ и неможе да се форсира стига 2000 оборота и започва да гарми, казаха да сложа 1килоом сапротивление на 5волта и на сигнала на датчика на хол на делкото но пак така гарми и неможе да се форсира :banghead .Благодаря предварително



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта