Здравейте
Днес ходих на Елкон за центровка на запалването, но с изненада разбрах, че мегата не "клати" аванса!!! Примерно слагам делкото на 10 градуса статичен - давам газ - аванса остава 10 градуса, въпреки че според Мегатюн аванса се движи по таблицата и всичко е наред?! В полето за статичния аванс на Мегатюн имам -10 (Use table). Маркера се разхожда по таблицата като карам или давам газ, но сторобскопа не отчита промяна на аванса.
Колата е Голф 2 1.8 16V Megasquirt 1 Extra 029y4.
Запалването е през оригиналния комутатор на голф-а (Телефункен = Bosch 124 - така пишат, че са идентични навсякъде????) за датчик ползвам оригиналния Хол датчик в делкото.
Ако можете да помогнете да си проверя настройките в спарк сетингс, защото ми се струва, че проблема идава от там?
П.П. Колата пали и работи без проблем... освен липсата на мощност при високи обороти.
Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Не знам колега,с EDIS-4 нямам такъв проблем!?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Някой който кара с Бош запалването да каже какви са му насторйките в Мегатюн?
1. Trigger angle?
2. Spark output inverted? Yes/No
3. Dwell settings?
Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?
1. Trigger angle?
2. Spark output inverted? Yes/No
3. Dwell settings?
Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
aradovanov написа:Някой който кара с Бош запалването да каже какви са му насторйките в Мегатюн?
1. Trigger angle?
2. Spark output inverted? Yes/No
3. Dwell settings?
Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?
Проблема е решен с помощта на колеги, накоито благодаря. - "bratq_varvari, "SportTech" и други!
1. Trigger angle - при мен работи добре с 65 градуса
2. Spark output inverted? Yes/No - NO
3. Dwell settings? - Fixed Duty 50%
Как се прави началната настройка на делкото с думи прости?
1.Правите си горните насторйки на Dwell.
2.Слагате аванса на Fixed 10 градуса.
3.Въртите делкото докато запали и държи стабилен празен ход.
4.Стягате делкото.
5.Със стробоскоп нагласявате аванса да е 10 градуса - коригирате с trigger angle.
6.Проверявате дали при подаване на газ аванса се променя:
а. Не се променя - всичко е наред - стъпка 7.
б. променя се - коригира се "hardware latency time" в менюто Advanced --> "Advanced code options" на Megatune през 10us докато разликата не стане по-малка от 2 градуса.
7. Слагате fixed angle на -10 градуса (use table).
8. Настройвате си авансовата карта.
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Май EDISа остава на заден план?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Напротив!
За експеримента ще го сложа
Получих колелото 36-1 от Прокопофф днес - за което много благодаря!
Едис-а пътува към мен.
Остава само Николай (Disc) да ми даде модификацията за платката и започвам.
Ако има проблеми ще направя нова тема да разнищим и това запалване там
За експеримента ще го сложа

Получих колелото 36-1 от Прокопофф днес - за което много благодаря!
Едис-а пътува към мен.
Остава само Николай (Disc) да ми даде модификацията за платката и започвам.
Ако има проблеми ще направя нова тема да разнищим и това запалване там

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
И аз на този вариант съм се спрял,само че колелото и четеца ги имам по рождение
.

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Добре с какво ще се различат двете запалвания - Оригиналния комутатор Bosch,делкото и единичната бобина при 7200,7300об/мин.
И зъбното колело четерите бобини и фордовия едис?
Защо всеки напира за едис-4?
И зъбното колело четерите бобини и фордовия едис?
Защо всеки напира за едис-4?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
EDIS е доста по-ефективно и като тип запалване, и специално на Форд е добре изпълнено като качество. На по-новите VR6, които са с една голяма бобина и без делко (и моят е така) назапад им сменят бобината с фордова EDIS. Хем била по-надеждна (че вагенската е малко лабава), хем и по-добра искра давала. И аз мисля да я сменям. Pe6kata вече е с EDIS, той може да обясни още по-точно.
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Сиромаха написа:И аз на този вариант съм се спрял,само че колелото и четеца ги имам по рождение.
това че си с двойна бъбина не значи че си с EDIS 4 на мен лично не ми харесва EDIS няма опция spark cut и така LAUNCH CONTROL-а не работи както трябва да работи
еариянта с бошовият комутатор също не е добър не се знае как си определя дължината на искрата и може да не е достатъчна аз съм с вградени комутатори в кутията на мегаскуирта за всяка бубина по един ( пти мен са 4-тири ) и колело на коляновият вал вариянта само с датчик на хол е възможно наи лошия не може да задаржи стабилен аванс постоянно скача на някаде
но всеки си има различни виждания на нещата

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
Лънч на атмосферен мотор няма много смисъл,по-изчистен,по добре.Така че едиса се вписва добре спрямо стандартното запалване само за над 7к об/мин за друг вариянт стоковото е добре. Така си мисля 

Re: Megasquirt 1 Extra аванс проблем?
колеги помагаите имам голф2 1.8 16в правяго с турбо и megasqurt3,но като запали и като подам газ и неможе да се форсира стига 2000 оборота и започва да гарми, казаха да сложа 1килоом сапротивление на 5волта и на сигнала на датчика на хол на делкото но пак така гарми и неможе да се форсира
.Благодаря предварително

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта