1.8 20в разлики с 1.8Т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vladko18
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 21 юли 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: balgaria

1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот vladko18 » Нед 06 мар 2011 14:07


Относно 1.8 20в.Моторат еднакав ли е с 1.8т 20в освен турбото други разлики има ли в двата мотора ?????? И мояже ли на 1.8 20в да се сложи турбо ?? благодаря за отговорите колеги




G60

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот G60 » Нед 06 мар 2011 15:18


Не съм запознат с 1.8 20в но гаранция има генерални разлики в двата мотора.Вероятно има разлика в разпределителните валове,буталата,биелите,степента на сгъстяване,електрониката,изпускателния колектор и още доста неща за които не се сещам.


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот mk1gti » Нед 06 мар 2011 16:15


До колкото знам 1.8 20в без турбо е с цяла бубина или две по две отделни бяха или нещо от тоя сорт, докато 1.8 20в турбо е с бубина на цилиндър, комутаторите нямат нищо общо. Със сигурност почти нищо общо нямат и инжекционните. Други колеги да кажат със сигурност.


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот BS » Нед 06 мар 2011 19:07


1.8 двигателя без турбо (AGN) е с цяла бубина.
Колегите както са написали по-горе всичко е вярно. Само да допълня и степента на сгъстяване при 1.8 без турбо е 10.3, а на турбото е 9.5 :wink:


vladko18
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 21 юли 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: balgaria

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот vladko18 » Нед 06 мар 2011 21:09


Благодаря за отгожорите колеги.Аз мислех,че разликите са само в колекторите, турбото и колпа. Все пак не разбирам много от тия нешта :D А колко пари штеми излязат подобренията които трябва да направя ??? :roll:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот Vlad777 » Пон 14 юли 2014 12:44


Вече станаха доста евтини 1.8Т двигателите и се замислих да си ъпгрейдна моя, който е AGN.

Въпросът ми е какво може да се ползва от моя двигател?

Разбрах, че картерите са различни, но блокът може ли да се запази? Ако може с него няма да има нужда да се сменя номер на двигателя.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот leonardo_vd » Пон 14 юли 2014 21:13


Ако сменяш мотора ми трябват валовете от атмосферката :) ПАЦО е човека който знае как са нещата тук :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот Vlad777 » Пет 18 юли 2014 12:10


Благодарности на Пацо за съветите, които ми даде :bowdown

Значи общо взето да синтезирам за преминаване от 1.8 20V към 1.8 20VT:

- Блокът е еднакъв
- Картерът е еднакъв, но трябва да се разпробие на 2 места
- Бутала/биели са различни и си трябват от 1.8Т
- Главата може да се ползва
- Валовете могат да се ползват старите и дори по-добре се получава, но трябва ремап.
- Клапани/пружини - предполагам трябва пружините да са по-твърди, ако се ползва вал от 20V
- Колекторите естествено са различни
- Турбо трябва да се набави и въздуховоди
- Отделно цялата ел. инсталация - бобини, компютър

При 1.8Т също така са различни скоростната кутия (по-дълги скорости + двумасов маховик), както и полуоските, които са по-дебели.


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот Explode12 » Пет 18 юли 2014 17:20




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8 20в разлики с 1.8Т

Мнениеот leonardo_vd » Съб 19 юли 2014 13:20


Vlad777 написа:Благодарности на Пацо за съветите, които ми даде :bowdown

Значи общо взето да синтезирам за преминаване от 1.8 20V към 1.8 20VT:

- Блокът е еднакъв
- Картерът е еднакъв, но трябва да се разпробие на 2 места
- Бутала/биели са различни и си трябват от 1.8Т
- Главата може да се ползва
- Валовете могат да се ползват старите и дори по-добре се получава, но трябва ремап.
- Клапани/пружини - предполагам трябва пружините да са по-твърди, ако се ползва вал от 20V
- Колекторите естествено са различни
- Турбо трябва да се набави и въздуховоди
- Отделно цялата ел. инсталация - бобини, компютър

При 1.8Т също така са различни скоростната кутия (по-дълги скорости + двумасов маховик), както и полуоските, които са по-дебели.


С всичко съм съгласен, но кутията може да си ползваш твоята а демферния маховик го заеби. Минаваш на маховик от АБФ и притискател и феродо от мк3-ВР6
Ако ще е със сток турбината може да си купиш направо всички турбо пътища от кола на части.
Аз на твое място бих направил друго, което ще е по-добре ми се струва. Ако ще е 1.8т то го направи поне с по-голямо турбо /не много голямо к04 примерно/ от оригиналното и друг изпускателен колектор. Генерация ще трябва да правиш нова.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта