Има ли смисъл да се слага по-голям даунпайп + тръба на мясото на катализатора, при положение, че генерацията назад не се променя? Как би се отразило това на вървежа?
Колата се кара да кажем 75/25 икономично/с яко настъпване и едва ли ще се засилва повече, нито пък ще се прави по-голяма генерация.
Аз поне виждам нещата така:
1) Даунпайп и махнат катализатор - газовете би трябвало да излизат по-бързо, съответно по-малко топлина около гейта на турбината. Някои пишат, че и турбото се развъртало по-бързо, и се чува по-приятно

2) Оригиналния даунпайп и катализатор - който го е виждал знае за какво става въпрос, 5 см след турбото има голяма рестрикция към 56 мм, може би така ще се загрява повече, съответно повече риск за турбо и колектор:screwy Катализатора също може да е позапушен, все пак е на години и километри. От друга страна обаче варианта с 180 коня сток е със същия пайп/катализатор/диаметър тръба.
Всякакви мнения по въпроса са добре дошли.
