Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот nuri_3556 » Сря 04 мар 2015 7:39


никой ли не е изолирал картерната вентилация на AGU?




Потребителски аватар
GLAMARA16V
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 23:30
Автомобил: Golf MK4
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Априлово/София

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот GLAMARA16V » Нед 08 мар 2015 9:35


Аз съм с AGU и я изолирах напълно.
Махаш маркуча от всмукателния колектор и затапваш колектора, махаш клапана долу където се събират маркучите, на изхода от блока слагаш маркуч и го отвеждаш където ти харесва, махаш горе черния кръгъл клапан от маркуча преди турбото и затапваш маркуча, разкарваш металната тръба хваната за блока и коляното с което е свързана към капака на клапаните. Изхода от капака на клапаните също го оборудваш с подходящ маркуч и извеждаш където ти е удобно. Най-просто казано махаш всичко от картерната вентилация, слагаш маркучи на двата извода а на колектора и маркуча затапваш и си ти. ;) Дано да си ме разбрал, ако има нещо питай ;)


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот nuri_3556 » Нед 08 мар 2015 13:53


много ясно си го написал колега,само да те питам долния клапан където се свързва с вакума немога ли да го оставя но пак да си затапя вакумния маркуч


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот Pirogov » Съб 14 мар 2015 5:43


Аз не карам AGU ,но пак е торбо бензин. Намислил съм да сменям филтърната кутия с цел ъпгрейд и да сложа на картерната вентилация едно от тези малките филтърчета. Ще имам ли проблем?


Потребителски аватар
GLAMARA16V
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 23:30
Автомобил: Golf MK4
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Априлово/София

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот GLAMARA16V » Нед 15 мар 2015 10:09


Колега махай го клапана, без вакума няма да има какво да го отваря и ще стане тапа. Махай клапана и пускай двата маркуча свободно в атмосферата (ако не си намислил кечтанк) Може да сложиш по едно малко филтърче накрая ;)


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот nuri_3556 » Нед 15 мар 2015 22:49


Клапана не съм махал,просто маркуча от колектора където отива към клапана(тройника) съм я срязал и затапих от двете страни(тоест към колектора и към клапана)и само продължих от металната тръба(където влизаше преди дебитомера)


Selka
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 18 авг 2018 14:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот Selka » Пет 16 авг 2019 19:45


Здравейте колеги поръчал съм си http://tuningshopbg.com/47/164/720.html << този съд за картерната вентилация обаче ме интересува кой маркуч за каде е ако някой може да ми обясни или има на своята кола да сподели снимка. Благодаря предварително! :wink


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)

Мнениеот ivuchev » Съб 08 фев 2020 15:37


Selka написа:Здравейте колеги поръчал съм си http://tuningshopbg.com/47/164/720.html << този съд за картерната вентилация обаче ме интересува кой маркуч за каде е ако някой може да ми обясни или има на своята кола да сподели снимка. Благодаря предварително! :wink



Тоззи за мен не е удачен. По скоро този

#Aliexpress BGN 15.86 21%OFF | LZONE - Baffled Aluminum Oil Catch Can Reservoir Tank / Oil Tank With Filter Universal JR-TK64
https://a.aliexpress.com/_stj1OS

Зависи как го направиш . Ако преди това водиш единия маркуч от клапаните а другия от картера по отделно влизат в двата извода а отгоре филтъра за да диша. Акоо двата маркуча са с тройник преди кена влиза само един маркуч , другия извод затапеен а от горе пак филтъра. Вътре в буркана съм намислил да сложа 2 телчета за съдове.

Ама сега като се замислих , ако ще премахваш напълно картерната вентилация май от кеч кена няма никаква файда (пак че си смръди яко) според мен кеча се слага когато нищо не се променя а само маркуча от картера и клапаните минава през кеча и тогава влиза във въздуховода преди турбото и кулера.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта