Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
никой ли не е изолирал картерната вентилация на AGU?
- GLAMARA16V
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 23:30
- Автомобил: Golf MK4
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Априлово/София
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Аз съм с AGU и я изолирах напълно.
Махаш маркуча от всмукателния колектор и затапваш колектора, махаш клапана долу където се събират маркучите, на изхода от блока слагаш маркуч и го отвеждаш където ти харесва, махаш горе черния кръгъл клапан от маркуча преди турбото и затапваш маркуча, разкарваш металната тръба хваната за блока и коляното с което е свързана към капака на клапаните. Изхода от капака на клапаните също го оборудваш с подходящ маркуч и извеждаш където ти е удобно. Най-просто казано махаш всичко от картерната вентилация, слагаш маркучи на двата извода а на колектора и маркуча затапваш и си ти. ;) Дано да си ме разбрал, ако има нещо питай ;)
Махаш маркуча от всмукателния колектор и затапваш колектора, махаш клапана долу където се събират маркучите, на изхода от блока слагаш маркуч и го отвеждаш където ти харесва, махаш горе черния кръгъл клапан от маркуча преди турбото и затапваш маркуча, разкарваш металната тръба хваната за блока и коляното с което е свързана към капака на клапаните. Изхода от капака на клапаните също го оборудваш с подходящ маркуч и извеждаш където ти е удобно. Най-просто казано махаш всичко от картерната вентилация, слагаш маркучи на двата извода а на колектора и маркуча затапваш и си ти. ;) Дано да си ме разбрал, ако има нещо питай ;)
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
много ясно си го написал колега,само да те питам долния клапан където се свързва с вакума немога ли да го оставя но пак да си затапя вакумния маркуч
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Аз не карам AGU ,но пак е торбо бензин. Намислил съм да сменям филтърната кутия с цел ъпгрейд и да сложа на картерната вентилация едно от тези малките филтърчета. Ще имам ли проблем?
- GLAMARA16V
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 23:30
- Автомобил: Golf MK4
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Априлово/София
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Колега махай го клапана, без вакума няма да има какво да го отваря и ще стане тапа. Махай клапана и пускай двата маркуча свободно в атмосферата (ако не си намислил кечтанк) Може да сложиш по едно малко филтърче накрая ;)
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Клапана не съм махал,просто маркуча от колектора където отива към клапана(тройника) съм я срязал и затапих от двете страни(тоест към колектора и към клапана)и само продължих от металната тръба(където влизаше преди дебитомера)
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Здравейте колеги поръчал съм си http://tuningshopbg.com/47/164/720.html << този съд за картерната вентилация обаче ме интересува кой маркуч за каде е ако някой може да ми обясни или има на своята кола да сподели снимка. Благодаря предварително!
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Oil Catch Tank за 1.8t (картерна вентилация)
Selka написа:Здравейте колеги поръчал съм си http://tuningshopbg.com/47/164/720.html << този съд за картерната вентилация обаче ме интересува кой маркуч за каде е ако някой може да ми обясни или има на своята кола да сподели снимка. Благодаря предварително!
Тоззи за мен не е удачен. По скоро този
#Aliexpress BGN 15.86 21%OFF | LZONE - Baffled Aluminum Oil Catch Can Reservoir Tank / Oil Tank With Filter Universal JR-TK64
https://a.aliexpress.com/_stj1OS
Зависи как го направиш . Ако преди това водиш единия маркуч от клапаните а другия от картера по отделно влизат в двата извода а отгоре филтъра за да диша. Акоо двата маркуча са с тройник преди кена влиза само един маркуч , другия извод затапеен а от горе пак филтъра. Вътре в буркана съм намислил да сложа 2 телчета за съдове.
Ама сега като се замислих , ако ще премахваш напълно картерната вентилация май от кеч кена няма никаква файда (пак че си смръди яко) според мен кеча се слага когато нищо не се променя а само маркуча от картера и клапаните минава през кеча и тогава влиза във въздуховода преди турбото и кулера.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта