Голф 3 GTI , тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
TpEHEp
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 07 авг 2012 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот TpEHEp » Сря 24 апр 2013 21:43


Здравейте колеги ! Имам следното запитване и всеки които може да ми даде някакво инфо .
Колата е ГТИ 115 коня , мисля , да я дигна до над 170 коня . Та , въпроса ми е следният ! Този двигател ли да тунинговам , или да взимам по мощен . Дайте съвети и мнения . Ако някои е правил нещо подобно да сподели !
:love.vwclub




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот vucata » Сря 24 апр 2013 21:45




Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот wemadeyou » Сря 24 апр 2013 21:49


По мое лично мнение смятам, че ще трябда да оставиш доста ресурси за тунинг на този двигател, следователно и модификации на някои главни неща - глава, цилиндри, турбина и т.н. Зависи от теб какво можеш да заделиш за колата, но според мен ще е добре ако успееш да намериш 2.9 VR6-Syncro - 190 к.с. :th_up


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 24 апр 2013 22:31


Купи си 2.8 голфче и не се занимавай с глупости.Ше ти излезе много по-евтино


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот znainainai » Чет 25 апр 2013 6:14


Ей голямо хвалене на тоя VR. Слагаш ABF намираш валове на SCHRICK и ти да видиш чудо само от тях станал 180 магарета. VW умишлено убиват ABF-а за да си продават VR-а по проект ABF е 180 магарета. Е кой нормален ще даде една баля пари за 183 коньов мотор дето от ниските е тромав 6 цилиндъра със голям данък и разход като може да има същата мощност във 4 цилиндъра. Затова умишлено го убиват и продават на SCHRICK истинските валове за ABF като те ги пускат като "тунинг" валове.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 25 апр 2013 6:51


Вр6 се намира за същите пари като АБФ,за парите дето ще набие по Абф-а да го докара на 180 коня,спокойно си купува един колектор на Шрик и то НОВ.Тогава ще разполага с едни прилични около 200к.с в много добър диапазон от обороти.


Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот wemadeyou » Чет 25 апр 2013 16:47


.. и все пак да не забравяме, че фабричното си е по-добро от гаражното производство :) аз имам приятел с точно такива валове и му е около 180-190 к.с. и го пръскам с Vr6 :th_up


Потребителски аватар
Ivo_Golf3_GT
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Ivo_Golf3_GT » Чет 31 окт 2013 1:58


То по същата логика, като сложиш колектор на Шрик на ВР6 и/или валове,
GTI няма никакъв шанс посмъртно пред ВР6-цата. :mhihi

По темата: и аз много съм питал за силов тунинг на 1.8 моно,
но вече разбрах, че ако искаш мощност е най-добре да вземеш
нещо, което наистина може и си заслужава да се тунингова.
Затова и аз минах на "платформа" ВР6 и започвам в най-скоро време. :biggrin
Успех в намирането на подходящ мотор! То самото намиране си е вече силов тунинг. :mrgreen


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Пон 01 дек 2014 11:29


Не се занимавай да правиш 2Е мотор. Дори и да го направиш лагерите няма да издържат


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот leonardo_vd » Пон 01 дек 2014 22:55


znainainai написа:Ей голямо хвалене на тоя VR. Слагаш ABF намираш валове на SCHRICK и ти да видиш чудо само от тях станал 180 магарета. VW умишлено убиват ABF-а за да си продават VR-а по проект ABF е 180 магарета. Е кой нормален ще даде една баля пари за 183 коньов мотор дето от ниските е тромав 6 цилиндъра със голям данък и разход като може да има същата мощност във 4 цилиндъра. Затова умишлено го убиват и продават на SCHRICK истинските валове за ABF като те ги пускат като "тунинг" валове.

Вярваш ли наистина във ВСИЧКО това което изписа. Само да ти поясня че ВР-а не е никак тромав във ниските. Всичко е до настройки баце. :mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Vizor » Вто 02 дек 2014 13:51


Не само, че вярва, а и е вярно до колкото аз знам.
Това е честа практика от онова време на Volkswagen. Дори твоя VR6, Леонардо, е измислен с колектор с променлива дължина или така наречения VSR, но после е махнат заради това, че струва скъпо. Продават го на шрик, които го предлагат като ъпгрейд опция за VR6 :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот leonardo_vd » Вто 02 дек 2014 21:31


При мен не беше никак тромав в ниските, но има и доста други фактори около него, кутия/електроника и килограми.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Vizor » Вто 02 дек 2014 21:37


Според такъв с VSR ли го сравняваш, че не е тромав? Ако е така извинявай, че се обадих, но се съмнявам :)
Как може да кажеш "не беше тромав" като не знаеш колко "нетромав" може да бъде изобщо? С какво го сравни? С хонда?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот leonardo_vd » Вто 02 дек 2014 22:22


Сравнил съм го на усет. Тук не сме хайТекПерформанс разбирачи като вас във Софето, ама живот и здраве ще видиш колко е тромав във ниските. Той ще си е така и сега в атмосферните режими, но една идея по-зле зарад колектора с който е сега. Съжелявам че не съм снимал как от 2к оборота на 3-та пали гумите....
Ама и ти някой път ми се струва че се заяждаш..... А кутията знаеш ли каква е ? А настройките знаеш ли какви са ми били?

Нека си вземе АБФ той е по респонсен в ниските и има повече хляб в него. Айде лека вечер.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 GTI , тунинг

Мнениеот Vizor » Вто 02 дек 2014 22:40


Еми хората не случайно са го написали на не едно място, че е било така. Това на тебе как ти се СТРУВА и щото така ТИ си решил е съвсем друг въпрос. А и говорех за 2.9 като цяло, защото темата беше за бизнеса на шрик с vw :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта