Колеги,
Имам следния въпрос:
Мой приятел се е зарибил по местните драг състезания и е решил да се включи в играта с летящ старт. Тези дни е купил един перфектен КР, който ще е в БГ до 1-2 седмици.
Интересува ме, дали някой от вас би се наел с турбо конверсия на този КР и предполагаем ориентировъчен бюджет за това? 5к; 8к?
Целта е около 240-250 к.с. Колата няма да е за ежедневно возило.
П.П. Ако не ви се занимава, ще съм доволен поне на някакви координати на хора/сервиз на който имате доверие, че ще свърши качествено работата.
Благодаря ви предварително.
Въпрос към PACO, KILLER GTI, 1Bar и отбора на знаещите
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос към PACO, KILLER GTI, 1Bar и отбора на знаещите
musura написа:Колеги,
Имам следния въпрос:
Мой приятел се е зарибил по местните драг състезания и е решил да се включи в играта с летящ старт. Тези дни е купил един перфектен КР, който ще е в БГ до 1-2 седмици.
Интересува ме, дали някой от вас би се наел с турбо конверсия на този КР и предполагаем ориентировъчен бюджет за това? 5к; 8к?
Целта е около 240-250 к.с. Колата няма да е за ежедневно возило.
П.П. Ако не ви се занимава, ще съм доволен поне на някакви координати на хора/сервиз на който имате доверие, че ще свърши качествено работата.
Благодаря ви предварително.
Баце,Волен си има сайт,там има тел,а и на Пацо го имаме,ако искаш пиши на лс да се разберем,че тука...

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:На мен ми е хоби на Емо също мисля..остава Волен. Аз и преди съм го казвал...правя само мойте си железа.
Расо
Пацо,ти си прав,но все си мисля че Волен ще се наеме!

Последна промяна от sin orel C20XE на Съб 14 апр 2007 20:59, променено общо 1 път.
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да. Бюджета се върти между 5 и 8. Аз бих заложил на по-горната сума
за да не се правят компромиси, което означава ново турбо, нови дюзи, помпа и изобщо всички части нови. Така няма да се правят неща по 2 пъти.Освен това често излиза и нещо за ремонт по колата. Колкото и да е перфектна, предния тампон на мотора се къса още на първите 5 давания на газ.
за да не се правят компромиси, което означава ново турбо, нови дюзи, помпа и изобщо всички части нови. Така няма да се правят неща по 2 пъти.Освен това често излиза и нещо за ремонт по колата. Колкото и да е перфектна, предния тампон на мотора се къса още на първите 5 давания на газ.
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Не, че искам да говоря против някой, ама да ти искат 350 лева за смяна на гарнитура на главата (без нейната цена, само работа) мисля, че си е направо наглост. Говоря за Волен
Изводите сами си ги правете.
А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента
)

А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента



- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kingpin написа:Не, че искам да говоря против някой, ама да ти искат 350 лева за смяна на гарнитура на главата (без нейната цена, само работа) мисля, че си е направо наглост. Говоря за ВоленИзводите сами си ги правете.
А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента![]()
![]()
)
OK...аз ще ти го направя за 50кинта



В цена 350лв. е влизала поне контрола на главата ако не и напасване на клапани....както си пише по дебелите книги.
РАСО
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
POLO_SPORT написа:Kingpin написа:... За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента![]()
![]()
)
Ти ако вземеш онзи от удареното ауди и без да му слагаш какво да е пак ще излетиш
Е, то за тва са Шпойлерите




paco написа:Kingpin написа:Не, че искам да говоря против някой, ама да ти искат 350 лева за смяна на гарнитура на главата (без нейната цена, само работа) мисля, че си е направо наглост. Говоря за ВоленИзводите сами си ги правете.
А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента![]()
![]()
)
OK...аз ще ти го направя за 50кинта![]()
Обаче след това ако издуха или протече не ме търси
В цена 350лв. е влизала поне контрола на главата ако не и напасване на клапани....както си пише по дебелите книги.
РАСО
Пацо тука говориме просто за сваляне на главата, слагане на новата гарнитура и слагане на главата. В тая цена не влиза дори и шлайфа





Пак казвам не искам да говоря лошо за никой, давам просто пример! Всеки си знае политиката на работа и ценоразписа и не мисля, че трябва да се коментира точно това в момента.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта