По-голям кулер на 1.9 TDI 90 к.с. с чип

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пон 26 мар 2007 23:58


Абе момци тука се говори за турбини и кулери,не искам да спамя темата даже хич! Та въпроса ми е - проблем ли е ако на стандартен 1.9 ТДИ 90кончета с чип да речем мотор ,му се вземе по голям кулер и се постави централно на предната броня! Удължаването на пътищата на компресирания въздух и по големия кулер ще окажат ли някво отрицателно влияние на мощността и вървежа на колата! Или някаде из свободното пространство в коша се слага стандартния кулер и се цепи капака да има пряк достъп до свеж въздух!

Моля коментари само от знаещите! Наитина ме интересува!




Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 27 мар 2007 8:18


аз ТДИ не ги разбирам много много ама гледам напоследък слагат доста големи кулери по ТД автомобилите от всички марки .

1.9 ТДИ на Сеат Ибиса Купра ( 160 кс от завода излиза :shock - мисля че е най напомпаното ТДИ от ВАГ групата ) е с доста голямо прасе отпред.

Мое мнение е че ще има ефект - но колко голям е гадание.

отрицателен ефект едва ли ще има - освен ако не сложиш камионджийски кулер .


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 27 мар 2007 9:16


Няма начин при удължаване на студените пътища и по-голям кулер колата да не стане по-лагава а от там и дупката между скоростите ще се усети. При дизелите работата е доста капризна защото трябва да се търси оптимално увеличение на кулер. Някъде из форумите на ВОРТЕКС четах за 10-15% мах. по-голям кулер (за дизелите де). При изграждането на студените пътища трябва да се спазва правилото за минимално количество маркучи, което вече важи и за бензиновите мотори.
Това от мен.

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 27 мар 2007 15:16


paco написа:Няма начин при удължаване на студените пътища и по-голям кулер колата да не стане по-лагава а от там и дупката между скоростите ще се усети. При дизелите работата е доста капризна защото трябва да се търси оптимално увеличение на кулер. Някъде из форумите на ВОРТЕКС четах за 10-15% мах. по-голям кулер (за дизелите де). При изграждането на студените пътища трябва да се спазва правилото за минимално количество маркучи, което вече важи и за бензиновите мотори.
Това от мен.

РАСО


абе нали човека ша вдига налягането, бе

?

и аз не мисля че трябва да се слага много голям интеркулер


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 27 мар 2007 19:00


Така да го задам въпроса защото явно почвам да ви обърквам:
- та мотора е 1.9 ТДИ 90 коня чипосан, кое ще даде по голям + ефект на мощността а оттам и адаптивността на по бързи команди от шофера!
1) Стандартен кулер на предната броня + самоделки пътища на студения въздух(метални, гладки)
2) По-голям кулер разположен някаде в коша,разцепен капак(въздухоотборник) за пряк достъп до свеж въздух+метални пътища
Спортния филтър е ясен!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 24 апр 2007 9:15


Нова тема, по молба на автора на мненията в темата за Кордоба...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта