Абе момци тука се говори за турбини и кулери,не искам да спамя темата даже хич! Та въпроса ми е - проблем ли е ако на стандартен 1.9 ТДИ 90кончета с чип да речем мотор ,му се вземе по голям кулер и се постави централно на предната броня! Удължаването на пътищата на компресирания въздух и по големия кулер ще окажат ли някво отрицателно влияние на мощността и вървежа на колата! Или някаде из свободното пространство в коша се слага стандартния кулер и се цепи капака да има пряк достъп до свеж въздух!
Моля коментари само от знаещите! Наитина ме интересува!
По-голям кулер на 1.9 TDI 90 к.с. с чип
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз ТДИ не ги разбирам много много ама гледам напоследък слагат доста големи кулери по ТД автомобилите от всички марки .
1.9 ТДИ на Сеат Ибиса Купра ( 160 кс от завода излиза
- мисля че е най напомпаното ТДИ от ВАГ групата ) е с доста голямо прасе отпред.
Мое мнение е че ще има ефект - но колко голям е гадание.
отрицателен ефект едва ли ще има - освен ако не сложиш камионджийски кулер .
1.9 ТДИ на Сеат Ибиса Купра ( 160 кс от завода излиза

Мое мнение е че ще има ефект - но колко голям е гадание.
отрицателен ефект едва ли ще има - освен ако не сложиш камионджийски кулер .
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма начин при удължаване на студените пътища и по-голям кулер колата да не стане по-лагава а от там и дупката между скоростите ще се усети. При дизелите работата е доста капризна защото трябва да се търси оптимално увеличение на кулер. Някъде из форумите на ВОРТЕКС четах за 10-15% мах. по-голям кулер (за дизелите де). При изграждането на студените пътища трябва да се спазва правилото за минимално количество маркучи, което вече важи и за бензиновите мотори.
Това от мен.
РАСО
Това от мен.
РАСО
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Няма начин при удължаване на студените пътища и по-голям кулер колата да не стане по-лагава а от там и дупката между скоростите ще се усети. При дизелите работата е доста капризна защото трябва да се търси оптимално увеличение на кулер. Някъде из форумите на ВОРТЕКС четах за 10-15% мах. по-голям кулер (за дизелите де). При изграждането на студените пътища трябва да се спазва правилото за минимално количество маркучи, което вече важи и за бензиновите мотори.
Това от мен.
РАСО
абе нали човека ша вдига налягането, бе
?
и аз не мисля че трябва да се слага много голям интеркулер
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Така да го задам въпроса защото явно почвам да ви обърквам:
- та мотора е 1.9 ТДИ 90 коня чипосан, кое ще даде по голям + ефект на мощността а оттам и адаптивността на по бързи команди от шофера!
1) Стандартен кулер на предната броня + самоделки пътища на студения въздух(метални, гладки)
2) По-голям кулер разположен някаде в коша,разцепен капак(въздухоотборник) за пряк достъп до свеж въздух+метални пътища
Спортния филтър е ясен!
- та мотора е 1.9 ТДИ 90 коня чипосан, кое ще даде по голям + ефект на мощността а оттам и адаптивността на по бързи команди от шофера!
1) Стандартен кулер на предната броня + самоделки пътища на студения въздух(метални, гладки)
2) По-голям кулер разположен някаде в коша,разцепен капак(въздухоотборник) за пряк достъп до свеж въздух+метални пътища
Спортния филтър е ясен!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта