Ангренажен ремък зъб назад

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Ангренажен ремък зъб назад

Мнениеот slavcata » Сря 18 апр 2007 19:39


Здравейте колеги,имам един такъв въпрос към вас.Чувал съм,че на 1.8 ABS мотора му връщат зъб назад на ангренажния ремък и от там се повишава мощността.Знам,че на някои коли има ефект,но за този незнам та искам да ви попитам някой знае ли дали този мотор търпи този тунинг,ако мога така да се изразя.Знам само,че разхода ще се качи със сигурност.




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 18 апр 2007 20:24


Аз знам и по-лесни начини да си прецакаш мотора, ако искаш ще ти ги кажа.
Незнам кой се е избазикал с теб, ама ме притеснява това, че май си му повярвал...
Не го прави, защото не само няма да спечелиш от тази интервенция, а дори напротив- ще загубиш много!


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Сря 18 апр 2007 21:51


:shock :shock :shock
Аз съм на същото мнение-това за мен е абсолютна глупост и може само да ти навреди,но по никакъв начин да ти вдигне мощността....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 18 апр 2007 22:00


Възможно е да има положителна промяна, но е добре, някой специалист да каже


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 18 апр 2007 22:37


Това пак е някаква побългарена версия на тунинга.
Прави се, но с по-агресивни валове, раздвижно колело и най-важното мапване или в твоя случай май само със спортна електроника. Важно е и да добавя, че така се получава драг кола със силни високи обороти, а не ежедневната колица с която си ходиш на работа ;)

Тая история с зъбчето съм чувал, че на 16в моторите се прави с някой от валовете и се получавал някакъв ефект, но това пак си е булгериан стайл.(за това несъм 100% сигурен та ако знае някой нека каже)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 19 апр 2007 8:18


А някой пробвал ли го е че твърди че няма ефект?И не е с един зъб назад а напред в предварение или по точно казано когато коляновия вал е на белег,разпределителния вал е с един зъб подминал белега.Вярно е че е български тунинг но с допълнителни настроики си има ефект макар и малък :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 19 апр 2007 11:14


С радвижна шайба е друга бира...ама и валове да има...а амо така да го преместиш...ти си знаеш


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 19 апр 2007 14:40


POLO_SPORT написа:С радвижна шайба е друга бира...ама и валове да има...а амо така да го преместиш...ти си знаеш
Ами колега дали с раздвижна ролка или така да го върнеш е се тая нали се мести :wink: Просто разликата е че с разджижното е по финно и можеш да си го настроиш по добре и естествено че с хубав вал е друга бира :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 19 апр 2007 16:45


Донякъде да, ама с радвижната не местиш цял зъб...да кажем около половин mhihi


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Пет 20 апр 2007 9:33


rusiq_24 - Почти цяля година РВ то ми е било с зъбче напред, освен че като видеше наклон се връщаше назад друг ефект не съм видял, а и разхода там беше на върха особенно градско. Е сега е както трябва и всичко е ок но ще трябва да му направя добра центровка, проблема е че не е нормално за 112 коня да дават 5.1 извънградско разход при средна скорост 140 км/ч или пък съответно градско 8.0 л и това с бензин 95 октана при заводски заложено да варви само с 98.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 20 апр 2007 13:20


jvs написа:rusiq_24 - Почти цяля година РВ то ми е било с зъбче напред, освен че като видеше наклон се връщаше назад друг ефект не съм видял, а и разхода там беше на върха особенно градско. Е сега е както трябва и всичко е ок но ще трябва да му направя добра центровка, проблема е че не е нормално за 112 коня да дават 5.1 извънградско разход при средна скорост 140 км/ч или пък съответно градско 8.0 л и това с бензин 95 октана при заводски заложено да варви само с 98.
Аз не съм казал че преместваш зъб напред и колата става самолет а казах че си има и други настроики от които съчетано със зъб напред има положителен ефек и естествено е за сметка на ниските обороти и най вече празен ход. :wink: А за този разход който си дал при 140км/ч 5/100 аз лично не го вярвам и ще се обоснова с това че ако караш със 100км/ч разхода трябва да е 4/100 а с 80км/ч 3,5/100 ама това че аз не вярвам няма никакво значение и ако случайно е реално не ходи на никакви центровки :wink:


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Пет 20 апр 2007 17:57


Гарантирам,че със зъб назад няма да има никакъв пагубен ефект за мотора,виждал съм го с очите си ,но незнаех дали има някаква промяна във вървежа.


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Пет 20 апр 2007 18:01


rusiq_24 - виж в гаража има нормална снимка вече, тва е на връщане от Македония, направи сметка че резервоара беше пълен когато тръгнах а в тези километри дневните са реалните изминати има и 100 км градско.Притесняваме този разход и че е с полусинтетика а не го е пипнала вече е на 5К а двигателя е без ремонт и е на 234 К километра, не е нормален за GTI мотор, или сам оцелил 10-ката с читав такъв.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 апр 2007 18:11


Доколкото знам един зъб напред на разпределителния "разтоварва" мотора като повишава мощноста и спада разхода ,но мотора става адски неспокоен/лошото в случея е че не е само шума ,а целия мотор се разклецва от неспокойния ход/.Един зъб назад вероятно ще "успокой" мотора във всички аспекти :) Ако беше ефективно щеше да е масова практика като чип тунинга.Ако го преместиш с повече зъби вече почва направо да губи празния ход и най накрая среща бутало-цилиндър.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Пет 20 апр 2007 18:37


Rabbit_TDI написа:Доколкото знам един зъб напред на разпределителния "разтоварва" мотора като повишава мощноста и спада разхода ,но мотора става адски неспокоен/лошото в случея е че не е само шума ,а целия мотор се разклецва от неспокойния ход/.Един зъб назад вероятно ще "успокой" мотора във всички аспекти :) Ако беше ефективно щеше да е масова практика като чип тунинга.Ако го преместиш с повече зъби вече почва направо да губи празния ход и най накрая среща бутало-цилиндър.

Не съм съгласен.Зъб напред товари мотора.Газоразпределителните фази се изместват напред.По-късно пълнене и по-късно изхвърляне на изгорелите газове.Когато зъб назад теоретично всмукателния клапан се отваря по-рано,влиза повече горивна смес.Само теоретично.Незнам дали има някакъв ефект :?:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта