Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот muckata_9090 » Сря 12 юни 2013 1:52


Искам да сменя турбото с К03С та с нея трябва ли друго да се сменя?

Последна промяна от muckata_9090 на Пон 23 дек 2013 1:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот silven-VW FOREVER » Сря 12 юни 2013 5:45


Защо не си направи първо труда да потърсиш с търсачката? Например колегата Tipsy е описал в неговата тема много подробно какво се сменя. :no


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот williams_vn » Сря 12 юни 2013 7:10


ами даи му линк колега


Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот silven-VW FOREVER » Сря 12 юни 2013 7:25


Вие търсачка не знаете ли да ползвате? Написах и името на колегата, а сега и точно темата да дам. ОК!

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=299354&start=255 Четете за проблема от страницата от която съм пуснал нататък.


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Сря 12 юни 2013 19:22


Идеята ми беше да сменя турбото с малко по голямо турбо,че тази умира след 5000 оборота


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Чет 20 юни 2013 20:57


Аз доколкото знам ще ти трябват и дюзите.И от мен един въпрос: освен ауди ТТ 180 коня кой друг модел е с турбина К03с и следователно става без много преправяния за голф 4 AGU?


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот feniksgod » Съб 22 юни 2013 23:47


K04 - вгражда се в Audi S3, още една S-овица дето беше TWIN TURBO, но мога и да бъркам. Golf-овете след 2000 година които са по 180 коня заводско има шанс да бъдат с Тази турбина също. По спомен цитирам колеги.
K03s - е безмислена турбина за мен.
Идеята ми беше да сменя турбото с малко по голямо турбо,че тази умира след 5000 оборота

Е си мислиш, че с K03s, ще се промени нещо ??? Просто превключвай на 4000 оборота някъде, това не е атмосферка.

Така, че колега това са двете турбини дето стават със сравнително малко преправяния. Друг е въпроса засулжава ли си чисто парично. По мои сметки МНЕ.
Като коне за мен над 260 коня от K04 да се иска е лудост. Колегата MK4, продава един турбо кит K04, ако желаеш му хвърли поглед.


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Нед 23 юни 2013 0:03


макс до 200 коня искам да е колата,с чип съм но ми идва вече слабичко,нищо друго не е барано даже и катализатора си седи :rolleyes


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот feniksgod » Нед 23 юни 2013 10:21


Махаш катализатора и най-добре на ф63 от турбото докрая и един челен кулер.
Аз тъй като си сложих челен кулер, мога да ти кажа, че МОЖЕ БИ във високите има разлика, която ти искаш, НО за сметка на ниските. Има лаг просто с тази малка турбинка и това си е.


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Пет 11 окт 2013 7:04


С този даунпайп не съм много в час,някой ще ми обясни ли точно какво е това?ако махна само катализатора и задното гърне да го сменя със спортно няма ли да има ефект?


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот devil_vas » Съб 12 окт 2013 16:52


Колега, каквато и турбина от споменатите да сложиш винаги ще умира след 5000 оборота. просто турбинките са малки, правят пикове, който бързо падат и турбото продъльава да надува на някакъв холд бууст който в повечето пъти е далеч от пика.
с турбо к03с ще постигнеш около 205 конски сили (без челен кулер) и отново след 5000 оборота колата ще умира, макар и да върви повече от варианта с к03.

единствения начин да накараш к04 да спулва фул бууст след 5000 оборота е хибридна турбина. правили сме такава к04 хибрид и държи 1.5 до 7000 оборота (290 конски сили 1.8Т) ;)

проблема на малките турбини, е че бързо дават всичко от себе си и после няма никой.


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Съб 12 окт 2013 18:52


Ок,значи сега съм с чип а катализатора не е махнат проблем ли е?Ако го махна ще има ли ефект,или един даунпайп на 63мм но не цяла генерация и евентуално задно спортно гърне?


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот devil_vas » Нед 13 окт 2013 13:28


махаш катализатора, слагаш тръба (няма смисъл от проходни гърнета ;) ) и другата смислена инвестиция е челен кулер. стандартните кулери на 1.8Т, без значение кой вариант са, са с размерите на джобно тефтерче :(

с челен кулер и хубав ремап и здрава технически кола трябва да изкараш 185-190 конски сили на нашето дино например :th_up


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Вто 15 окт 2013 14:14


А спортен филтър ако и сложа ще има ли ефект?Да има теми много но всеки различно е писал и много различни мнения направо незнам.С чипа ми надува на 1 бар и мисля че ще диша по добре или греша?


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот devil_vas » Вто 15 окт 2013 14:23


ефекта на спортния филтър е, че не го сменяш на всеки 8-10 000 км. друг ефект няма ;) но ако все пак си решил, то по-добре панелен.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта