Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)
Искам да сменя турбото с К03С та с нея трябва ли друго да се сменя?
Последна промяна от muckata_9090 на Пон 23 дек 2013 1:05, променено общо 1 път.
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Голф 4 1.8Т
Защо не си направи първо труда да потърсиш с търсачката? Например колегата Tipsy е описал в неговата тема много подробно какво се сменя. 

- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.8Т
ами даи му линк колега
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Голф 4 1.8Т
Вие търсачка не знаете ли да ползвате? Написах и името на колегата, а сега и точно темата да дам. ОК!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=299354&start=255 Четете за проблема от страницата от която съм пуснал нататък.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=299354&start=255 Четете за проблема от страницата от която съм пуснал нататък.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.8Т
Идеята ми беше да сменя турбото с малко по голямо турбо,че тази умира след 5000 оборота
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т
Аз доколкото знам ще ти трябват и дюзите.И от мен един въпрос: освен ауди ТТ 180 коня кой друг модел е с турбина К03с и следователно става без много преправяния за голф 4 AGU?
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т
K04 - вгражда се в Audi S3, още една S-овица дето беше TWIN TURBO, но мога и да бъркам. Golf-овете след 2000 година които са по 180 коня заводско има шанс да бъдат с Тази турбина също. По спомен цитирам колеги.
K03s - е безмислена турбина за мен.
Е си мислиш, че с K03s, ще се промени нещо ??? Просто превключвай на 4000 оборота някъде, това не е атмосферка.
Така, че колега това са двете турбини дето стават със сравнително малко преправяния. Друг е въпроса засулжава ли си чисто парично. По мои сметки МНЕ.
Като коне за мен над 260 коня от K04 да се иска е лудост. Колегата MK4, продава един турбо кит K04, ако желаеш му хвърли поглед.
K03s - е безмислена турбина за мен.
Идеята ми беше да сменя турбото с малко по голямо турбо,че тази умира след 5000 оборота
Е си мислиш, че с K03s, ще се промени нещо ??? Просто превключвай на 4000 оборота някъде, това не е атмосферка.
Така, че колега това са двете турбини дето стават със сравнително малко преправяния. Друг е въпроса засулжава ли си чисто парично. По мои сметки МНЕ.
Като коне за мен над 260 коня от K04 да се иска е лудост. Колегата MK4, продава един турбо кит K04, ако желаеш му хвърли поглед.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.8Т
макс до 200 коня искам да е колата,с чип съм но ми идва вече слабичко,нищо друго не е барано даже и катализатора си седи 

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т
Махаш катализатора и най-добре на ф63 от турбото докрая и един челен кулер.
Аз тъй като си сложих челен кулер, мога да ти кажа, че МОЖЕ БИ във високите има разлика, която ти искаш, НО за сметка на ниските. Има лаг просто с тази малка турбинка и това си е.
Аз тъй като си сложих челен кулер, мога да ти кажа, че МОЖЕ БИ във високите има разлика, която ти искаш, НО за сметка на ниските. Има лаг просто с тази малка турбинка и това си е.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.8Т
С този даунпайп не съм много в час,някой ще ми обясни ли точно какво е това?ако махна само катализатора и задното гърне да го сменя със спортно няма ли да има ефект?
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8Т
Колега, каквато и турбина от споменатите да сложиш винаги ще умира след 5000 оборота. просто турбинките са малки, правят пикове, който бързо падат и турбото продъльава да надува на някакъв холд бууст който в повечето пъти е далеч от пика.
с турбо к03с ще постигнеш около 205 конски сили (без челен кулер) и отново след 5000 оборота колата ще умира, макар и да върви повече от варианта с к03.
единствения начин да накараш к04 да спулва фул бууст след 5000 оборота е хибридна турбина. правили сме такава к04 хибрид и държи 1.5 до 7000 оборота (290 конски сили 1.8Т) ;)
проблема на малките турбини, е че бързо дават всичко от себе си и после няма никой.
с турбо к03с ще постигнеш около 205 конски сили (без челен кулер) и отново след 5000 оборота колата ще умира, макар и да върви повече от варианта с к03.
единствения начин да накараш к04 да спулва фул бууст след 5000 оборота е хибридна турбина. правили сме такава к04 хибрид и държи 1.5 до 7000 оборота (290 конски сили 1.8Т) ;)
проблема на малките турбини, е че бързо дават всичко от себе си и после няма никой.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.8Т
Ок,значи сега съм с чип а катализатора не е махнат проблем ли е?Ако го махна ще има ли ефект,или един даунпайп на 63мм но не цяла генерация и евентуално задно спортно гърне?
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8Т
махаш катализатора, слагаш тръба (няма смисъл от проходни гърнета ;) ) и другата смислена инвестиция е челен кулер. стандартните кулери на 1.8Т, без значение кой вариант са, са с размерите на джобно тефтерче :(
с челен кулер и хубав ремап и здрава технически кола трябва да изкараш 185-190 конски сили на нашето дино например
с челен кулер и хубав ремап и здрава технически кола трябва да изкараш 185-190 конски сили на нашето дино например

- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 4 1.8Т
А спортен филтър ако и сложа ще има ли ефект?Да има теми много но всеки различно е писал и много различни мнения направо незнам.С чипа ми надува на 1 бар и мисля че ще диша по добре или греша?
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8Т
ефекта на спортния филтър е, че не го сменяш на всеки 8-10 000 км. друг ефект няма ;) но ако все пак си решил, то по-добре панелен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта