Донора на буталата и биелите е: '86 Audi 5000 S 2.2L -5 цилиндъра
Пациента е VW Golf 2 GTI 1.8L 16V / KR '86 - 4 Цилиндъра
Някой има ли си на идея дали са съвместими?
Голфа ще се турбинира!
Бутала съвместимост? Ауди -> Голф
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутала съвместимост? Ауди -> Голф
nPaCe™ написа:Донора на буталата и биелите е: '86 Audi 5000 S 2.2L -5 цилиндъра
Пациента е VW Golf 2 GTI 1.8L 16V / KR '86 - 4 Цилиндъра
Някой има ли си на идея дали са съвместими?
Голфа ще се турбинира!
И на Пацо бяха от С2!

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
sin orel C20XE написа:Абе много специалисти станахте,ми кат са били такива,що питаш,ае перкай с твоите и готово!
Шефче незнам кой наричаш спецялист точно, но не мислиш ли че има смисъл да пишеш в темата само ако имаш какво да кажеш по нея!

Тия оферти "Щом са такива, карай си така ги знаем.

Целя се над 1 бар надув и затова ги мъдрим тия бутала.
ПРОЧЕТИ ЗАГЛАВНИЯ ПОСТ И ПОСЛЕ ПИШИ!!!
Никъде не става дума за S2 !!!
Това е старо Ауди '86 и модела е 5000 S
ПП - Орелчо извини ме за тона, но не съм аз този който разбира (именно и за това пиша), а и виждам, че и ти незнаеш... та мерси за вниманието все пак...

- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Понеже съм виждал такива, да ти кажа приличат на бутала от влак. На това ауди степента му е 7.8 от завода, ако хлопнеш главата от 16-ка на такова бутало става редкоч нечовешки. Та дори и да са съвместими ( към което имам малки съмнения, не иронизирам ) не те урежда тая схема. Освен това са милионници и едва ли са живи. Да не стане после дееее.а и картерната вентилация.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
5000s, щом е s, може да е с турбо ама има и без... без е към 110 коне ...няма такъв дефорсак, това си е стотица с американското и име преди 8инякоя ...ти след като ще турбинираш имаш смисъл да взимаш бутала от турбинирана кола защото са здрави или от некъв дефорсак нечовек с издълбани за да не разреждаш по друг начин .... ама 7,8:1 мммм бах го рядкоч найстина
nPaCe™ написа:Хех![]()
Бате как така 7,8? Той тоя модел не е с турбо.
А и да ти кажа буталата са в доста прилично състояние.
Трябва да ги измеря... Обаче проблема е че не знам заводските размери на КР-ските, а тях нзн дали ще мога да ги извадя само за меренето![]()
ПП - Проверих в Аутодата, ама там няма инфо за бутала...
ето ти КРски размери - стд 80.975мм, болт/чело-34.0мм, болт-20мм дълбочина не мисля че те интересува
не знам каква ти е идеята но това са "сгъстени" правочели бутала които са създадени за горивна камера в главата.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта