КR,VR6,ABF,2E

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

КR,VR6,ABF,2E

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 22 апр 2007 14:16


Както знаем KR е с ковани бутала,клапани пълни с натрий,маслени дюзи под буталата и ми е интересно дали другите мотори на GTI моделите имат такива ,,екстри,, :roll:




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 22 апр 2007 16:00


9А, но не и 2Е


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 22 апр 2007 16:20


2Е по принцип е доста жилав мотор,но от тези които си изброил е най-кротък :lol:
Слаган е на модели които не са ГТИ - примерно на Пасат ГЛ съм го виждал, също и на Венто ГЛ, за Голф ГЛ не съм сигурен...


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 22 апр 2007 21:23


Интересува ме освен КR дали VR6,ABF,AGU имат натрий в клапаните,ковани бутала и дюзи под буталата :)


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Нед 22 апр 2007 21:40


Буталата на VR6 12V (ABV) не са ковани, лишен е от тази екстра.


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 04 май 2007 10:18


Dо колкото разбрах зна4и на КР-а без проблем може да се турбинира,разбирасе като му се намали малко компресията :lol:
Или баркам :roll: Колеги 4акм да помогнете за6тото сам замислил нещо зловещо :lol:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 04 май 2007 10:24


Скоро разбрах,че и на KR буталата са ляти не са ковани :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 04 май 2007 11:26


vlado_88 написа:Dо колкото разбрах зна4и на КР-а без проблем може да се турбинира,разбирасе като му се намали малко компресията :lol:
Или баркам :roll: Колеги 4акм да помогнете за6тото сам замислил нещо зловещо :lol:



Прегледай темата на PACO - за тубинирането на неговия KR.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта